Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"
Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"
Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa
Kumpi on oikeassa?
Kommentit (153)
Kaikkia ei voi miellyttää. On miehiä, jotka valittavat siitä, että naiset eivät pukeudu naisellisesti ja kauniisti. On miehiä, jotka valittavat siitä, että naiset pukeutuvat naisellisesti ja kauniisti. On miehiä, joiden mielestä pitkähihainen, pienellä kaula-aukolla varustettu, lähelle polvea ulottuva väljähkö mekko on itsensä paljastelua, vilauttelua ja genitaalien esittelyä.
Ap, pukeudu niin kuin itse haluat.
En käsitä miten tuo ap mekko on paljastava. Ja jos menee juhliin talvella niin eiköhän sieltä mekon alta löydy pikkuhousut ja sukkahousut. Ja se joka sanoo tuon mekon olevan "lupaus" sujauttaa kalunsa mekon alle, niin voitko kiitos mennä ilmoittautumaan hoitokotiin niin säästytään yhdeltä otsikolta.
Mitä tulee ap mieheen, niin jos kunnioittaa puolisoaan niin mekko jossa ap on tyytyväinen tulisi kelvata hänellekin.
Onko kuitenkaan mekon lyhyt pituus se ongema, vai voisko syy olla värissä tai muussa?
Miksei voi laittaa vaikka siistejä housuja, ettei ole jalat paljaana tai vagina ja perse 10 sentin päässä siitä että ne näkyy, en tajua. Mun mielestä hame/mekko on siisti ainoastaan jos se on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus lienee provo, mutta taas hyvä muistutus siitä että näitä kontrollifriikkejä miehiä on kaikkialla maailmassa ja pahimmassa tapauksessa he lyövät ja tappavat.
"kaikkialla maailmassa" = muslimimaat
Ai Suomessa ei ole kontrolloivia puolisoita ja perheväkivalta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Os´nko ehdottanut jo huntua?
Voi kuule, näitä on Suomikin pullollaan. Isäni ja äitini ovat jo 6-kymppisiä ja edelleen isä tarkistaa äidin vaatteet ennen kuin lähtevät jonnekin. Takapuoli pitää olla piilossa, kaula-aukko pieni jne.
Mitähän te tässä alapeukutatte? Tämä on monen naisen arkipäivää, ihan meidän Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus lienee provo, mutta taas hyvä muistutus siitä että näitä kontrollifriikkejä miehiä on kaikkialla maailmassa ja pahimmassa tapauksessa he lyövät ja tappavat.
"kaikkialla maailmassa" = muslimimaat
Ai Suomessa ei ole kontrolloivia puolisoita ja perheväkivalta?!
Suomi on länsimaissa johdossa juuri perheväkivallassa. Suomalainen nainen tapetaan todennäköisemmin kuin moni muu nainen tuossa suhteessa.
Kysyin mieheni mielipidettä, jänen puolestaan olisi ihan ok, jos menisin tuollaisessa hänen sukujuhliinsa. :D
Jos ap:n mekko on tosi kireä ja ap on muodokas.
Hoikalla tuo on neutraali mekko, mutta tiimalasilla seksikäs.
Toi on kätevä ku alkaa pikapanot..
Vierailija kirjoitti:
Toi on kätevä ku alkaa pikapanot..
Kyllä tuli #metoo tarpeeseen, jos normaali mekko on useammankin pervon mielestä yhtä kuin kutsu panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi laittaa vaikka siistejä housuja, ettei ole jalat paljaana tai vagina ja perse 10 sentin päässä siitä että ne näkyy, en tajua. Mun mielestä hame/mekko on siisti ainoastaan jos se on pitkä.
Ei ju......... . Oletko joku lahkolainen?
Ihan kiva ja sopiva mekko pikkujouluihin, itse käytin aikoinaan ihan asiakaspalvelutöissä valtion virastossa suht samanlaista.
Ketjun läpi luettuani tulin siihen lopputulokseen, että palstamiesten mielestä aloittajalle olisi paras vanhat farkut ja flanelliruutupaita. Eipähän ole liian seksikäs pikkujouluasu. Se miehen veli tulee kuitenkin huomenna palstalle valittamaan suominaisten rumasta vaatetuksesta ja nyt vinkuneet miehet nyökyttelevät päätään, että juu, ei ne suominaiset osaa, ne on aina niin rumia ja miesmäisiä.
Kirjoitanpa nyt kommentin, vaikka osaan ennakoida alapeukkujen tulvan.
Minun mielestäni suurin osa naisista pukeutuu liian lyhyisiin mekkoihin (koska muoti niin sanelee). Ongelma ei ole moraali/moraalittomuus, vaan yksinomaan ja ainoastaan estetiikka. Olipa mekon kantajalla kuinka hyvä kroppa hyvänsä ja upeat sääret, kokonaisuuden mittasuhteet ovat väärät, ja se pilaa kaiken.
No niin, mammat! Nyt alapeukuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Os´nko ehdottanut jo huntua?
Voi kuule, näitä on Suomikin pullollaan. Isäni ja äitini ovat jo 6-kymppisiä ja edelleen isä tarkistaa äidin vaatteet ennen kuin lähtevät jonnekin. Takapuoli pitää olla piilossa, kaula-aukko pieni jne.
Mitähän te tässä alapeukutatte? Tämä on monen naisen arkipäivää, ihan meidän Suomessa.
Niin varmaan siksi alapeukutusta kun kukaan ei arvosta tätä. Myös vanhojen pitäisi muuttaa tottumuksiaan ajanmukaisiksi. Moni mummo elää ikänsä juuri tuollaisessa menneen ajan kurimuksessa vaikka ulospäin näyttää niin leppoiselta kun pappa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitanpa nyt kommentin, vaikka osaan ennakoida alapeukkujen tulvan.
Minun mielestäni suurin osa naisista pukeutuu liian lyhyisiin mekkoihin (koska muoti niin sanelee). Ongelma ei ole moraali/moraalittomuus, vaan yksinomaan ja ainoastaan estetiikka. Olipa mekon kantajalla kuinka hyvä kroppa hyvänsä ja upeat sääret, kokonaisuuden mittasuhteet ovat väärät, ja se pilaa kaiken.
No niin, mammat! Nyt alapeukuttamaan!
Harmi että kaikki eivät miellytä juuri sinua. Minun mielestäni helmojen pituudet on täydellisiä niin kauan kun näen että mekon pitäjä pitää asuvalinnastaan. Terveisin myös mies
Mielestäni toisen "mielipidettä" voisi ja kuuluisikin kunnioittaa silloin, kun ilmaisisi asian mielipiteenä ja asiallisesti. Tässähän mies on vaan suoraan määräillyt, että AP ei saa laittaa mekkoa päälleen. Kyllä mua ainakin sillon suututtaisi ja sanoisin vaan että kyllä muuten laitan. Jos taas mies asiallisesti ilmaisisi toiveensa vaihtaa mekko johonkin toiseen ja perustelisi hyvin, olisi omakin suhtautuminen varmasti eri.