Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli hylkäys nettimieheltä.

Vierailija
25.11.2017 |

Että kaikille naisille ei tosiaan löydy ottajaa, vaikka toitetetaan että naisille niitä viestejä tulee ovista ja ikkunoista. Mikään kaunotar en ole, tosin en mikään susirumakaan, mutta kyllä ottaa pahasti itsetunnon päälle kun lukee miten kaikki naiset saavat kymmeniä ja satoja viestejä ja minua vaan ghostataan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuli hylky, kun näytit kuvan vai? Ekojen treffien jälkeen? Vai oletko kokonaan kuvattomana, koska pelkäät kavereiden tunnistavan ja tästä johtuvaa huono kysyntä harmittaa?

Vierailija
2/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä missä vaiheessa. Hylky mikä hylky. En olis uskonut olevani näin ällöttävä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä missä vaiheessa. Hylky mikä hylky. En olis uskonut olevani näin ällöttävä :D

No, nyt uskot.

Vierailija
4/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ghostattiin 2v parisuhteessa ja sen jälkeen sain kymmeniltä naisilta pakit. Ai että kun on mieli korkealla naisten suhteen nykyään. Suoraan sanoen olen nyt vittumainen kaikille naisille koska katkeruus on vienyt voiton :D

Vierailija
5/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt uskot.

Totisesti.

Vierailija
6/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylsyt tuli, koska sä laitat pisteen otsikkoon. Älä tee enää niin jatkossa, jooko ap?

Vierailija
7/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olo piste koko mun deittailutarinalleni. Nyt riitti miesten perseily. Ap

Vierailija
8/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennetaan:

Niin siis joku beckhami siellä ollut eikä ole yksityiskoneella lähtenyt 1000 km päähän ap:ta tapaamaan nyt kun oli tärkeä peli alkamassa vaan ehdotti ystävällisesti ensi lauantaita.

Naisen elämä on rankkaa.

Vierailija
9/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että susta ei pidetä, on miesten perseilyä? Just. Nyt ainakin ymmärrän, miksi olet ällöttävä.

Vierailija
10/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ghostattiin 2v parisuhteessa ja sen jälkeen sain kymmeniltä naisilta pakit. Ai että kun on mieli korkealla naisten suhteen nykyään. Suoraan sanoen olen nyt vittumainen kaikille naisille koska katkeruus on vienyt voiton :D

Teet siis naisten olon kurjaksi noin päiväksi. Sitten he jatkavat matkaa ja unohtavat sinut. Oman elämäsi teet kurjaksi 24/7. Mikäs siinä.

Vierailija
11/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että susta ei pidetä, on miesten perseilyä? Just. Nyt ainakin ymmärrän, miksi olet ällöttävä.

Hyvä juttu ettei tarvitse enempää tautalangasta vääntää.

Vierailija
12/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu ettei tarvitse enempää tautalangasta vääntää.

. Heh. Rauta-

Vierailija
13/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan saanut satoja viestejä. Alkuun 10-20 copy-paste viestiä jotka tietynlaiset miehet laittavat jokaiselle uudelle naiselle nettideitissä. Sen jälkeen meni helposti viikko-pari että ei tullut yhtään viestiä, jos en itse tehnyt aloitteita miehille. Pakkeja sateli sekä kirjoittelu- että tapaamisvaiheessa. Totuuden nimessä: annoin niitä toki itsekin.

Ei lapsia, ei läskiä, ei tatuointeja, ei alko- tai mt-ongelmia. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista.

Vierailija
14/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, juu uskotaan :D

Vierailija
15/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti.

Ja minä pääsin treffeille naisen kanssa :D

t. tavallinenmies

Vierailija
16/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrät, että jos jotain gigoloa siellä liehittelet niin sillä on aika monta muutakin naista pyörityksessä eikä se mitenkään voi kaikkien luo ehtiä siltä istumalta.

Vierailija
17/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennetaan:

Niin siis joku beckhami siellä ollut eikä ole yksityiskoneella lähtenyt 1000 km päähän ap:ta tapaamaan nyt kun oli tärkeä peli alkamassa vaan ehdotti ystävällisesti ensi lauantaita.

Naisen elämä on rankkaa.

Tuo on oma, katkeruuden sävyttämä ja virheellinen tulkintasi. Olet niitä miehiä, joka lähestyvät omaan tasoosi nähden aivan liian hyvännäköisiä naisia ja satoja pakkeja saatuasi, katkeroidutte ja kiroatte koko naissukupuolen.

Vierailija
18/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennetaan:

Naisen elämä on rankkaa.

Tuo on oma, katkeruuden sävyttämä ja virheellinen tulkintasi. Olet niitä miehiä, joka lähestyvät omaan tasoosi nähden aivan liian hyvännäköisiä naisia ja satoja pakkeja saatuasi, katkeroidutte ja kiroatte koko naissukupuolen.

Enpä usko olevan tuosta kiinni.

Kunpa joku näyttäisi minkälainen nainen sitten on tasoani vastaava...

Vierailija
19/19 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että pidät naisia yhtä tyhminä kuin olet itse. Kuitenkin naisilla on yleensä senverran psykologista silmää, että he ovat nähneet sinusta ne piirteet, jotka altistavat sinut reagoimaan noin. Oikeasti kiva ihminen ei muutu vittukasaksi noin vain.

Miten sinua ghostattiin parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme