Työpaikalla kielletyt puheenaiheet- lista
???? Kertokaa aloittelevalle duunarille mitä pitää varoa, ettei joudu kiusatuksi.
Kommentit (30)
No, meillä ainakin johtajan ja kakkostason johtajan suhde. Kaikki, jotka tohtivat asian ottaa puheeksi, joutuvat dispoon.
Homoista puhuminen negatiivisessa mielessä.
Älä ainakaan sano heti ketään naista/miestä hotiksi jollekulle, koska se saattaa olla hänen tyttö-/poikaystävänsä. Tutustu ensin ja haistele mistä asioista jengi tykkää ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Palkankorotus.
Heti ekana työpäivänä, se vasta oliskin jotain. :DD
vaatis munaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkankorotus.
Heti ekana työpäivänä, se vasta oliskin jotain. :DD
Jos olisi minun työpaikalle tulossa, sitä ei saisi edes 10 vuodessa. Tai eikun hetkinen, olenhan mä yhden korotuksen saanut ja senkin pitkin hampain.
"Tää on helppoo kuin heinänteko, tekisin tätä vähemmälläkin palkalla, eikä paikatkaan mee jumiin."
Tuon kun lauot työkamuilles niin varmasti katsovat "hyvällä".
Pillun nuoleminen
Runkkaaminen vessassa
Viikonlopun paneskelut yh-mammojen kanssa
Säädöt ja hoidot
Mun nuori kollega oikein janoaa keskustelua uskonnosta, politiikasta, rahasta, nettikeskustelujen aiheista (moro vaan, jos luet tämän!) ja päivänpolttavista uutisotsikoista. Kaikki sellainen, mistä ihmisillä on hyvin henkilökohtaisia näkemyksiä tai kannanottoja ja josta saa äkkiä kiistan aikaan, on hänen intresseissään. Jos en kommentoi mitään manifesteihinsä, niin hän kysyy: "Noh, Sanna, mitäs mieltä olet xxxxx:stä?!" Kollegan mielipiteet asiaan kuin asiaan ovat ehdottoman mustavalkoisia. Työhuoneessamme on usein hiljaista.
Älä heti ensimmäisinä työpäivinä ala puhua lomista.
Raha? Millä tavalla siitä ei saa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Raha? Millä tavalla siitä ei saa keskustella?
No esimerkiksi kehuskelet työkavereille, että eihän minun tätä rahan takia tarvitsisi tehdä, mutta kun vähän tekemistä kaipaan päivään. Kun puhutaan perusduunarista, monella ei kovin suuri palkka ole. Ja nykyään vähän kaikilla on varmasti joku tuttu kuka on työtä vailla. Niin rahalla kehuskelu ei välttämättä auta pääsemään tutuiksi työkavereiden kanssa
AY-asiat. Pomot ei tykkää.