Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko blondilla naisella olla ruskeat nännin pihat?

Vierailija
24.11.2017 |

Olen tapaillut yhtä naista. Hänellä on vaaleat hiukset josta pidän, mutta nyt selvisi harmikseni suhteen edetessä että hänellä on ruskeahkot nännin pihat (eikä vaaleanpunaiset kuten olin toivonut). Onkohan hän edes aito blondi? Voiko tälläistä tapahtua, että vaaleahiuksisella daamilla on ruskeat nännin pihat?

M25

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tapausta tunneta biologiassa jossa muuten blondilla naisella olisi ruskeat nännipihat. Olet törmännyt joko a) luonnonoikuun tai b) feikkiblondiin

Vierailija
2/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi asiat liittyisi toisiinsa? Voihan tummahiuksisillakin olla vaaleanpunaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut yhtä naista. Hänellä on vaaleat hiukset josta pidän, mutta nyt selvisi harmikseni suhteen edetessä että hänellä on ruskeahkot nännin pihat (eikä vaaleanpunaiset kuten olin toivonut). Onkohan hän edes aito blondi? Voiko tälläistä tapahtua, että vaaleahiuksisella daamilla on ruskeat nännin pihat?

M25

Voi olla.

T: lapsesta saakka vaaleahiuksinen

Vierailija
4/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin kans, että mieheni oikea kives olisi vasemman edessä, mutta niin ne ne roikkuu juuri toisin päin hänen jalkojensa välissä. Voiko olla niin, että ne vielä vaihtaisivat paikkaa?

Vierailija
5/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Sitten on tällaisia kummallisuuksia kuin minä, että olen tumma (lähes mustat hiukset ja muut kropan karvat, vihreät silmät), mutta käytännössä värittömät nännipihat. Ei edes vaaleanpunaiset vaan ihonväriset. Ihoni ei ole kovin vaalea, sellainen "oliivibeige" meikkivoidesävyjen mukaan, mutta siis nännipihoja ei väristä erota lainkaan muusta ihosta. 

Vierailija
6/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näitä  typeriä trollauksia...

Vierailija
7/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Sitten on tällaisia kummallisuuksia kuin minä, että olen tumma (lähes mustat hiukset ja muut kropan karvat, vihreät silmät), mutta käytännössä värittömät nännipihat. Ei edes vaaleanpunaiset vaan ihonväriset. Ihoni ei ole kovin vaalea, sellainen "oliivibeige" meikkivoidesävyjen mukaan, mutta siis nännipihoja ei väristä erota lainkaan muusta ihosta. 

Kuulostaa mielenkiintoiselta, pistä kuvaa!

-Jarkko

Vierailija
8/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se lesbostelee nänneillään jotakin peppuun kun et ole katsomassa?

Vierailija
9/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tummaa komeaa miestä, mutta hänellä oli punaiset karvat mulkun ympärillä. Onko normaalia? En taida treffata enää. Värjännyt karvansa?

Vierailija
10/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä meille kaikille palveluksen ja jättää viikonloppulomat väliin. Ota edes lääkkeesi. Kiitos. 

Vierailija
11/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen aina ajatellut, että blondeilla pinkit ja bruneteilla ruskeat nännipihat. Ruskeat on kyllä paljon paremman näköset.

T. Pinkkitissi

Vierailija
12/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen aina ajatellut, että blondeilla pinkit ja bruneteilla ruskeat nännipihat. Ruskeat on kyllä paljon paremman näköset.

T. Pinkkitissi

Ei hitossa. Mulla oli ruskeat vain raskaana ja imettäessä. Palautuivat sittemmin pinkeiksi.

Brunette

Vierailija
13/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi olla. Ja myös hyvin rusueak ryppyreiän ympärys.

Vierailija
14/21 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku.

Terv. nimim. ihan piha lla.

Vierailija
15/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuinkakin raskas pettymys?

Olitko niinku ihan nännin pihalla ton jälkeen?

Entä oma terskasi? Korreloiko hiustesi kanssa? Entä omat nännin pihat?

Vierailija
16/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää että on aika paha turn off vaalealla naisella tummat nännit ja jos nännipihat on sellaiset vähän "ruttuiset",ei auta kuin takaapäin rojut ränniin ja pois.

Vierailija
17/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikki blondilta kuullostaa

Vierailija
18/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkihan on mahdollista. Mekin vaalea pariskunta saatiin ruskea lapsi.

-m35

Vierailija
19/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kysymään äitiltä ja isiltä, ap. Heille kuuluu kertoa teille ala-asteelaisille kukista ja mehiläisistä.

Vierailija
20/21 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää että on aika paha turn off vaalealla naisella tummat nännit ja jos nännipihat on sellaiset vähän "ruttuiset",ei auta kuin takaapäin rojut ränniin ja pois.

Moden jutut tunnistaa helposti, kipeitä.