Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut mieheen jolla ei ole lihaksia nimeksikään eikä treenaa?

Vierailija
24.11.2017 |

Itse halveksin

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa mulle. Säälittää ja samalla ärsyttää moiset vässykät.

Vierailija
22/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa millaiset ovat "suuret lihakset jotka alkavat olemaan turn-off"?

Yleensä esimerkeiksi linkataan steroideja käyttäviä bodareita, tai vähintäänkin ammattibodareita joilla on top 0,1% geenit ja 24/7 treenaamisen ympärille keskittyvä elämäntyyli.

Tavallinen mies voi huoletta trteenata kovaa 2-3 kertaa viikossa, vailla pelkoa siitä että näyttäisi erityisen lihaksikkaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman lihaksia on kuin nainen jolla munat.

Yleensä ovat vielä pelkureita

Vierailija
24/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle jää enemmän aikaa pitää pirkkoa kainalossa

Vierailija
25/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa lihaksettomat taikinakroppaiset ns. miehet. Oikealla miehellä on lihaksikas kroppa, vain sellainen saa oikean naisen syttymään ja elinikäiseksi puolisokseen.

Huomaa, että täällä on hyvin paljon vihreiden kannattajia, sellaiset roosameriläistyyppiset toosallaan ketsuppipulloja nostelevat ituhipppiäiset eivät kyllä oikealle miehelle edes puolisoksi kelpaisikaan.

Vierailija
26/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä kadulla "narukäsimiehiä" vaaniva mies on Tom of the dark back-alley! Ha ha :)

Tai tietäjä Akvavtix kuten ammattikoulu "bongottajat" ja muut kakkaleikkejä-kaapissa-miehet heitä kutsuvat.

Vierailija
27/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii treenata, kunhan pitää huolta terveydestään muuten.

Lihaskunto on aika helvetin tärkeä osa terveyttä

Tämä!

Terveydelle riittävä lihaskunto on käytännössä tasoa näkymätön (vaatteet päällä ainakin). Ja varsinkaan minkään venäjältä raahattujen hämäräperäisten ampullien piikittelyä se terveellisyys ei vaadi.

Vierailija
28/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halitkaapa joskus naiset tuhdin jätkän kanssa. On lämmintä ja pehmosta.

Taidat itsekin halia tuhtilihaksisen jätkän kanssa palattuasi sieltä pimeältä kujalta seuraa etsimästä,sieltä kaiketi löysitkin tosi kivan kaiffarin.

Vierailija
29/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ihmisenä, mutta en tapailisi.

Vierailija
30/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa lihaksettomat taikinakroppaiset ns. miehet. Oikealla miehellä on lihaksikas kroppa, vain sellainen saa oikean naisen syttymään ja elinikäiseksi puolisokseen.

Huomaa, että täällä on hyvin paljon vihreiden kannattajia, sellaiset roosameriläistyyppiset toosallaan ketsuppipulloja nostelevat ituhipppiäiset eivät kyllä oikealle miehelle edes puolisoksi kelpaisikaan.

Totta. Minulla on myös oma mielikuva palstan naisista: lihava persjalkainen siiderivalas jolla kolme kertaa pienempi kuikelo lihakseton pikkumies. Istuu koneella samalla toisella kädellä mätäten paskaruokaa kyltymättömään mahaansa.

Kyllä miehen pitää olla mies eli miehekkäät piirteet omaava ja lihakset on yksi niistä piirteistä. Naisilla omat naiselliset kriteerit mikä onkin todella arka aihe tällä palstalla kuten kapea rasvamakkaraton vyötärö, täyteläiset rinnat ja kiinteä pyöreä pylly

Vierailija
31/68 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan aivoja enemmän kuin lihaksia.Lihakset tulee ja menee mutta aivoilla tehdään ne tärkeät päätökset joilla saavutetaan haluttu tulos, oli se mikä  tahansa. Sä olet vähän yksinkertainen.

MIten aivot ja lihakset sulkevat toisensa pois? Olin nuorempana kuntosalilla töissä ja kyllä siellä kävi säännöllisesti lakimiehiä, lääkäreitä ja isompien yritysten toimitusjohtajia treenaamassa. Monelle menestyjällekin hyvä kunto on osa hyvinvointia ja joillakin kova treeni näkyy kropassa.

Vierailija
32/68 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähes 30v mies jolla ei ole juuri lihasmassaa. Olisiko tähän johtanut myös se, että en pysty käyttämään maitotuotteita ollenkaan. Onko lihaksikkaat ja vahvat tyypit yleensä kovia juomaan maitoa?

Vierailija
33/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antero laukkanen oli mies ilman lihaksia pitkään ennen kuolemaansa XD lol paljon naurua. 

Vierailija
34/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää

Vierailija
35/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lihaksilla ei ole minulle mitään merkitystä. Tai sen verran on, että liian suuret lihakset ovat turn-off. Tärkeää on sen sijaan se, mitä miehen pään sisällä on. Miehelläni ei ole tapana joutua tappeluihin pimeillä kujilla.

On suhteellisen harvinaista nähdä mies, jolla on liian suuret lihakset.

Vierailija
36/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elinikäiseksi puolisokseen" Hyi mikä kohtalo. Jos minulla olisi lihaksikas vartalo, niin lähinnä panisin oikealta ja vasemmalta mahdollisimman monia naisia.

Vierailija
37/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun neutraalisti. Asia ei kuulu mulle. Meillä on eri elämänarvot ja kukin arvottaa elämää omalla tavallaan.

Vierailija
38/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> mies

> ei ole lihaksia

Voit valita vain toisen.

Stephen Hawking ei ole mies?

Kyllähän silläkin oli lihaksi ja vieläpä oikein nimeksi. Millä se muuten näpytteli, pyhällä hengelläkö?

Vierailija
39/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitä tommosia miettimään, huoh.

Vierailija
40/68 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee tyylillään. En suhtaudu mitenkään random ihmisiin oli lihaksia tai ei, treenasi tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan