Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ravintolalaskun jakaminen ensitreffeillä sinulle merkitsee?

Vierailija
24.11.2017 |

Annatko treffikumppanisi maksaa, vaaditko laskun jakamista vai täytyykö sinun itse saada maksaa lasku kokonaisuudessaan?

Ja käänteisesti, miten tulkitset vastakkaisen osapuolen vaatimuksen maksaa kokonaisuudessa, jakaa tai vaatia sinun maksavan kokonaisuudessaan?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut ensitreffeillä maksamaan, en Suomessa enkä missään muuallakaan vaan miehet ovat ihan itsestäänselvästi tarjonneet. Mutta johtuu ehkä siitä että olen ns. keskimääräistä kauniimpi ja tapaiken vain tasokkaita (ja usein myös varakkaita) miehiä joilla on käytöstavat. Kiinnostus kyllä lopahtaisi jos joku olisi poikkeus.

Vierailija
42/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ei merkitse mitään. Siitä oletuksesta lähdetään että molemmat maksaa puoliksi, jos toinen haluaa maksaa niin en ala estelemään, joskus tarjoudun itse maksamaan molemmat. Tilanteen mukaan. Sitä kursailua vihaan eniten että "mä voin maksaa" "eiku mä maksan, ethän sä voi kaikkea maksaa!"

Joo, tuota en jaksa yhtään. Tai sitä että joku aiemman viestin mukaisesti alkaisi korvauksena kaivelemaan jotain kolikoita korvaukseksi kun maksoin! Mä en tarvitse mitään kehuja siitä että maksoin, teen sen aina vastikkeetta, jos teen, joten pidä pennisi en tarvii sitä showta.

Ainoa mikä tässä asiassa pitäisi huomioida, että jos toinen valitsee ravintolan ja valitsee jonkun sairaan kalliin paikan, niin ilmaise selvästi että sinä viet ja maksat ettei toinen joudu esim. hetkellisen rahapulan takia kieltäytymään koko treffeistä kun ei ole varaa maksaa hanhenmaksapalleroita ja 7 lajin illallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan joutunut ensitreffeillä maksamaan, en Suomessa enkä missään muuallakaan vaan miehet ovat ihan itsestäänselvästi tarjonneet. Mutta johtuu ehkä siitä että olen ns. keskimääräistä kauniimpi ja tapaiken vain tasokkaita (ja usein myös varakkaita) miehiä joilla on käytöstavat. Kiinnostus kyllä lopahtaisi jos joku olisi poikkeus.

...paitsi jos mies on riittävän varakas: silloin ei kiinnostus lopahda.

Vierailija
44/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet h**ra vielä siinäkin erittäin huono sellainen?

Vierailija
45/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koskaan sovi ravintolatreffejä ekaksi  kerraksi.Kahvila on ok, raflaa sitten jos  tapaa toisteki.

Vierailija
46/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos haluaa tehdä vaikutuksen ihan varmasti niin maksaa laskun. Jos miettii, että.ehkäoä vaan kaveripohjalta, ei niin vakavissaan niin ehdottaa jakamista. Tai itse ehdotan.

Vierailija
47/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pojillani  - jotka siis ovat varakkaasta suvusta - kiinnostus naiseen lopahtaa yleensä viimeistään toisen yhdynnän jälkeen. Mutta on oikein hyvä, että heillekin löytyy yhdenillan seksiseuraa tavallista kauniimmista naisista, joille seksin vastineeksi riittää muutama sadan euron ateria. Meidän suvussa on ihan oma nimityskin tällaisille naisille.

Vierailija
48/48 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset välit sulla on varakkaaseen anoppiisi? Vai oletko ollut vain heidän poikiensa seksilelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi