Voiko blondilla naisella olla ruskeat nännin pihat?
Olen tapaillut yhtä naista. Hänellä on vaaleat hiukset josta pidän, mutta nyt selvisi harmikseni suhteen edetessä että hänellä on ruskeahkot nännin pihat (eikä vaaleanpunaiset kuten olin toivonut). Onkohan hän edes aito blondi? Voiko tälläistä tapahtua, että vaaleahiuksisella daamilla on ruskeat nännin pihat?
M25
Kommentit (21)
Miksi noi asiat liittyisi toisiinsa? Voihan tummahiuksisillakin olla vaaleanpunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut yhtä naista. Hänellä on vaaleat hiukset josta pidän, mutta nyt selvisi harmikseni suhteen edetessä että hänellä on ruskeahkot nännin pihat (eikä vaaleanpunaiset kuten olin toivonut). Onkohan hän edes aito blondi? Voiko tälläistä tapahtua, että vaaleahiuksisella daamilla on ruskeat nännin pihat?
M25
Voi olla.
T: lapsesta saakka vaaleahiuksinen
Mä toivoin kans, että mieheni oikea kives olisi vasemman edessä, mutta niin ne ne roikkuu juuri toisin päin hänen jalkojensa välissä. Voiko olla niin, että ne vielä vaihtaisivat paikkaa?
Voi olla. Sitten on tällaisia kummallisuuksia kuin minä, että olen tumma (lähes mustat hiukset ja muut kropan karvat, vihreät silmät), mutta käytännössä värittömät nännipihat. Ei edes vaaleanpunaiset vaan ihonväriset. Ihoni ei ole kovin vaalea, sellainen "oliivibeige" meikkivoidesävyjen mukaan, mutta siis nännipihoja ei väristä erota lainkaan muusta ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Sitten on tällaisia kummallisuuksia kuin minä, että olen tumma (lähes mustat hiukset ja muut kropan karvat, vihreät silmät), mutta käytännössä värittömät nännipihat. Ei edes vaaleanpunaiset vaan ihonväriset. Ihoni ei ole kovin vaalea, sellainen "oliivibeige" meikkivoidesävyjen mukaan, mutta siis nännipihoja ei väristä erota lainkaan muusta ihosta.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, pistä kuvaa!
-Jarkko
Jospa se lesbostelee nänneillään jotakin peppuun kun et ole katsomassa?
Tapailin tummaa komeaa miestä, mutta hänellä oli punaiset karvat mulkun ympärillä. Onko normaalia? En taida treffata enää. Värjännyt karvansa?
Voisitko tehdä meille kaikille palveluksen ja jättää viikonloppulomat väliin. Ota edes lääkkeesi. Kiitos.
Mäkin olen aina ajatellut, että blondeilla pinkit ja bruneteilla ruskeat nännipihat. Ruskeat on kyllä paljon paremman näköset.
T. Pinkkitissi
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen aina ajatellut, että blondeilla pinkit ja bruneteilla ruskeat nännipihat. Ruskeat on kyllä paljon paremman näköset.
T. Pinkkitissi
Ei hitossa. Mulla oli ruskeat vain raskaana ja imettäessä. Palautuivat sittemmin pinkeiksi.
Brunette
Oliko kuinkakin raskas pettymys?
Olitko niinku ihan nännin pihalla ton jälkeen?
Entä oma terskasi? Korreloiko hiustesi kanssa? Entä omat nännin pihat?
Täytyy kyllä myöntää että on aika paha turn off vaalealla naisella tummat nännit ja jos nännipihat on sellaiset vähän "ruttuiset",ei auta kuin takaapäin rojut ränniin ja pois.
Siis kaikkihan on mahdollista. Mekin vaalea pariskunta saatiin ruskea lapsi.
-m35
Mene kysymään äitiltä ja isiltä, ap. Heille kuuluu kertoa teille ala-asteelaisille kukista ja mehiläisistä.
M kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että on aika paha turn off vaalealla naisella tummat nännit ja jos nännipihat on sellaiset vähän "ruttuiset",ei auta kuin takaapäin rojut ränniin ja pois.
Moden jutut tunnistaa helposti, kipeitä.
Ei sellaista tapausta tunneta biologiassa jossa muuten blondilla naisella olisi ruskeat nännipihat. Olet törmännyt joko a) luonnonoikuun tai b) feikkiblondiin