Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
24.11.2017 |

Mitä perheenjäsenesi puuhailevat? Mitä itse teet? Kerro!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sängyllä syömässä pizzaa ja av-palstailemassa. Kärsin raskauspahoinvoinnista. Mies on työhuoneessa tietokoneella.

Vierailija
42/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun sängyllä syömässä pizzaa ja av-palstailemassa. Kärsin raskauspahoinvoinnista. Mies on työhuoneessa tietokoneella.

Aiotko olla palstalla, kun sinulla on vauva? En olisi voinut kuvitellakaan käyväni palstalla, kun olin raskaana tai kun minulla oli vauva, taapero tai pieni lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa nukkuu sohvalla. Itse olen koneella ja kohta jatkan Netflixin kattomista. Pari kynttilää palaa olkkarissa ja lämpimät voileivät on uunissa. 

Vierailija
44/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneella miesystävän luona ja lipitän viiniä. Lapset ovat isällään. Sain tänään hyviä uutisia asuntoasioista. Vietetään kivaa koti-iltaa ja ensi viikolla alkaa pakkausoperaatio mun vanhassa asunnossa.

Vierailija
45/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just Pressiklubin, nyt kone auki, ensin kerään puhkua palstaa vilkaisemalla ja sitten teen vielä pari tuntia raporttia. Koira nukkuu matolla vieressä. Mies on työreissussa, tulee vasta huomenna kotiin, lapset jo omillaan. Kynttilät palaa pöydällä, tuo lämpöä ja rauhoittaa mieltä.

Vierailija
46/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pelaa tietokoneilla jotain peliä. Mies ja tyttö lähti vielä kauppaan. Itse tulin juuri töistä, kävin suihkussa ja nyt juon pepsiä, katson näköjään jääkiekkoa ja silitän kissaa, joka änkesi heti syliin kun sain persieni asetettua mukavasti sohvalle.

Vierailija
47/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paistaa sisäfilepihvejä ja minä nojaan viinitonkkaan. Televisiossa pauhaa Suomen koripallomatsi.

Vierailija
48/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lanitan perse vaahdossa sohvalla jo neljättä tuntia vauva.fi sivuilla. Mies tekee omakotitalossamme viikkosiivousta työviikkonsa päätteeksi, kun minä en siihen pysty. Lapset syövät iltapalaa. Mies lähtee kohta koiran kanssa iltalenkille ja minä otan kolmannen lasin viiniä ja ranskanleipää lisukkeilla. Lapset menee nukkumaan, kunhan mies passittaa lapset hampaiden pesulle ja lukee heille iltasadun. 

Vierailija
49/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lukee 14v pojalle kuten låhes joka ilta tähän aikaan, 16v pesee hampaitaan (ovat nukkumaan menossa) ja minä kömmin kohta saunan lauteille jonne myös mies tulee perässä.

Vierailija
50/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on juonut jo toisen mäyräkoiransa tyhjäksi ja syö sipsejä omassa valtaistuimessaan pelkissä kalsareissa. Lapset pelaa jotain sotapelejä varmaa vielä aamuun. Minä tulin sauvakävelemästä ja odottelen kahvin tippumista.

Nyt se mies haki toisen mäyräkoiran parvekkeelta ja poltti puolikkaan kessun.

Telkkari on auki ja se katsoo jotain paskaa

Vierailija
51/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v tytöllä on kaveriporukka kylässä:) ja itse olen tytön isoveljien 13 ja 15 v kanssa olohuoneessa. Katseltiin äsken elokuvaa. Mies tekee työprojektia (tai teki, koska ei pysty enää keskittymään koska tytöt metelöivät.😂)

Kissa makoilee minun sylissä sohvalla. Ulkona sataa näköjään räntää. Nyt katson ulos ja katselen kuinka autot liikkuvat pimeällä tiellä (täällä ei toimi katuvalot tällä hetkellä jonkun tiejutun takia.)

Vierailija
52/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen peliarvostelua.

Vierailija
53/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laittamassa lasta nukkumaan. Itse tulin juuri kuumasta suihkusta ja nyt makaan sohvalla. Kovasti supistelee, jokohan tänään pääsisi synnyttämään.

Vierailija
54/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan kohti vanhaa kotiani. Koko porukka koossa jälleen. Vanhemmat + 6 lasta.

Vierailija
55/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teen vielä tortilloja kun tytön 15v kolme kaveria tulee kohta ulkoporeammeesta. Poika 15v käyttämässä koiraa lenkillä. Mies yövuorossa ja televisiossa idols menossa taustalla! :)

Vierailija
56/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon mitä tv-kanavaa katsoin sen 1 tunnin ajan kun olen vielä hereillä. Vaimo meni jo nukkumaan. Lapsi heräilee välillä. Eilinen ilta oli samanlainen, niin myös huominen tulee olemaan ja ylihuominen, ja...

Vierailija
57/57 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko olla palstalla, kun sinulla on vauva? En olisi voinut kuvitellakaan käyväni palstalla, kun olin raskaana tai kun minulla oli vauva, taapero tai pieni lapsi.

Ja nyt olet palstalla, ilman aivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi