Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikkesin kaupassa ja sillä välin joku nainen oli ajanut lapset pois leikkipaikalta!

Vierailija
25.11.2017 |

Koska säännöissä lukee 3-8 vuotiaille. Ja tytöt ovat 9v sekä 11v.

Esikoinen soitti itkien minulle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Totta, kai?

Totta, Kai?

Vierailija
2/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää vingut. Opeta lapsillesi miten noudatetaan sääntöjä. Mokoma aivoton itkuiita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja kuka jättää lapsensa keskenään leikkipaikalle?

Vierailija
4/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja on sitä varten, että isot jyräävät pienet alleen. Tämä on nähty niin monta kertaa.

Vierailija
5/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perusteella vauvatkin pitäisi häätää pois ! Tytöt aikoivat piirtää sen aikaa, kun kävin viereisessä kaupassa hakemassa tamppooneja..

Olemme olleet kys. Leikkipaikalla ennenkin ja vaikka jopa vartija on käynyt kurkkimassa sisään, ei ikinä ole kyselty eikä häädetty pois!

Ap

Vierailija
6/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäraja on sitä varten, että isot jyräävät pienet alleen. Tämä on nähty niin monta kertaa.

Tytöt eivät riehu, lisäksi etenkin esikoinen osaa varoa pienempään.

Ap

Vierailija
7/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä joskus vauva on, niin on varmaan vanhempi mukana. Tällöin vanhempi pystyy katsomaan mitä vauva puuhaa ja on vanhempiensa vastuulla. Sun tytöt oli siellä keskenään ja vaikka sanoivat piirtelevänsä, niin et voi varmaksi tietää, koska et ollut paikalla.

Vierailija
8/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki ? Tulee mieleen että oli sama ämmä, joka tuli huutaa mun viidesluokkalaiselle pojalle, ettei se sais olla siinä. Ei vaan ämmä tiennyt että olin sermin takana taaperon kansa ja annoin kuulua että mun pojalla, on täysin oikeus leikkiä legoillalla siinä

Vierailija
9/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteella vauvatkin pitäisi häätää pois ! Tytöt aikoivat piirtää sen aikaa, kun kävin viereisessä kaupassa hakemassa tamppooneja..

Olemme olleet kys. Leikkipaikalla ennenkin ja vaikka jopa vartija on käynyt kurkkimassa sisään, ei ikinä ole kyselty eikä häädetty pois!

Ap

Siis mitä? Se, että olet jo aikasemmin opettanut lapsesi olemaan noudattamatta sääntöjä ja olette menneet leikkipaikalle liian vanhojen lasten kanssa ei mitenkään oikeuta sitä muinakin päivinä. Oleppas aikuinen ja kasvata lapsiasi ja opeta että nyt tuo leikkipaikka ei ole enää heidän käytettävissään sillä ovat sinne liian vanhoja.

Vierailija
10/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonien oston ajan olisivat varmaan voineet vain odotella ulkopuolella tai autossa?

Tai TAMPPOONIEN ostossa olisivat voineet olla mukana. Vanhemmalla kohta alkanee kuukautiset ja hyvä tietää TAMPPOONIEN  sijainti kaupassa. 

Vierailija
11/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 9v ja 11v tytöt ei voi tulla mukaan kauppaan, jos pitää ostaa vain yksi ainoa kuukautissuojapaketti? Meillä 11v ei todellakaan mene mihinkään pikkulasten piirustuspaikkaan viettämään aikaansa. Näin jo siksikin, että nuo  tilat on tarkoitettu pienemmille lapsille, ei esiteineille.

Vierailija
12/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sää vingut. Opeta lapsillesi miten noudatetaan sääntöjä. Mokoma aivoton itkuiita.

Voi luoja. Minä olen usemmankin kerran jättänyt lapset kahdestaan leikkipaikalle, kun olen hakenut saman kerroksen kaupasta esim. pillimehut. Eivät lapset tahdo kesken hauskan leikin kauppaan, sanovat vain "hae sä".

Vanhempi tytär on 8v ja nuorempi 6v, eivät lähde siitä mihinkään ja leikkivät nätisti!  Ja jos joku hätä tulisi, esikoisella on kännykkä. 

Vierailija
13/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin kerran hälyttämään vartijan, kun kolme ulkomaalaista teinipoikaa leirityi sohvalle limsapullojen kanssa meluten hirveästi. Eivät meinanneet lähteä, huusivat vain vartijalle omalla kielellään sekä englanniksi.

Ja leikkipaikan ulkopuolella olleet pöydät, jotka oli tarkoitettu eväiden  syöntiin, piti poistaa koska teinit valtasivat ne ;/

Vierailija
14/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nainen kysynyt tyttöjen iät? Minun 7-vuotiaani on 10-vuotiaan kokoinen (lähes 140 cm) mutta todellakin nauttii vielä leikkipaikoista ennemmin kuin ostosten teosta. Hän käy koulua ilman vanhempia, joten todellakin voi leikkiä leikkipaikassa sen aikaa, että käväisen ostoksilla eikä kenelläkään ole oikeutta ajaa häntä pois. Joskus lapsen isompi sisarus (11v) jää vahtimaan häntä ja silloin hän piirtelee aikansa kuluksi, kun pienempi leikkii. Jos joku nainen yrittäisi ajaa minun 11-vuotiaani pois, niin taatusti tämä vastaisi, että mitä tekemistä naisella itsellään on siellä, kun ikää taitaa olla vähän liikaa hänelläkin.

Vierailija
15/15 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nainen kysynyt tyttöjen iät? Minun 7-vuotiaani on 10-vuotiaan kokoinen (lähes 140 cm) mutta todellakin nauttii vielä leikkipaikoista ennemmin kuin ostosten teosta. Hän käy koulua ilman vanhempia, joten todellakin voi leikkiä leikkipaikassa sen aikaa, että käväisen ostoksilla eikä kenelläkään ole oikeutta ajaa häntä pois. Joskus lapsen isompi sisarus (11v) jää vahtimaan häntä ja silloin hän piirtelee aikansa kuluksi, kun pienempi leikkii. Jos joku nainen yrittäisi ajaa minun 11-vuotiaani pois, niin taatusti tämä vastaisi, että mitä tekemistä naisella itsellään on siellä, kun ikää taitaa olla vähän liikaa hänelläkin.

Käy koulua ilman vanhempia? Eiköhän kaikki lapset... vai onko erityiskouluja, jossa vanhemmat tulevat mukaan istumaan tunneille?

Kiva muuten, että olet noin näppärän ja nenäkkään lapsen kasvattanut. Ihan osaa aikuista näpäyttää. 

Ne paikat nyt ovat tarkoitettu yleensä alle kouluikäisille ja fiksu ihminen noudattaa näitä rajoja.