Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"
Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"
Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa
Kumpi on oikeassa?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitanpa nyt kommentin, vaikka osaan ennakoida alapeukkujen tulvan.
Minun mielestäni suurin osa naisista pukeutuu liian lyhyisiin mekkoihin (koska muoti niin sanelee). Ongelma ei ole moraali/moraalittomuus, vaan yksinomaan ja ainoastaan estetiikka. Olipa mekon kantajalla kuinka hyvä kroppa hyvänsä ja upeat sääret, kokonaisuuden mittasuhteet ovat väärät, ja se pilaa kaiken.
No niin, mammat! Nyt alapeukuttamaan!
Et sitten ole nähnyt valokuvia tai filmejä 60-luvun naisista? Silloin jokaisella oli lyhyt hame, koska muuta ei kaupoissa ollut. Kukaan ei pilkannut olipa naisella miten paksut reidet tai pattipolvet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni suurin osa naisista pukeutuu liian lyhyisiin mekkoihin (koska muoti niin sanelee). Ongelma ei ole moraali/moraalittomuus, vaan yksinomaan ja ainoastaan estetiikka. Olipa mekon kantajalla kuinka hyvä kroppa hyvänsä ja upeat sääret, kokonaisuuden mittasuhteet ovat väärät, ja se pilaa kaiken.
Samaa mieltä. Mielestäni polven yläpuolelle jäävä helma näyttää harvoin kauniilta. t. nainen
Heh. Vaimo ja minä ollaan jo sen ikäisiä ja sen näköisiä että paljastavia vaatteita ei pahemmin käytetä. Eikä ikinä olla oltu mikään Bradgelina pari vai mikä se olikaan. Olisin kyllä ylpeä jos minulla olisi hottisvaimo joka voi kantaa tuollaisen asun (toki rakkaasta vaimostani olen ylpeä, mutta kuten sanoi, nuoria varsoja ei enää olla kumpikaan!). Miehesi ei taida osata arvostaa sitä hyvää mikä sinulla on?
Siis eihän miehetkään pukeudu paljastaviin vaatteisiin, niin miksi helvetissä naisten on ihan pakko? Puettu vartalo on aina tyylikkäämpi kuin paljas iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kätevä ku alkaa pikapanot..
Kyllä tuli #metoo tarpeeseen, jos normaali mekko on useammankin pervon mielestä yhtä kuin kutsu panemaan.
Minkä takia sitä vartaloa paljastellaan jos seksi ei muka kiinnosta. Ei ole normaalia paljastella itseään jos ei kuitenkaan olekaan kiinnostusta seksiin.
Eihän tuossa näy edes tissit! Pitäis olla kunnon kaula-aukko niin vois sanoa paljastavaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole nähnyt valokuvia tai filmejä 60-luvun naisista? Silloin jokaisella oli lyhyt hame, koska muuta ei kaupoissa ollut. Kukaan ei pilkannut olipa naisella miten paksut reidet tai pattipolvet tahansa.
Mitä sitten? Historian saatossa ihmiset ovat kulkeneet alastikin eikä kukaan pilkannut.
Aivan varmasti on 60-luvullakin naureskeltu pölkkyreisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus lienee provo, mutta taas hyvä muistutus siitä että näitä kontrollifriikkejä miehiä on kaikkialla maailmassa ja pahimmassa tapauksessa he lyövät ja tappavat.
"kaikkialla maailmassa" = muslimimaat
Ai Suomessa ei ole kontrolloivia puolisoita ja perheväkivalta?!
Suomi on länsimaissa johdossa juuri perheväkivallassa. Suomalainen nainen tapetaan todennäköisemmin kuin moni muu nainen tuossa suhteessa.
Turvakodeissa on eniten maahanmuuttajataustaisia naisia.
Suomalainen nainen on tutkimuksen mukaan väkivaltaisempi osapuoli parisuhteessa mieheen verrattuna. Miesten väkivalta on tosin rajumpaa... johtuen voimasuhteesta koska mies on vahvempi.
Miten tuo mekko voi muka joidenkin silmään näyttää paljastavalta:D Tuli muuten mieleen että mekon alle voi laittaa shortsit jos pelkää että alkkarit vilkkuu.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kätevä ku alkaa pikapanot..
Tuskin sinne sukujuhliin panemaan lähdetään.
Mitkä muslimien kokoontumisajot tässä ketjussa on meneillään? Katsotaanko me kaikki edes samaa kuvaa? Minä näen ihan normaalin, jopa hillityn pitkähihaisen juhlamekon, alle vielä tummat sukkahousut niin on vieläkin säädyllisempi. Burkhako pitäisi olla? Älkää jaksako, kerrankin paha suominainen kehtaa pukeutua naisellisesti niin heti alkaa itku ja hampaiden kiristys. Kommenttien perusteella luulin ensin, että linkistä paljastuisi jotain tällaista oikeasti "tyrkkyä": http://static.iltalehti.fi/viihde/stodden_1508PK_503_vi.jpg
Aika pliisu mekko.
Suosittelen vaikka tätä:
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Latex-ja-Nahka/puna-musta-vinyylimekko
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kommentin kirjoittaja, nainen. Elin nuoruuteni 60- luvulla, joten olen kyllä ehtinyt elämässäni minimekkoja ja -hameita näkemään! Kuten yritin sanoa, mistään säädyttömyysaspektista ei oke kyse, vaan estetiikasta, mittasuhteista. Katsokaa vaikka tuota Tiffany Trumpin kuvaa iltapäivälehdissä (hitto kun en saa linkkiä tähän!), punaisessa tweedtakissa joka juuri ja juuri yltää vesirajaan. Ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan? Tyylikkyydestä ei tietoakaan, vaikka takki kuulemma maksoi 3000 $.
Ei kaikki vaatteet näytä samoilta kaikkien päällä. Ei siis voi arvioida vaateen paljastavuutta näkemättä ap:ta.
Esim. Tosi tiukat housut voivat olla seksikkäät, tai aiheuttaa myötähäpeää, kun paikat pursuaa. Tai avonainen paita on pienirintaisella ihan eri luokassa kuin isorintaisella.
Onhan lehdissäkin näitä kuvia, kun kahdella julkkiksella on sama mekko päällä. Toisella mekko on mitäänsanomaton, toisella se on paljastava.
En lukenut kaikkia kommentteja mutta oliko mies lähdössä mukaan? Jos on, niin ihan ok mutta pelkässä tyttöporukassa ei käy laatuun.
Kuvassa oleva malli on tod. näk. noin 180cm pitkä, kuten mallit yleensä tapaa olla. Jos saman mekon pukee vaikkapa 165cm naisen päälle, niin kyllähän se helma ulottuu eri kohtaan (alemmas) kuin mitä kuvassa. Ihme kohkaamista täällä liian lyhyestä helmasta.
Ei tuo mekko mikään puolipitkä ole, mutta ei erityisen paljastavakaan. Kuvittelin, että olisi jotenkin avoin. Ihan hyvä mekko paksujen sukkisten kanssa, jos kroppa sallii.
Musta ois ihanaa jos mies sanois mulle jotain tuollaista joskus.
Ei ainakaan minun mielestäni ole mitenkään erityisen paljastava, mutta jos pikkujoulut on siis hänen miehensä veljen luona, eli perheen tai kaveripiirin kesken, niin se ongelma on varmaankin se, että mies pelkää että muilla on ideana hengailla koko ilta hänen veljen asunnolla villasukat jalassa ja jos joku tulee jossain juhlapuvussa paikalle, niin erottuu kyllä aika selvästi joukosta
No et helvetiss laita sun kropalla. Nauravat sut pihalle sieltä juhlista jos laitat