Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain on pokkaa?? Sukulainen " pakkovärvää" mua lastenhoitajaksi.

Vierailija
10.04.2006 |

Miehen veljen vaimo -taas kerran- tuumasi, että minähän tulen sitten kesällä ainakin viikoksi hoitamaan heidän lapsiaan, kun kerran olen koko kesäkuun vapaalla.

Ei millään mene perille, että minä EN ole kesäkuuta vapaalla, olen kesätöissä niin kuin ihmiset yleensä ja vaikken olisikaan, en siltikään menisi niiden lapsia viikoksi vahtimaan. Nuorempi lapsi on jollakin tapaa ylivilkas, saattaa hävitä vaikka keskellä yötä jonnekin ja kiusaa koko ajan meidän 3-vuotiasta. En todellakaan halua ottaa vastuuta siitä lapsesta, vaikka isoveljensä kanssa varmasti pärjättäisiinkin. Mulla on elokuussa vielä la, millä ihmeellä minä sen lapsen perässä edes pysyisin, omassakin on ihan tarpeeksi hoitamista.

Olen jo kaksi kertaa kieltäytynyt, ja nyt tähän riitaan on vedetty jo anoppi ja miehen toinen veli mukaan. Kyllä minä yhden päivän tai kaksikin jossain välissä voisin lasten kanssa olla, vaikkei sekään helppoa olisi, välimatkaa on kuitenkin 150km ja töitäkin olis tehtävä. Lapset olis kyllä myös tervetulleita meille vaikka viikonlopuksi, kun miehelläkin olis vapaata, mutta kun ei riitä.

Hemmetti kun ärsyttää, kuinka se nainen edes kehtaa vaatia sellasta? Kyllä meillä opiskelijaperheessä on käyttöä joka sentille, minkä kesätöistä saa, eikä todellakaan ole varaa kieltäytyä töistä.

Jääkö multa nyt joku olennainen näkökulma huomaamatta, kun tuntuu, että tämän takia menee välit koko miehen sukuun? Omasta mielestäni en kyllä mitenkään yli-itsekäs tässä asiassa ole...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden, töiden ja oman lapsen lisäksi huolehtia ylivilkkaasta pojasta ja tämän veljestä koko viikon ajan.

Kieltäydy jämäkästi. Ei ole velvollisuutta suostua tuohon.

Vierailija
2/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, ymmärsinkö oikein että:

* Olet töissä

* Sinulla on yksi 3-vuotias kotona

* Olet raskaana, LA elokuussa

* Asutte 150 km päässä veljestäsi

Ja sinun pitäisi mennä hoitamaan ilmaiseksi veljen kahta lasta?

Jos ymmärsin oikein niin en todellakaan tajua yhtäkään teidän suvun jäsentä että miksi tällasesta asiasta edes keskustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa sitä löytyykin. Älä ala vääntyä viidelle mutkalle tuollaisten omituisten vaateiden takia, vaan pidä rajasi. Olet töissä, haluat olla vapaa-ajan oman lapsesi kanssa ja pistä vielä vaikka mahaa peliin. Raivostuttavaa!

Täällä yksi raivoissaan, kun myös teini-ikäisiä flegusukulaispoikia oltaisiin niskoillemme kesäksi työntämässä...

Vierailija
4/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa vaatia tuollaisessa tilanteessa hoitamaan. Musta olisi törkeää vaatia edes perheetöntä/lapsetonta hoitamaan lapsia, saati että sun tilanne.

Kyllä jotkut on röyhkeitä. Mitäs se anoppi muuten sanoo?

Vierailija
5/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella anoppi ajattelee, että sinun olisi lapsia hoidettava ja miksi se tenavien äiti niin ajattelee? Olet ennen ollut hoitamassa niitä tms? Oletko nuori?

Joka tapauksessa sinun ei tarvitse suostua mihinkään, vaikka olisit rikas, lapseton ja työtön ja viettäisi lekottelupäiviä koko kesän... =)

Vierailija
6/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai että välit menee noin hulluihin ihmisiin? Juttu on niin hölmö, että mietin onko tämä edes totta????

Vierailija
7/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä olen kohtuuttoman itsekäs, kun en ole suostunut, enkä aiokaan ja viimeksi kun soitti, käskin aika ikävästi olla puuttumatta asioihin, jotka ei sille kuulu. En minä siitä anopista niin perustakaan, sillä on aina vaan tapana yrittää puuttua minun ja mieheni elämään eikä se ole oikein sopeutunut vielä viiden vuoden jälkeenkään siihen, että se ei voi päättää meidän asioista. Se nyt vain yrittää vaan taas uudestaan, kun on tuo miehen veljen vaimo nyt tietysti sen puolella. Miehen toinen veli taas on vähän sellainen " naisen paikka on lasten kanssa ja keittiössä" -tapaus, jolta nyt voi odottaa tuollaista suhtautumista. Ja miehellä ja veljillään on yli 15 vuotta ikäeroa, joten kyllähän me heidän näkökulmastaan ollaan nuoria.

Enemmän minua vain harmittaa, kun pitää riidellä, ihan mielelläni minä niiden lasten kanssa aikaa viettäisin, jos se vain kohtuudella olisi mahdollista eikä tarvitsisi yksinään olla vastuussa siitä vilkkaammasta.

Alkoi vaan tuntua siltä, että olenkohan minä sittenkin jotenkin kapeakatseinen enkä osaa asettua sen perheen asemaan.

Onpa hyvä, että jossakin saa purkaa kiukkuaan :)

Vierailija
8/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä miehesi on asiasta?

Vierailija
9/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot jämäkästi ei. Perustelet miksei (työt ja raskaus).

Jos toinen osapuoli loukkaantuu, on aivan oma moka.

Ole sinä asiallinen, niin varmasti toinenkin osapuoli alkaa olemaan.

Vierailija
10/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

härskeilijöitä riittää! Kuvittelevat, että niiden lapset ovat taivaanlahja. Miks siihen riitaan pitää puol sukua sotkea? Lähetä työvuoros niille. Kaikenlaisia omaan napaan tuijottajia sitä onkin!

Vierailija
11/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kokemusta löytyy!

Vierailija
12/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymykseksi voit sanoa että vai maksatko mulle vastaavan määrän rahaa kuin saisit kesätöistä.

Kyllä voi olla ihmiset härskejä!

Toivottavasti lukisivat tämän ketjun!!

Vierailija
13/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hei oikeasti ala kynnysmatoksi. Sanot napakasti että Ei onnistu. Ja otat hieman vastuuta omasta elämästä..

Vierailija
14/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä ees keksii tuollaista? Merkillistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi