Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko produktiivinen eli tuottelias?

Vierailija
24.11.2017 |

Produktiivisuus tarkoittaa, että pystyy aloittamaan ja viemään loppuun tehtäviä ja projekteja ilman merkittäviä viivytyksiä. Produktiivinen ihminen myös haluaa tehdä jokaisena arkipäivänä jotain hyödyllistä.

Tässä kyselyssä pelkkää uusintavaa kotityötä jne. (sotkujen siivoaminen, järjestyksen palauttaminen, päivän aterioiden valmistaminen) ei lasketa produktiiviseksi toiminnaksi, vaan produktiivisen toiminnan tuloksena on oltava lopputuote: käsityö, piirrustus, musiikkikappale, valmista tekstiä, keksintö tms.

Oletko produktiivinen eli tuottelias?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko produktiivinen itse. Joka päivä aikaansaan lopputuotteen, esim. runon tai laulun sanat, räpsäisen valokuvan ennen nukkumaan käymistä, jos mitään muuta en ole aikaansaanut.

Vierailija
2/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko produktiivinen itse. Joka päivä aikaansaan lopputuotteen, esim. runon tai laulun sanat, räpsäisen valokuvan ennen nukkumaan käymistä, jos mitään muuta en ole aikaansaanut.

Räpsäiset valokuvan?? Ja sekin lasketaan tuotteliaisuudeksi? Eli jos nostan nyt kännykkäkamerani ilmaan ja räpsäisen sillä valokuvan esim. katonrajasta tai tv:stä, olen produktiivisempi kuin jos en tee niin?

Vierailija
4/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räpsäiset valokuvan?? Ja sekin lasketaan tuotteliaisuudeksi? Eli jos nostan nyt kännykkäkamerani ilmaan ja räpsäisen sillä valokuvan esim. katonrajasta tai tv:stä, olen produktiivisempi kuin jos en tee niin?

Vähän täytyy katsoa millaisen kuvan räpsäisee, mutta kyllä juuri noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan