Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut mieheen jolla ei ole lihaksia nimeksikään eikä treenaa?

Vierailija
24.11.2017 |

Itse halveksin

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan aivoja enemmän kuin lihaksia.Lihakset tulee ja menee mutta aivoilla tehdään ne tärkeät päätökset joilla saavutetaan haluttu tulos, oli se mikä  tahansa. Sä olet vähän yksinkertainen.

Lïhaskunto tärkein yksittäinen aivojen kognitiiviseen kykyyn vaikuttava asia, joten huono lihaskunto ei hyväksi. Tästä oli keväällä yksittäinen uutinen HS:ssä tai YLEllä.

Hyvä lihaskunto ei tarkoita treenaamista.

Kyseessä on kokonaisvaltainen hyvinvointi, elinvoima joka on parasta hyvinvointia.

Asiat haltuun.

Vierailija
62/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkö sekaisin miehet ovat? en tunne yhtäkään naista, joka ei viehättyisi enemmän normaalivartaloisesta kuin treenatusta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan aivoja enemmän kuin lihaksia.Lihakset tulee ja menee mutta aivoilla tehdään ne tärkeät päätökset joilla saavutetaan haluttu tulos, oli se mikä  tahansa. Sä olet vähän yksinkertainen.

Lïhaskunto tärkein yksittäinen aivojen kognitiiviseen kykyyn vaikuttava asia, joten huono lihaskunto ei hyväksi. Tästä oli keväällä yksittäinen uutinen HS:ssä tai YLEllä.

Hyvä lihaskunto ei tarkoita treenaamista.

Kyseessä on kokonaisvaltainen hyvinvointi, elinvoima joka on parasta hyvinvointia.

Asiat haltuun.

Miten voi olla hyvä lihaskunto jos lihaksia ei harjoita?

Vierailija
64/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. 

Vierailija
65/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla kaunis vartalo ilman treeniäkin. Geenit vaikuttaa. 

Vierailija
66/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaudun iltaisin hänen lämmintä vartaloaan vasten nukkumaan hyvin onnellisena niin kuin parikymmentä vuotta olen tehnyt. Hän näyttää päälle päin narukädeltä, mutta tekee fyysistä työtä ja on yllättävän voimakas. Mutta en minä sitä tiennyt enkä mittailut tutustuessamme.

Ei tosiaan välttämättä näy isoina lihaksina.

Vierailija
67/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin muihinkin eli ystävällisesti ja arvostaen. Hänen oma toimintansa määrittää sitten jatkosuhtautumisen.

Vierailija
68/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa pitää huolta edes itsestään joten ei kiinnosta sellaiset miehet. Liikunta- ja ravintosuositukset eivät ole turhia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme