Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonohampainen ei saa työpaikkaa ei tyttöystävää.

Vierailija
24.11.2017 |

Ilmainen hammashoito kaikille huonohampaisille nuorille miehille! Näin syrjäytymistä estetään halvalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tosi huonot hampaat. Onhan ne aika rumat mutta ei häiritse mua koska mies muuten on mun näköinen. Ja huomaan siitä ehkä että se on oppinut hymyilemään niin ettei hampaat näy.

Vierailija
2/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellinen ongelma työttömien ja köyhien keskuudessa. Itse olen keski-ikäinen työtön, hampaani ovat menneet huonoon kuntoon viime aikoina ja ei yksinkertaisesti ole varaa korjauttaa niitä. Kunnallisenkin hinnat ovat liian korkeita nykyään. Ihmiset, joilla on asiat hyvin, eivät ymmärrä tätä asiaa. Se vaikuttaa niin moneen elämänalueeseen. Ei ole mukavaa elää niin, että joutuu aina miettimään, että kehtaako hymyillä vai ei. Suu kiinni jatkuvasti, vaikka olisi miten mukavaa. Saa vihaisen maineen, kun ei voi hymyillä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko nyt rumia vai oikeasti heikkokuntoisia hampaita?

Mulla on rumat (ja siksi en hymyile) mutta ne on kuitenkin hyvin hoidetut (julkisella ei tarkistukset ja paikkaukset kauheasti maksa). Esteettiseen hoitoon ei ole varaa.

Vierailija
4/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooi, kyllä se on sama ongelma meillä naisillakin.

Nimimerkillä: "terveisiä oravanpyörästä, jossa ei ole varaa oikoa hampaita, mutta ilman oikomista itsetunto ei myöskään riitä kouluttautumiseen eikä työllistymiseen! 👋"

Vierailija
5/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko aivan varma että kaikki johtuu niistä hampaista? Ihminen joka mielessään hokee rumia puoliaan, ei vaikuta kivalta seuralta.

Keskity muihin ihmisiin ja tule pois sieltä itseinhosi kerältä. Empatia ja huumori vetoaa tehokkaammin ku ulkonäkö!!!!!!

Vierailija
6/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote saisi ratkaista nimenomaan tämän hammasongelman.

Vierailija
7/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi hoitaa niitä hampaitaan ihan itse.Säännöllinen harjaus ja hammaslangan käyttä. Kerran vuodessa muutama kymppi hammaskiven poistoon ei liene liikaa vaadittu?

Ei ne hyvät hampaat hammasllääkäriltä tule, vaan oman hoidon seurauksena.

Vierailija
8/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ratkaiseekin ja ratkaisu on se, että vain varakkaimmalla väellä on varaa edes paikkauttaa hampaitaan.

Jos Kokoomuksen ja liberaalikepulaisten ajama sote menee läpi, niin siinä tapauksessa suomalaiset ovat pian samassa tilanteessa venäläisten kanssa. Tavallinen kansa saa hoidattaa hampaansa paikallisessa autokorjaamossa ja siellä ainoa hoito on hampaan poisto. 

Vierailija
9/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana ykkösmiestä.

Vierailija
10/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ensin että "sota saisi ratkaista..." ja aattelin että no jopas, kyllä siinä ainakin hammasongelmat jäisi taka-alalle. Sori.

Vierailija
11/12 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin  ässävikaisilla  voi olla haasteita

Vierailija
12/12 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi huonossa kunnossa olevat hampaat niin sen voi tulkita olevan merkki muutenkin huonosta elämänhallinnasta. -> ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi