minä kerron salaisuuden olen 46 v mies ja neitsyt
en ole koskaan harrastanut seksiä, eikä johdu siitä että olsiin ruma tai tyhmä johtuu siitä että tulin 1 vuotiaana uskoon ja en ole osannut kosia ketään ja erakoitunut, koskaan en ole harrastanut seksiä mutta ajattelen että se on varmaan typerää touhua
Kommentit (11)
en halua läskia 40 vuotiasta yh-ttiä vaimoksi
siksi haen vaimon muualta, ehkä espanja tai kiina
ap
Mooses-Kiinalainen kirjoitti:
ap
40 vuotta olet kerännyt rahaa tuohon tilanteeseen, että saisit postimyyntinaisen?
Mikä niissä on parempaa, kun valtaosa Suomalaisistakin naisista sopii kriteereihisi? Harva niistä kun on lihavia ja 40-vuotiaista yh naisia.
Ehkä olisi peiliinkatsomisen paikka, jos ei flaksi käy.
Mooses-Kiinalainen kirjoitti:
ap
1 vuotiaana tulit uskoon? Ja uskosi ei salli esiaviollista seksiä, mutta on ok haukkua naisia? Ja hakea vaimo eri maasta, lieneekö edes samaa uskontokuntaa?
filippiineilt saa kristityn vaimon....++ suku ja perhe on osa elämääsi lopun elämäsi
Mooses-Winter kirjoitti:
en ole koskaan harrastanut seksiä, eikä johdu siitä että olsiin ruma tai tyhmä johtuu siitä että tulin 1 vuotiaana uskoon ja en ole osannut kosia ketään ja erakoitunut, koskaan en ole harrastanut seksiä mutta ajattelen että se on varmaan typerää touhua
Minä tulin uskoon 0,8-vuotiaana ja olen siitä asti ollut sitä mieltä että seksi on aivan yliarvostettua haisevien eritteiden vaihtoa.
Jeesuskaan ei harrastanut seksiä. No Jeesuksen äiti taisi hairahtaa kerran Jumalan kanssa.
Wau.. Ihailen 1-v. tietoisuuden tasoasi.. Itse vielä pureskelin pöydänjalkoja ja nuolin parvekkeen kaiteita.
Mooses-Winter kirjoitti:
Kirjoitusasun perusteella vaikutat kyllä hieman tyhmältä, sori vaan.
Minä tulin uskoon 0.1v ja ajattelin että jaa ei tämä seksi tai seksittömyys liity pätkääkään uskooni Jumalaan. Eli kukin uskoo tavallaan ja määrittelee mitkä normit kuuluvat Omaan uskoonsa. Kyllä se Jumala sitten taivaanportilla tsekkaa are you worthy ja epäilen vahvasti että listalla ylempänä on eri asiat kuin seksi (miinus pettämisen aikainen). Esimerkiksi ahtaasti muiden arvoja arvostelevat ihmiset voivat yllättyä että oliko se pahempi synti.
rukoilkaaa mammat että saan ensi viikolla tai ennen joulua uskovaisen muian vaimoksi mieluummin 25-35 v ja neitsyt että saa vielä yhden lapsen tehdä ennen tempausta
Miksi asiaa pitää mainostaa erityisesti? Miksi homojen on pakko sanoa heidän olevan homoja ja menevän marsseille itseään esittelemään?
Miksi ei voisi olla vain se mikä on ja thäst it?