Voiko 50v nainen käyttää stringejä??
Voiko 50v nainen käyttää esim. tiukkojen trikoiden alla jumpassa tai salilla stringejä?? Moniko AV:n 50v naisista käyttää säännöllisesti stringejä trikoiden alla??
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Naiset todellakin voisivat katsoa ennen kuin laittavat tiukat trikoot päälle että näkyykö kuinka selvästi läpi Stringit. Joka päivä näkee sellaisia että nainen suoraa lähtenyt sohvalta kauppaan katsomatta mitä on päällä. Kyllä mun mielestä 50v nainen voi käyttää Stringejä
Joo. Stringejä Oikein Isolla Alkukirjaimella. Sulle on sanottu sata kertaa, että mene kirjoittelemaan seksipalstalle näistä fantasioitas.
Vierailija kirjoitti:
Voiko 50v nainen käyttää esim. tiukkojen trikoiden alla jumpassa tai salilla stringejä?? Moniko AV:n 50v naisista käyttää säännöllisesti stringejä trikoiden alla??
Tämän kirjoittaja on taatusti joku maturesta pitävät alusvaatefetistimies jolla on toinen käsi housuissa kun se lukee teidän vastauksia. Nyt ne valot päälle?
KYLLÄ VOI....Vaimo on 52v ja käyttää stringejä :)
Anna meille jo joulurauha, senkin hörhö!💩
Olen nähnyt stringit yli 70-vuotiaalla naisella. En olisi halunnut nähdä, mutta hänellä oli hyvin läpikuultavat housut.
Niin, riippuu miten on ikääntynyt. Sellaisiakin harvoja 50v pyllyjä on tullut nähtyä, jotka mielellään näkisi ilman housuja ihan stringien kanssa.
Laita stringit jalkaan ja ota nuori mies hoitelemaan sua. Mikään ei ole niin ihanaa kun olla kypsän naisen lämmössä. Mies ei katso sen jälkeen edes nuorempia naisia.
Voi käyttää, mutta eikö ne ole kauhean epämukavat?
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse omista/käytä stringejä????
Kyllä voi. Tapahtuu ulkoisten peräpukamien luonnollinen hirtto. 😀
Idarien vaate. Fiksu käyttää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus omistin, käytin ja laitoin roskiin, kun olivat niin ikävän tuntuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus omistin, käytin ja laitoin roskiin, kun olivat niin ikävän tuntuiset.
Miksi oli ikävän tuntuiset ja onko sulla iso PYLLY??
Riippuu myös vähän siitä, että onko perävaossa pukamia tai pakaroissa finnejä ja karvojakin. (Ei se selluliitti nyt niiiiin haittaa...).
Olen 51 vuotias, en ole koskaan omistanut yksiäkään stringejä.
Ajatus narusta kannikoiden välissä tuntuu vastenmieliseltä.
Pitäköön kukin minkälaisia haluaa, itse käytän naisellisia pitsisiä alushousuja.
Ap on mies, tunnetaan myös nimellä Stringi Pervonen.