Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaamea pettymys jos mies ei kosi

Vierailija
25.11.2017 |

Olo on kuin teininä.. ;) Kositaanko mua tänään vai ei???!! Tilanne on se, että ollaan oltu miesystävän kanssa vähän yli 2 vuotta yhdessä. Molemmat olemme olleet naimisissa ja molemmilla lapsia eli tarkoitus oli ettei kumpiakaan tarvita. No lapsijuttu on kyllä selvä, nykyiset niin isoja ettei kyllä aloiteta alusta enää.. Mutta naimisiin meno onkin alkanut tuntua hyvältä molemmista. Yhdessä halutaan olla aina, kun ollaan sielunkumppanit.

Viime kesänä mietittiin yhdessä, miten meillä voisi olla tunnelmalliset häät maalla vaikka ensi kesänä. Suunniteltiin ketä kutsuttaisiin eli ihan pienet, kun molemmilla se big white wedding jo koettuna. Ei kiitos enää. Sen jälkeen mies on aina välillä vihjaillut siihen suuntaan, että hänen mielestään mies on se joka kosii ja kihloissa voisi olla ennen häitä.

Mulle aiemmin oli se ja sama kihlojen ja sormusten kanssa, mutta nyt kun mies on antanut kautta rantain ymmärtää niin olenkin innostunut asiasta... Mulla on maanantaina synttärit ja juhlitaan niitä tänään miehen kanssa. Aloite tuli häneltä että iltapäivällä liikenteeseen ja ainakin ravintolassa syöminen on ohjelmassa, en tiedä mitä muuta. Kun hän tästä kertoi, aloin miettimään että jos meinaakin kosia.. Nyt oon vaan ajatellut, että mitä jos mennäänkin sormuskauppaan kun ovat auki vielä silloin kun lähdetään. Tai jos kosii ravintolassa tai kun kai mennään synttäri kuoharille jonnekin ensin. Apua, nyt oon omissa ajatuksissani ihan varma että kosii. Petyn kyllä jos ei kosikaan!!! ;') Mitä mä teen ja miten pidän pokkani jos ei kosi? (nyt sitten huumorilla tämä kun ollaan molemmat jo yli 40 v ;)

Perhosia on oikeesti vatsassa..

Kaamea pettymys jos mies ei kosi

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kertoa että aiemmin ei olla synttäreitä juhlittu näin isosti eli siksi tämän illan suunnitelmat voisivat viitata kosintaan. Ap

Vierailija
2/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavalta näyttää.

Jos mies ei kosi niin kysy maanantaina miten teidän suhde etenee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu oli kyllä ihana, nautittiin toisistamme pitkään ja kunnolla.. ;D Nyt mies suihkussa ja kohta lähdetään!! Jännää!!! Kyllä mä asian otan puheeksi jos kosintaa ei tule. Mulle käy yhdessä olo ilman sormuksiakin kyllä.

Mitä mieltä muut? Ap

Vierailija
4/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos kosii ja se tekee sinut iloiseksi, mutta en usko.

Vierailija
5/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kauppoja. Parasta enne päivää meni sulla jo noin 15 v sitten. Tsori siittä. Ukkosi etsii samalla jotain nuorta hemaisevaa pikkuplondia.Oot valitettavasti vain väliaikaispysäkki. :(

Vierailija
6/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Naurettavaa touhua.

Vierailija
7/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ressata asiasta. Tuleepahan sitten positiivisena yllätyksenä. Siten sen haluaisin itselleni tapahtuvan, eikä missään nimessä pettymysten kautta.

Isoin virhe suhteissa on olettamus toisesta. Oletamme kumppanin tekevän jotain tai toimivan tietynlaisesti, ja sitten kun niin ei tapahdukaan, petymme. Hölmön hommaa, mutta tätä tapahtuu jokaisessa suhteessa joka päivä - eikä asian tarvitse olla iso. Älkää olettako mitään ja ottakaa rennosti päivä kerrallaan.

Vierailija
8/10 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu tulla kosintaa

Vierailija
9/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas ;))

Kyllä mä omani tunnen. Tiesin että se tämmöistä nyt suunnittelee. Sormukset haetaan myöhemmin niin saan valita mieleiseni.

Nyt se kysyi, että kaiverretaanko kosintapäivä 25.11. vai mun synttäri 27.11 :D Ei mulla ole väliä. Mielipiteitä? ;)

Onnellinen ap <3

Vierailija
10/10 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas ;))

Kyllä mä omani tunnen. Tiesin että se tämmöistä nyt suunnittelee. Sormukset haetaan myöhemmin niin saan valita mieleiseni.

Nyt se kysyi, että kaiverretaanko kosintapäivä 25.11. vai mun synttäri 27.11 :D Ei mulla ole väliä. Mielipiteitä? ;)

Onnellinen ap <3

Onnea! :)