Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan yhdessä liikkumistyyli esim kaupassa kertoo sen kuinka hyvin heillä menee suhteessa :D

Vierailija
25.11.2017 |

Onnellinen ja hyvin toimeentuleva pariskunta kävelee rinnakkain ja keskustelevat yhdessä tehdessä ostoksia.. huonommin toimeen tulevat / riitaisammat liikkuvat niin, että usein vaimo tulee perässä ja mies kulkee edellä määrä tietoisesti taakse vilkuilematta omille teilleen..

Oon huomannu et tää pitää oikeesti paikkaansa ainakin tuntemillani pariskunnilla :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta ollaan oltu yhdessä, eikä olla ikinä yhdessä kaupassa käyty. Repikää siitä!

Vierailija
22/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnakkain kävelemisestä ruokakaupassa pitäisi tehdä laitonta. Sitä vaan ollaan muiden tiellä. Tästä syystä kyllä kuljemme peräkkäin mieheni kanssa, vaikka meillä menee hyvin. Käymme oikeastaan kahdestaan kaupassa vain jos on pakko, sillä toistemme tapa asioida siellä ärsyttää.

Kaikki ei ikävä kyllä pysty tämmöiseen kypsyyteen vaan mies usein alistuu vaimon haluille kävellä käsi kädessä ostoksia tehden ja näin vaimo saa tyydytyksen ajateukselleen että liitto on onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelusta sen kuulee selkeästi. Aika monet parit tiuskivat toisilleen, sivistyneemmät kiristävät suusta ja kuiskaavat solvaukset. Sitten näkee pareja jotka ohimennen koskettavat toisiaan, nauravat yhdessä, niistä tulee hyvä mieli.

Vierailija
24/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä erkaneminen kaupassa ja paluu kassalle on kuin kävisi panolla ja tulisi sitten tyytyväisenä illaksi kotiin

Kun puoliso on vierellä niin häntä on helppo valvoa. Tarkailla puolison katseen suuntaa. Jos puoliso ei katso jotain ihmistä niin on merkki siitä että pitää häntä viehettävänä ja ei halua katseesi alla paljastaa tätä. Otahan se päähän kun oma puoliso katsoo muita ihmisiä.

Vierailija
25/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisessa parisuhteesa mies kulkee vaimon rinnalla kädet selän takana, ottaa "hassun kävelyn ministeriön" askelia pää takakenossa ja hymyilee leveästi sanoen: ahhahhahhaa.

Vierailija
26/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina haahuilee levottomasti ympäriinsä kaupassa kun mä keräilen ostoksia :D sillä tuntuu olevan aina hirveä kiire pois. Silti meillä menee suhteessa hyvin.

Vierailija
27/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on varmasti huvittava näky kulkiessaan kaupungilla. Minä ja lapset yhdessä porukassa ja vaimo luimuilee omikseen muutaman askeleen päässä. Ja todellakin menee huonosti parisuhteessa. Tämän takia tulee kuljettua harvemmin porukassa kun tekee pahaa katsella miten onneton vaimo on :(

Vierailija
28/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu pariskunta asioi kaupassa niin, että mies rynnii ostoskärryn kanssa puolijuoksua eri osastojen läpi ja vaimoparka kipittää perässä haalien ostoksia sieltä täältä syliinsä. Ruuhkaisemmassa paikassa, kun miehen on pakko hiljentää, vaimo saa tyhjennettyä ostokset sylistä kärryy. Oikein arvattu, ei ole onnellinen liitto.

Se on jo omaa tyhmyyttä, jos ei ota itselleen kärryä tai koria vaan haluaa kantaa ostoksia sylissä.

En tiedä, mutta luulen, että mies maksaa vain ne ostokset mitkä ovat hänen kärryissään.

Vierailija
29/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn lähes aina kaupassa yksin, en otta kersoja mukaan, ja mies ei missään nimessä koskaan halua kauppaan. Ikeassa mies meinasi seota, toki itselläkin otti tiukkaa. Keskistä mies sanoo ostoshelvetiksi vaikka sieltä jotain yleensä ostaakin, esim. sukkia. Muutenhan minä ostan miehelle kenkiä myöden kaiken kun käyn kaupassa, minä ostan meille myös kodinkoneet ym.

En ymmärrä miksi pariskuntien tai koko perheen pitäisi käydä marketissa ruokaostoksilla. 

Vierailija
30/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä parisuhde, koska osaan taluttaa miestäni oikeaoppisesti rinnalla. Suhdeongelmat johtuvat siitä, ettei miestä ole koulutettu oikein vaan hänen on annettu vetää edellä tai kulkea omia teitään. 

Vierailija
31/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi kaupassa näkemäni pariskunta. Mies marssii ostoslistan kanssa hyllyväliin ja alkaa syynätä erilaisia riisipaketteja. Sitten huikkaa perässä tulevalle naiselle kovalla äänellä: "Mitäs hippiriisiä se oli mitä piti ostaa?"

Naista nauratti. Nauratti minuakin. :D

Vierailija
32/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytiin ikeassa hiihtämässä peräkanaa, oli niin paljon jengii ettei voinut kulkea vieritysten koko aikaa.

Vierailija
33/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas miehen tyyli on kerätä koriin tai kärryyn järjestelmällisesti ne tavarat, mitä ollaan ostamassa ja minä taas hypistelen kaikkea mahdollista, joten ei kuljeta läheskään aina rinnakkain keskustellen. Ja suhde voi hyvin 😂

Vierailija
34/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi mennä kauppaan keskusteleen puolison kanssa. Ja miksi ylipäätään molempien on mentävä yhdessä kauppaan. Yhdessä kävely ja keskusteleminen kaupassa kertoo enemmän siitä ettei ole mitään muuta tekemistä tai ollaan keskivertoa tyhmempiä ajankäytön suunnittelussa.

Vierailija
35/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitten parisuhde aivan pielessä, en ole Suomessa käynyt minkäänlaisessa kaupassa liki kolmeen vuoteen.  Siellä hän on harhailut yksin kaupassa monet vuodet, voi miesparkaa.

Vierailija
36/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnalla menee huonosti jos pitää kauppaan mennä ylipäätään. Me tilataan kaikki ruoka kotiinkuljetuksella niin ei tarvi kun heittää aamutakki hetkeksi päälle ja käydä hakemassa ruuat ovelta ja parin minuutin päästä on jo takaisin vällyjen välissä kuhertelemassa.

Vierailija
37/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnalla menee huonosti jos pitää kauppaan mennä ylipäätään. Me tilataan kaikki ruoka kotiinkuljetuksella niin ei tarvi kun heittää aamutakki hetkeksi päälle ja käydä hakemassa ruuat ovelta ja parin minuutin päästä on jo takaisin vällyjen välissä kuhertelemassa.

Juu voi kaataa hunajat ja kermavaahdot päälle suoraan kotiinkuljetetusta putelista! Ihanaa! Älkää nyt kuskia varten pukeutuko, kyllä hän ymmärtää että on tilanne on päällä.

Vierailija
38/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaupassa haahuilija ja selkävaivainen. Äijä menee edellä kärryn ja ostoslistan kanssa määrätietoisesti ja nopeasti. Äijällä on päävastuu ostoksista ja ruoanlaitosta, hän on meidän perheen boss. Mä lähden mukaan jos olo ja selkä sallivat. Saatan jäädä tuoksuja fiilistelemään tai katsella mitä kirjoja myynnissä. Naimisissa on oltu 28 vuotta. Meillä on 2 aikuista lasta, jotka ovat jo omillaan.

Ruokakaupassa laahustaminen rinta rinnan ei kyllä kerro muusta kuin riippuvuudesta tai ihan tuoreesta suhteesta.

Vierailija
39/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde: Kun olemme yhdessä menemme aina yhdessä vierekkäin kaupassa ja se on yksi parhaista hetkistä. Kaikki arkipäiväiset jutut on ihania kun saa tehdä yhdessä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän