Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään rohkean vanhan naisen, teki mieli mennä sanomaan " anteeksi pidän tyylistänne, olette idolini"

Vierailija
25.11.2017 |

Noin 60v, lyhyt tummansininen tukka, punaista huulipunaa, violetti takki, musta hame ja mustat maiharit!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naiivi ja uskon sellaiseen anna hyvin kiertää juttuun. Kehun jos näen ihmisen jolla on mielestäni hieno tyyli tai asuste tai muuta. En nyt siis kadulla pysäytä jos on vain kävelemässä ohi.

Viime viikolla pysähdyin jotain kaivamaan laukusta ja vanhempi nainen pysähtyi kohdalleni ja kehui hattuani, hetken puhuimme hatuista.

Pieniä asioita mutta tuollaista tulee hyvälle mielelle.

Vierailija
22/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha, eläköitynyt? Noin 60-vuotias.

Eläköityneellä viitattiin noihin Advanced Style -daameihin. He ovat noin 70, 80, 90 -kymppisiä naisia suurimmaksi osaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa upeita naisia tuossa linkissä! Ja ihana se 97-v naisen tarina, miten tapasi miesystävänsä leskeydyttyään. Olispa täälläkin tuollaisia rohkeita naisia, jotka elää täysillä vielä "ikivanhana" ja en nyt tosiaan tarkoita jotain kuuskymppistä. Oma äitini on päälle 80-v ja mitään ei ole voinut tehdä enää 10 vuoteen, kun kohta kuolee kuitenkin..kökkii yksin omassa mökissään ja valittaa yksinäisyyttä. Onhan sitä yksinäinen, kun lähde kotoaan mihinkään, ei vaikka kyytikin olisi valmiiksi hommattu. 

Vierailija
24/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vastaan käveli eilen noin 70-vuotias (ehkä vanhempikin) nainen, joka oli tyyliltään kuin parikymppinen päästä varpaisiin. Oli värjätyt räväkät hiukset, huulipunaa, silmä- ja kulmarajauksia, pillifarkut...mutta eniten kiinnitti huomiota paljaat nilkat tennareissa. Mussa tää näky herätti monia tunteita: huvittuneisuutta ja hieman sääliäkin, mutta myös ihailua. You go, mummo!

Vierailija
25/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen. Tiedättekö mitä? Meitä vanhempia naisia ei kinosta teidän mielipiteenne. Suosittelen tätä asennetta tietyn lookin sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi