Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black Friday - mitä ostit?

Flu
24.11.2017 |

Kertokaa, mitä olette tänään ostaneet!
Itse voin aloittaa: En mitään, koska olen kotona flunssaisena. Harmittaa! Silkkihuivia havittelin, mutta flu iski.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinex nettikaupasta leivontavuokia. Parikymppiä meni. En muuta.

22/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle kerhorepun,itselle tilasin mekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paidan, t-paidan, broilerifileitä K-supermarketista ja parhaana löytönä vegaanisen nahkatakin -25% interwebistä. Saatan kuormittaa palloa vielä vähän lisää, jos jotain sopivaa osuu kohdille.

Vegaaninen nahkatakki?

Vierailija
24/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3kpl 80" telkkaria, 2 pleikkaria, 30peliä, 2 peiliä, sohvan, uuden auton (säästin 1000e! Vanha oli muutenkin jo 2v),  3kpl iphoneja (pari varalle jos eka hajoaisi) ja erinäistä hömppää kuten radio ohjattava lennokki.

Aloitin 0800 aamulla ja shoppailu oli valmista 19.00. Vihdoin kotona pakettiauton kanssa..

Nyt sitten miettimään miten saa kaiken mahtumaan 30m2 kämppään.

Änget vaan ne kämppään ja muutat itse roskikseen. Pääasia, että ne ostokset mahtuu himaan.

Vierailija
25/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään..

Ja nyt koet olevasi muita parempi ihminen, onnea! Muista myös jatkossa olla ostamatta mitään. Toisaalta ihan hiton sama jättääkö tavarat ostamatta tänään vai tyyliin huomenna.

Vierailija
26/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsin sisäpelikengät, tänään kävin sellaiset ostamassa 20 prosentin alennuksella. Hinnaksi jäi vajaat 40 euroa. Lisäksi ostin kosmetiikkaa, mutta hankkimani tuotteet eivät olleet tarjouksessa. Joulumarkkinoilta ostin pussin väkeviä salmiakkikarkkeja ja nyt on aivan suu kipeä niiden imeskelystä :D

Vierailija
27/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tarjoukset katsoin läpi ja ei ollut mitään kovin halpaa, katsoin sitten USA tarjoukset ja esim huippu TV:sta sai Suomessa joku pari sataa pois, niin USA:ssa saa 500 USD pois ja lähtöhintakin on jo alempi.

Eli USA:ssa on paaaaaljon paremmat tarjoukset, tammikuussa saa Suomessa kaikki samaan hintaan kuin nyt black-friday hinnoilla.

Sama juttu oli huippu puhelimilla, Suomi hinta 1100 euroa, USA:ssa 799 USD eli joku reilu 600 USD

Vierailija
28/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteherneitä ja kevytmaidon.

Vierailija
29/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään paitsi ruokaa ja pari lonkeroa. En nyt juuri tarvitse mitään. Hyviä tarjouksia löytyy kyllä muullonkin, turha ängetä tuonne ruuhkaan.

Vierailija
30/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkari 4:en lapsille joululahjaksi ja siihen 6 peliä.

Vierailija
31/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle suuren duplopaketin ja miehelle rannekellon joululahjaksi.

Vierailija
32/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älyvaaan", hopeakaulakorun ja tukun elokuvia. Huonoja olivat isompien ketjujen tarjoukset. 

Vierailija
33/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidan, t-paidan, broilerifileitä K-supermarketista ja parhaana löytönä vegaanisen nahkatakin -25% interwebistä. Saatan kuormittaa palloa vielä vähän lisää, jos jotain sopivaa osuu kohdille.

Vegaaninen nahkatakki?

Minulle tarjottiin vegaanista nahkakäsilaukkua, kun olin uutta katselemassa. Olin että täh?! Kauppias sanoi, että jos kuitenkin haluan aitoa nahkaa, johon minä, että ehdottomasti. Eikä se laukku ollut edes hyvännäköinen, merkkilaukku se oli ja siksi kai kallis.

Vierailija
34/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deltaco Gaming TB-118

Vierailija
35/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen ja kahdelle lentoliput Islantiin

Vierailija
36/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaaninen nahkatakki?

Tehty aidosti masentuneista lampaista (tai pukeista eli miehistä), jotka olivat eutanasiaa vailla.

Vierailija
37/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ruokalassa lounaan. Tänään olisi pitänyt käydä isommin kaupassakin mutta en lähde mihinkään ostospaskaryysikseen.

Vierailija
38/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tarjous tuntui huijaukselta. Eli että normihinta oli keksitty, jotta alehinta näyttäisi houkuttelevalta. Se kai EI ole tarkoitus, vai..?

Vierailija
39/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan hiekkalaatikon -25%

Vierailija
40/44 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tarjous tuntui huijaukselta. Eli että normihinta oli keksitty, jotta alehinta näyttäisi houkuttelevalta. Se kai EI ole tarkoitus, vai..?

Gigantin normaalit viikkotarjoukset joillekin tuotteille ovat olleet edullisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan