Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"

Vierailija
25.11.2017 |

Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"

Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa

http://aijaa.com/ZlxwGI

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja lukematta, laita se mekko.

Vierailija
102/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä mekko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät halvalta rapahuoralta tuon kanssa joten laita vain

Ymmärräthän, etteivät kaikki liiku samanlaisessa tuttavapiirissä, kuin sinä?

Tietenkin laitat mekon, ap. 

Vierailija
104/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo mekko voi muka joidenkin silmään näyttää paljastavalta:D Tuli muuten mieleen että mekon alle voi laittaa shortsit jos pelkää että alkkarit vilkkuu. 

laittaa housujen kanssa tunikana  :)

miten muut vieraat pukeutuvat eli mikä on ikään kuin pukukoodi?

sopivuushan riippuu tilanteesta.

voit itse päättää pukeutumisestasi

Vierailija
105/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun mielestäni ole mitenkään erityisen paljastava, mutta jos pikkujoulut on siis hänen miehensä veljen luona, eli perheen tai kaveripiirin kesken, niin se ongelma on varmaankin se, että mies pelkää että muilla on ideana hengailla koko ilta hänen veljen asunnolla villasukat jalassa ja jos joku tulee jossain juhlapuvussa paikalle, niin erottuu kyllä aika selvästi joukosta

No, ei tuosta mekosta nyt mitään liian juhlavaa mekkoa saa mitenkään! Oikein sopiva ja nätti mekko on eikä todellakaan mikään paljastava.

Vierailija
106/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ton laitat, on oikeesti melko varmaa että ukkos veli hässii sua keskiyöllä jonkun nurkan takana. Nuo mekot on tehty miesten etua ajatellen, tosta on helppo livauttaa kepakko sisään.

juuri näin

Vierailija
107/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, jotka valittavat siitä, että naiset eivät pukeudu naisellisesti ja kauniisti.

Miksi naisellisena on ruvettu pitämään paljastelua? Minusta miehenä on kiva katsella pitkiä hameita tai mekkoja ja pitkiä tukkia, esimerkiksi lettejä tai poninhäntiä.

Milloin syntyi käsitys, että naisellisuus tarkoittaa samaa kuin seksikkyys tai paljastelu?

Vierailija
108/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kätevä ku alkaa pikapanot..

Kyllä tuli #metoo tarpeeseen, jos normaali mekko on useammankin pervon mielestä yhtä kuin kutsu panemaan.

En oo pervo, mutta sitähän varten mekot on keksitty, että genitaaleihin pääsee käsiksi.

Mikä muu tarkoitus niillä olisi.

Vierailija
109/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinne sukujuhliin panemaan lähdetään. 

tapahtuu sitä paremmissakin piireissä. eikä se miehen veli ole ap.n sukulainen.

Vierailija
110/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pliisu mekko.

Suosittelen vaikka tätä:  
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Latex-ja-Nahka/puna-musta-vinyylimekko

Tämähän on oikeasti aika kiva omiin pikkujouluihini. 

Vierailija
111/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis mekko. Hyvä kroppa vaaditaan.

Minusta tuo mekko on hyvä myös ei-täydelliselle kropalle. Ei missään mieöessä liian paljastava.

Vierailija
112/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli #metoo tarpeeseen, jos normaali mekko on useammankin pervon mielestä yhtä kuin kutsu panemaan.

En oo pervo, mutta sitähän varten mekot on keksitty, että genitaaleihin pääsee käsiksi.

Mikä muu tarkoitus niillä olisi.

Joo-o. Ja sitten ihmetellään, kun ”rumat suominaiset kulkee toppa- ja tuulipuvuissa kesät talvet eikä kukaan käytä hameita ja korkkareita”.

Vierailija
113/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, jotka valittavat siitä, että naiset eivät pukeudu naisellisesti ja kauniisti.

Miksi naisellisena on ruvettu pitämään paljastelua? Minusta miehenä on kiva katsella pitkiä hameita tai mekkoja ja pitkiä tukkia, esimerkiksi lettejä tai poninhäntiä.

Milloin syntyi käsitys, että naisellisuus tarkoittaa samaa kuin seksikkyys tai paljastelu?

Jos tuo mekko on paljastelua, niin mun viiskymppinen äitinikin on oikea ammattipaljastelija. Käyttää työasuna kutakuinkin tuontyyppisiä. Ei oo kyllä vissiin kovin pahalla katsottu, kun ihan arvostettu on työpaikallaan. Moni muukin samanlaisissa, ja ihan on normaali työpaikka, ei mikään ilotalo.

Vierailija
114/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemulimammat taas vauhdissa. Vähänkin tyköistuvampi mekko on "paljastelua".

Vierailija
115/153 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen reiteen ulottuva kotelomekko pitkillä hihoilla. No onpa järkyttävä.

Vierailija
116/153 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi talous, jossa miestä alkaa hikoiluttaa, kun ulos lähtiessä ei ole tarpeeksi konservatiivisesti pukeuduttu ja on laitettu enemmän meikkiä kuin pelkkää ripsaria. Välillä siihen menee hermo ja sitä pukeutuu ja meikkaa just niin kuin itse haluaa, mutta yleensä kunnioitan toisen toiveita. Mies ei siis suutu tai sano pahasti, vaan näyttää lähinnä hermostuneelta/huolestuneelta ja kyselee, että minkä takia pitää laittautua enemmän kuin arkipäivänä. Tiedä sitten, että mikä on syy tähän käytökseen.

Vierailija
117/153 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattais kuunnella sitä miestä. Hän tuntee veljensä varmasti paremmin kuin AP.  Eli välttämättä kyse ei ole siitä että eikö ap:n mies luottaisi ap:hen mutta ap:n mies ei välttämättä luota veljeensä. Vähän mustasukkaisuutta + alkoholinhuuruiset juhlat = tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
118/153 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään omalla miehelläni on sen verran itsevarmuutta, että kun olen (harvinaisempaa nykyään) laittautunut, kehaisee ja on selvästi innostunut eikä huolehdi muista. No, ehkä ei niin innoissaan jos olen ilman häntä lähdössä, mikä tapahtuu kerran-kaksi vuodessa. Silloinkin ymmärtää, että lapsiperhe-elämässä on edes joskus kiva tuntea itsensä nätiksi ja joksikin muuksi kuin mammaksi, sen kummempaa ei ole takana, kotiin tullaan nukkumaan. Sanomattakin lie selvää että mies voi käydä myös omissa menoissaan. Ankeaksi muuttuu suhde jos ei ole lupaa kaunistautua, lupaa iloita tai olla erillisenä missään. Se hyvä, mihin ihmisessä ihastuu harvoin paranee kiristämällä, ehdoilla ja ankeudella nuuduttamalla. Luottamus ei tule säännöistä vaan siitä, että arjessa -puolin ja toisin- osoittaa, että toinen on se tärkein, ja itse luottamuksen arvoinen.

Mut onko ap miehes sanallinen ilmaisu yleensä miten edistynyttä? Jos tuli vaan sammakkona ulos. Kysy vielä perustelut. Jos hän oikeesti mietti vain sitä että muilla oon saunailtakamppeet, voisi ton just vielä ymmärtää, muuten ei.

Vierailija
119/153 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin, mies kannustaa pukeutumaan seksikkäästi mutta tyylikkäästi, on mukana ostamassa vaatteita ja sillä on aika hyvä maku ja osaa katsoa mikä sopii minulle. Viime pikkujouluihin määräsi laittamaan sukkanauhasukat mekon alle, ja kotiin tullessa sain sitten melkoiset kyydit.

Vierailija
120/153 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sitä vartaloa paljastellaan jos seksi ei muka kiinnosta.  Ei ole normaalia paljastella itseään jos ei kuitenkaan olekaan kiinnostusta seksiin. 

Jumalauta me mitään eksoottisten uskontojen edustajia tarvita hunnuttamaan naisia, kyllä nämä suomipojat haluavat tehdä sen ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi