Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinapiru??? Voisiko joku selittää mulle...!?

Vierailija
25.11.2017 |

Hyvä ystäväni on kova ottamaan, kun sille päälle sattuu.. Noin parin kuukauden välein vetää kunnon 2 viikon putken. Viinaan ei koske mutta kaljalla lotraa. Ihan täys tällis on koko sen ajan kun ottaa ja nyt just lopetti kahden viikon putkensa.
Suvussa on alkoholisimia, hänen isänsä joi ainakin loppuelämänsä 25-vuotta. Kyseessä on siis 40 vuotias nainen, josta kerron.
Hän lopetti putkensa viime sunnuntaina. Kärsi kovaa krapulaa ja otti nukahtamislääkkeitä sunnuntaina ja maanantaina että saisi unenpäästä paremmin kiinni.
Nyt sitten viimeyönä hän soitti minulle klo 5 aamulla, oli lähtenyt kotoaan sukkasilla pakokauhun vallassa pakoon "klaania" joka aikoi hänet tappaa! Tämä klaani oli tullut ikkunan läpi sisälle (siis rikkomatta ikkunaa) ja uhannut tappaa ystäväni. Ystäväni oli juossut aamutakissa, ilman sukkia ja kenkiä autoonsa ja ajanut tuttavan miehen työ turvaan. Hän soitti minulle ja itku kurkussa kertoi kuinka pelkäsi ja piti todellakin kaikkia näitä tapahtumia aivan totena. Pelkäsi siis todellakin henkensä edestä!
Päivällä tänään hän soitti minulle ja juteltiin asiasta, hän kertoi että ymmärtää itsekkin että tapahtumat oli vain oman mielikuvituksen tuotetta ja samaan hengen vetoon kertoi miten kovaa oli pelännyt. Sanoi että "onneksi siinä matkalla kun ajoin autoa, ei kukaan ylittänyt tietä, koska kun lähdin, päätin että yli ajan jos joku tulee eteen" Kauhisteli tietenkin itsekkin kuinka kamalasti olisi voinut sattua.
Nyt hän sanoi kuulevansa musiikkia. Tietävänsä, että radio ja tv on kiinni, mutta musiikki soi silti..
Minun mielestä tämä oli pelottavinta mitä koskaan olen kuullut. Voin vain kuvitella mikä pakokauhu ystäväni on vallannut. Hän sanoikin, että nyt loppu juominen että hän ei koskaan ikinä halua enää kokea samaa... Ja vaikka hän on ennemminkin ottanut paljon, nyt oli ensimmäinen kerta kun hän näki "omiaan"..

Ajattelin vain että jos joku teistä osaisi kertoa, että mistä ihmeestä nämä viinapirut johtuu? Ja mitenkä ne voi olla niin todellisen tuntuisia?
Tai jos jollain on hyvä linkki tiedossa asiasta niin kiitos. Googlettamalla yritin, mutta hakusana _viinapiru_ ei ainakaan tuottanut tuloksia!

Kiitoa paljon vastanneille ja toivottavasti teille tai teidän tutuille ei käy näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delirium tremens.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi