Tapailukumppanit lopettavat yhteydenpidon jos et (aina) suostu seksiin
Aika tunnekylmiä pelimiehiä suhdemarkkinoilla pyörii, kyse nyt +40 miehistä.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo on olla antamatta. Näin löytää ihmisen joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä eikä vain seksistä.
Tuo on myös varmin tapa päätyä ikäneito-osastoksi.
Jos mies lähtee menemään tapailuvaiheessa ennen kuin vaivautuu tutustumaan minuun vain koska ei saa seksiä en ole menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoja miehiä enää kiinnostaa mikään pariutuminen (kyse siis ihan kaiken ikäisistä). Seksi taitaa olla se ainoa asia, jota naisesta haetaan tai voi myös joskus etsiä viihdyttävää ja kepeää seuraa. Moni mies varsinkin tuossa iässä on jo kuinka monet kerrat eronnut ja ehkä päättänyt, että ei enää mitään suhteita.
Minä olen kyllä nyt ihan ymmällä. Jatkuvasti täälläkin itketään, miten miehet jäävät nykyään vaille parisuhdetta, ja että naiset sen kun irtosuhteilevat. Ja nyt sitten vain harvat miehet kuulemma edes haluavat parisuhdetta.
Kuulkaas hemmot, mitä jos jatkossa ihan selvästi ja rehellisesti kertoisitte, että pimppaa ootte vailla. Tällä lailla karsiutuvat joukosta ne parisuhdetta hinkuavat naiset, joista tulee vain kiviriippa myöhemmin, ja pääsette rauhassa metsästelemään niitä irtosuhteilijoita. Ellei piparia irtoa ilman kieroilua, on ihan ok olla ilman.
Jotkut raukat eivät pysty sanomaan suoraan, koska sitten pimpsan saanti loppuu. Roikotetaan ties kuinka kauan ja lässytetään ihanuuksia, mutta sitten, kun tulee puheeksi vaikka muutaman kuukauden tapailun jälkeen, että mitä mieltä olisi vakiutumisesta, niin alkaa kauhea selitys, kuinka nyt ei voi eikä haluta sitoutua... Niin, tapailu päättyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo on olla antamatta. Näin löytää ihmisen joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä eikä vain seksistä.
Etsit siis kaverisuhdetta. Seksuaalinen vetovoima nyt vain on hyvän parisuhteen edellytys ja pihtaaminen tappaa halut sinua kohtaan. Fyysinen kosketus ja seksi lisää halua sinua kohtaan ja parantaa tunneyhteyttä. Moninkertaistaa luontaisesti myös kiinnostuksen.
Eli järkyttävän huono neuvo!
Ei se oli pihtaa musta jos ei heti suostu seksiin. En tiedä millainen sinä olet ja millaisia ihmisiä kohdannut. Minä olen tarpeeksi tavannut niitä joille olen vain nätti ulkokuori ja olen saattanut kiinnostua ihmisestä ja sitten selviää etten minä kiinnosta häntä ihmisenä ollenkaan.
Odotan että minusta ollaan kiinnostuneita myös ja sitten ehkä seksi voi tulla mukaan. Pelkkä seksuaalinen vetovoima ei kanna suhdetta pitkälle.
Juurikin tämä! Ties kuinka monet kerrat olen kuullut olevani todella kaunis ja seksikäs nainen ja oikein mukava luonteeltani, mutta joku ei vaan natsaa... Niin... Tämä tulee ilmi siinä vaiheessa, kun minä kerron olevani ihastunut vaikka 3 kk tapailun jälkeen. Olen siis kelvannut sänkyyn ja seuraneidiksi, mutta muuhun minusta ei ole. Tai no, on varmasti sellaiselle miehelle, joka haluaa samaa, kuin minä. N30
Yli nelikymppiset miehet ovat suurimmaksi osaksi henkisesti kuollutta ja täysin kyynistynyttä sakkia. Ei heille merkitse mitään henkisen yhteyden luominen, ilo, leikkisyys, todellinen mielenkiinto toisen ihmisen ajatuksia kohtaan,. Ovat tärkeileviä ja/tai itsepäisiä, materialistisia, parisuhteesta haluavat vain seksiä ja edustuskelpoisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa,a. Itse miehenä olen näin usein päätynyt parhaimmillaan "vain" naisen ystäväksi. En valita, iloitsen ja arvostan ystävyyttä suuresti, mutta aina joskus sitä toivoisi "saavansa" naiselta muutakin, johon on jo ennättänyt hieman ihastuakin.
En nyt tarkoita, että seksiä pitäisi "heti" harrastaa, kuvitellen tai uskotellen, että se (viimeistään) muuttaisi tai tekisi suhteesta muuta kuin ystävyyttä, olkoonkin, että ystävieni kanssa en harrasta seksiä tai koe heitä potenttiaalisina seksikumppaneina.
Olen väsynyt ja vaikka olen kuullut toiveen, että jatketaan ystävina ja olen loistotyyppi ja vaikka tämä on oikeasti käynyt osan kanssa erinomaien hyvin ja varmasti ollut oikea ratkaisu -vaikka jonkun kerran olen saanut hieman nieleskellä tunteitani.(..)
Joskus turhauttaa tämä sinkkuus, vaikka toisaalta voi näinkin elää oikein hyvää ja laadukasta elämää. Sitä vain ihmettelen tosinaan, kun joskus tuntuu, että osa kykenee niin vaivattoman oloisesti ja helposti löytämään itselleen uuden kumppanin.
Aistivatko naiset sen, että viihdyn niin hyvin itsekseni, että kokevat, ettei minulla ole varsinaista käyttöä tai paikkaa heille, kun pärjään niin hyvi sinkkunakin; kun kumppanin löytäminen tai pitäsikö sanoa saaminen on itselle enemmän mukava tai erinomainen lisä, jonka kautta voisimme olla yhdessä, ainakin toisinaan kenties enemmän kuin kumpikaan yksin. Ei siis mikään sellainen, jonka jälkeen vasta "oikea elämäni" saattaisi alkaa ja jatkua. - Sillä olisihan se nyt kovin raskasta olla toiselle koko maailma., tai puoletkin siitä on jo ...paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit siis kaverisuhdetta. Seksuaalinen vetovoima nyt vain on hyvän parisuhteen edellytys ja pihtaaminen tappaa halut sinua kohtaan. Fyysinen kosketus ja seksi lisää halua sinua kohtaan ja parantaa tunneyhteyttä. Moninkertaistaa luontaisesti myös kiinnostuksen.
Ei se oli pihtaa musta jos ei heti suostu seksiin. En tiedä millainen sinä olet ja millaisia ihmisiä kohdannut. Minä olen tarpeeksi tavannut niitä joille olen vain nätti ulkokuori ja olen saattanut kiinnostua ihmisestä ja sitten selviää etten minä kiinnosta häntä ihmisenä ollenkaan.
Odotan että minusta ollaan kiinnostuneita myös ja sitten ehkä seksi voi tulla mukaan. Pelkkä seksuaalinen vetovoima ei kanna suhdetta pitkälle.Juurikin tämä! Ties kuinka monet kerrat olen kuullut olevani todella kaunis ja seksikäs nainen ja oikein mukava luonteeltani, mutta joku ei vaan natsaa... Niin... Tämä tulee ilmi siinä vaiheessa, kun minä kerron olevani ihastunut vaikka 3 kk tapailun jälkeen. Olen siis kelvannut sänkyyn ja seuraneidiksi, mutta muuhun minusta ei ole. Tai no, on varmasti sellaiselle miehelle, joka haluaa samaa, kuin minä. N30
Juuri tätä tarkoitin. Nämä tippuvat pois kun eivät saa sitä mitä halusivat eikä tarvitse tuhlata omaa aikaa eikä ainakaan tarvitse ihastua.
Eli jos mies tahtoo seksiä se sulkee pois kaiken muun? Eikö naiset muka koskaan halua tapailemaansa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan että minusta ollaan kiinnostuneita myös ja sitten ehkä seksi voi tulla mukaan. Pelkkä seksuaalinen vetovoima ei kanna suhdetta pitkälle.
Minusta tässä ei nyt puhuttu siitä, että seksiä pitäisi olla heti, vaan aloituksessa sanottiin aina. Minä ainakin ymmärrän tuon siten, että seksiä on jo ollut, mutta sitten halutaan vielä tavata ilman seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies tahtoo seksiä se sulkee pois kaiken muun? Eikö naiset muka koskaan halua tapailemaansa miestä?
Ei ole kyse siitä, vaan siitä, ettei mies alunperinkään mitään muuta halunnut. Kuitenkin viitsitään esittää jopa kuukausia oikeaa herrasmiestä ja viedään syömään, halutaan tehdä yhdessä juttuja ja siis muutakin, kuin sängyn puolella. Kun nainen ottaa puheeksi tunteet ja sen, että voitais viedä tätä juttua vähän syvemmälle, niin sitten alkaa kauhea pakittelu... En halua sitoutua, en pysty parisuhteeseen juuri nyt, ei johdu susta, vaan musta, olet oikein upea nainen, mutta... Niin, kyllä asioita tehtiin melkein, kuin pariskunnat, mutta mies tekee tämän vain seksin saamiseksi ja vaan omaksi iloksi.
Aloittaja tapailee sitä pientä joukkoa miehistä, joilla on varaa valita. Jos ei seksiä pikaisesti heru, niin sitä heruu joltain toiselta naiselta. Kannattaisi ehkä vähän laskea rimaa.
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Aloittaja tapailee sitä pientä joukkoa miehistä, joilla on varaa valita. Jos ei seksiä pikaisesti heru, niin sitä heruu joltain toiselta naiselta. Kannattaisi ehkä vähän laskea rimaa.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt! Millainen sitten on mies, jolla on varaa valita? Mistä tunnistaa? Ellei nyt siis ole kyse mistään silmiinpistävästä superkomeasta macho manista, jolla Ferrari... Tällaiset miehet eivät kiinnosta. Minua kiinnostaa ihan tavismiehet, tavallisella ulkonäöllä, mutta heissä juurikin näitä seksinetsijöitä on. Eivät ehkä saa tuosta vaan pimperoa, vaan tarvii todella tehdä töitä sen eteen, vaikkakin huijaamalla kuukausia, että on muka tositarkoituksella mukana. Miksi?
En nyt yksinekrtaisena miehenä ymmärrä, että miksi ne miehet jotka ovat pikaisesti haluamassa seksiä olisivat myös sitä ykkösjoukkoa, joista naiset olisivat kaikkein eniten kiinnostuneita. - Tai itse ainakin uskon, että itselläni on niin paljon annettavaa potenttiaaliselle kumppanille ja minulle potenttiaalisella kumppanilla vastaavasti myös minulle, että seksin harrastaminen ei ole asia, mitä haluaisimme ensimmäisenä tehdä, jos kaikista vaihtoehdoista voisimme valita sen ensimmäisen, mitä mieluummin tekisimme. Sillekin varmasti löytyisi myöhemmin sopivassa kohtaa aikansa ja paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt! Millainen sitten on mies, jolla on varaa valita? Mistä tunnistaa? Ellei nyt siis ole kyse mistään silmiinpistävästä superkomeasta macho manista, jolla Ferrari... Tällaiset miehet eivät kiinnosta. Minua kiinnostaa ihan tavismiehet, tavallisella ulkonäöllä, mutta heissä juurikin näitä seksinetsijöitä on. Eivät ehkä saa tuosta vaan pimperoa, vaan tarvii todella tehdä töitä sen eteen, vaikkakin huijaamalla kuukausia, että on muka tositarkoituksella mukana. Miksi?
Ei kkn se meni niin että tavismiesten tarvitsee valehdella jotta saavat seksiä ja suhteen jota halutaan vain jotta saadaan seksiä. Eli palstan mukaan juek mitä tavismiehiä kannattaa välttää tai muuten päädyt pelkäksi seksileluksi ja seuraneidiksi sellaiselle joka ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta.
Juri niitä on ap tapaillut ja juuri niille ei pidä antaa sitä seksiä jotta lähtevät kiusaamaan jotain toista valeillaan.
Tätä logiikkaa ihmettelen. Tässä annetaan jälleen kerran ymmärtää, että nainen on alempitasoisempi kuin mies. Mutta miksi ihmeessä se mies, jolla oli varaa valita, valitsi kuitenkin sen alempitasoisen naisen? Miksei se mies heti kerralla valitse sitä omantasoistaan naista?
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole sitten suuri menetys. Itse arvostan itseäni sen verran että tuollaiset saavatkin jatkaa matkaani koska arvomaailmat eroavat toisistaan niin paljon. Ei paljon kiinnosta tapailla seksinvinkujia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt yksinekrtaisena miehenä ymmärrä, että miksi ne miehet jotka ovat pikaisesti haluamassa seksiä olisivat myös sitä ykkösjoukkoa, joista naiset olisivat kaikkein eniten kiinnostuneita. - Tai itse ainakin uskon, että itselläni on niin paljon annettavaa potenttiaaliselle kumppanille ja minulle potenttiaalisella kumppanilla vastaavasti myös minulle, että seksin harrastaminen ei ole asia, mitä haluaisimme ensimmäisenä tehdä, jos kaikista vaihtoehdoista voisimme valita sen ensimmäisen, mitä mieluummin tekisimme. Sillekin varmasti löytyisi myöhemmin sopivassa kohtaa aikansa ja paikkansa.
Ykkäsjoukkoahan juuri ovat ne miehet jotka haluvat oikean suhteen ja toisen ihmisen jota rakastaa. Juuri ne jotka näkevät potentiaalisessa kumppanissa muutakin kuin seksin.
Ei todellakaan kannata laskea rimaa, kosak tuollaiset miehet ovat pohjasakkaa ja mitä nopeammin se tulee ilmi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä logiikkaa ihmettelen. Tässä annetaan jälleen kerran ymmärtää, että nainen on alempitasoisempi kuin mies. Mutta miksi ihmeessä se mies, jolla oli varaa valita, valitsi kuitenkin sen alempitasoisen naisen? Miksei se mies heti kerralla valitse sitä omantasoistaan naista?
Koska se "alempitasoinen" nainen on kiitollisempi ja kunnioittavampi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olet jossakin tinderissä, idiootti.
Ehkä sun pitäis ymmärtää, että miehiä on erilaisia, ja sen lisäksi elämäntilanteitakin on erilaisia? Eihän se ole mikään ristiriita, että on pulaa sekä irtosuhteista että vakisuhteista. Mullakin on pulaa molemmista.