Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARVASIN! Työkaverin auto on oikeasti hänen miehensä!

Vierailija
24.11.2017 |

Olen aina arvellut että hänellä ei varmasti ole sellaista autoa. Joka päivä tulee sillä niin hienona niin hienona, mutta totuus on se että se on hänen miehensä! Näin heidät sattumalta kaupan parkkipaikalla, ja tää nainen oli matkustajana ja kuljettajan ovesta tuli MIES. Luikkivat vielä niin nopeasti kauppaan, varmasti huomasivat että huomasin kun tuli niin kkkre.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika huvittavaa mitä assosiaatiota auto herättää. Jos oikeesti haluat saada jonkun tietynlaisen ihmisen vihreäksi kateudesta kannattaa vuokrata joku uudehko Mersu tai Bemari ja uskotella että se on iki oma.

Olen joskus ollut tilanteessa jossa uuden kalliin auton kanssa esiintyminen olisi tavallaan ollut vähän negatiivinen asia liittyen tiettyjen ihmisten ajatuksenjuoksuun joten olen joskus harrastanut tarkoituksella auton näyttelyn välttämistä.

Eikö olekin erikoista, että joudut tekemään erikois järjestelyjä, ettei hullut tyyliin naarmuta sun autoa vittumaisuuksissaan? Kerran joku akka nojasi leveän perseensä kallista autoani vasten.

Vierailija
42/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee että jos sulla on liian hieno auto saat kateutta osaksesi ja jos ajat jotain vaatimatonta romua niin saat ilkkuvia nauruja. Mikä olisi se vähiten ärsyttävä. Ehkä joku pikkuauto joka ei ole vielä romu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EICÄ!!!! Ou nou!! Mitä nyt?!?!? Vihjaa sille kantturalle heti että tiedät totuuden!!!

Täyspäiset ihmiset vaan harvemmin ymmärtää vihjailuja. A.p taas tuntuu näkevän "merkkejä" joka puolella.

Vierailija
44/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aston Martin?

Vierailija
45/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAA! Että kun työkaveri sanoo käyneensä autoajelulla, niin todellisuudessa hän onkin ajanut/ajellut miestään.

Vierailija
46/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika huvittavaa mitä assosiaatiota auto herättää. Jos oikeesti haluat saada jonkun tietynlaisen ihmisen vihreäksi kateudesta kannattaa vuokrata joku uudehko Mersu tai Bemari ja uskotella että se on iki oma.

Olen joskus ollut tilanteessa jossa uuden kalliin auton kanssa esiintyminen olisi tavallaan ollut vähän negatiivinen asia liittyen tiettyjen ihmisten ajatuksenjuoksuun joten olen joskus harrastanut tarkoituksella auton näyttelyn välttämistä.

Eikö olekin erikoista, että joudut tekemään erikois järjestelyjä, ettei hullut tyyliin naarmuta sun autoa vittumaisuuksissaan? Kerran joku akka nojasi leveän perseensä kallista autoani vasten.

Rosa Meriläinen?

Vierailija
47/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista akesta, sieltä se selviää kumman kiesi on.

Meillä meni edellinen auto miehen nimiin, koska hän sen haki toisesta kaupungista enkä itse ollut mukana.

Yhteiseltä tililtä meni käsiraha ja loppu rahoituksella kuukausittain minun tililtä. Ei ahdistanut yhtään jos joku utelias kyylä olisi "selvittänyr" auton omistajuuden 😂 Avioehtoa ei ole joten kaikki yhteistä.

Vierailija
48/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheaa. Minullapa on niin, että mieheni on oikeasti autoni. Puhun aina työkavereille missä ihanissa paikoissa olemme Jarpan kanssa käyneet. Toivottavasti kukaan ei saa selville, että Jarppa on oikeasti 15 vuotta vanha ripulinkeltainen ruosteinen riisikipponi Toyota Yaris :(

Vierailija
49/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuon a.p:n todellinen ongelma on?

Vierailija
50/50 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa Meriläinen?

Ei. Ihan tavallinen tallaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä