Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
Mitä perheenjäsenesi puuhailevat? Mitä itse teet? Kerro!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mies ja 7v tyttö pelaavat shakkia. 9v ja 12v poika ja tyttö koristelevat piparitaloa. 2v tyttö pukee ja riisuu saappaitaan. 14v ja 15v pojat tekevät parin kaverin kanssa pizzaa. Minä istahdan hetken kun odottelen 17v tytön baletin loppumista, haen hänet kohta.
Jestas sentään. Teillähän on ollut vipinää jo pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään erikoista. Koirat nukkuu, toinen kissa istuu pöydällä katsellen ikkunasta ulos ja toiselle tarttui purkka sekä sen alla ollut paperinpala takapuoleen. Naapuritalossa on tulipalo. Ja tämä on ihan totta.
Meidänkin naapurissa palaa! Alkaako katusi T-kirjaimella?
Alkaa. Ja kaupunki V:llä.
Jep, terveisiä siis naapurista :)
Kiitos samoin :)
Keittäkää jompikumpi toisellenne kahvit..😊
Päivitelkää sumppipöydästä millanen se toinen aaveemamma on😄😄
Meille perjantain ratoksi..
Koirat nukkuu eteisessä, tuhina ja kuorsaus kuuluu. Poika harjoittelee tanssiaskeleita neljäsluokkalaisten tansseihin jotka on pian Finlandiatalolla, minä istahdin juuri sohvalle ja juon päivän kahdeksannen kahvimukillisen. Mies tulossa töistä illan Kööpenhaminan koneella. Muutama kynttilä palaa ja ruoka tuoksuu uunista.
Junassa istun kotiin menossa, ollut muutaman viikon muualla. Kotona ei odota kuin pölyä ja varmaan kuolleet huonekasvit. Taidan perille päästyä hakea viinipullon alkosta ja laittaa itselleni tyylikkään pakastepitsa-kynttiläillallisen.
Selaan tätä Vauva-palstaa, radio soi, valot pois vain joulutähdessä valo, olen yksin kotona, lapset taaskin isällään, söin juuri äsken lohikiusausta, laitan kohta saunan päälle ja saunan jälkeen menen varmaan nukkumaan jollen sitten katso jonkin elokuvan. Käyn ehkä vielä lyhyellä lenkillä ennen saunaa.
Kissa käyskentelee ukkona. Tistikone hurisee. Kerään intoa alkaa tehdä ruokaa.
M
Suosalo selittää telkkarissa tulipalodraamaa, toinen kissa piehtaroi sylissä, toinen yrittää keksiä tekemistä, pyykkikone ja kuivausrumpu pauhaa ja kaveri laittoi just viestin.
Vierailija kirjoitti:
Mies imuroi, lapset on koko iltapäivän istuneet puhelimillaan, kävin kävelyllä, kaikki vituttaa. Siksi olen av:llä
Mies imuroi (!) ja lapset ei häiritse, eikö se oo aika ideaalia?
Mies on vielä töissä. Minä syön nakkisoppaa ja palstailen. Kohta alan katsoa Netflixistä jotain. Väsyttää ihan jumalattomasti, ihanaa että on vihdoin viikonloppu!! En aio tehdä tänään enää yhtään mitään hyödyllistä.
Mies touhuaa toimistohuoneessa yrityksensä paperitöitä.
Minulla on ollutbtänään vapaapäivä. Olin anopin ja yhden ystävän kanssa tekemässä täytekakkuja ja kattamassa pöytää huomiselle, jolloin vietetään järjestön 5-kymppisiä.
Vielä tarviin tehdä varalle kääretortun. Jos sattuu olemaan mansikka ja ym. allergisia.
Myös gluteenittomia pikkuleipiä, ehkä kahta erilaista.
Vaatteetkin tarvitsee vielä etsiä ja silittää. Toivottavasti löydän sukkahousut, kun en muistanut ostaa niitä.
Väsynytkin olen ja uniaikaa on syytä jäädä suihkun ja valmistelujen jälkeen.
Mukavaa viikonvaihdetta kaikille :)
Makaan sohvalla jalat istuvan miehen sylissä. Molemmat näpräävät puhelimiaan ja toisella silmässä vähän silmäillään Ninja warrioria 😁 Jäi päikkärit välistä (nukun ne aina perjantaisin niin jaksaa valvoa myöhempään) joten tänään menen aikaisin nukkumaan. Mies lähtee salille veljensä kanssa, itse en jaksa rankan duunipäivän takia :9
Vierailija kirjoitti:
Mies ja 7v tyttö pelaavat shakkia. 9v ja 12v poika ja tyttö koristelevat piparitaloa. 2v tyttö pukee ja riisuu saappaitaan. 14v ja 15v pojat tekevät parin kaverin kanssa pizzaa. Minä istahdan hetken kun odottelen 17v tytön baletin loppumista, haen hänet kohta.
Seitsemän lasta? Miten se on mahdollista? Miten kestät?
Tulin noin tunti sitten saunasta ja istun koneella. Söin hiukan karkkia ja kuuntelen radiosta
rauhallista musiikkia. On hiljaista ja mukavaa (naapuritkin ovat hiljaa).
Mä tulin 25 min sitten saunasta ja pyyhe on edelleen päässä.
Mies katsoo tossa läppäriltä jotain sarjaa ja selosti pätkän juonesta.
Mä jauhan täällä palstalla paskaa. *röyh*
Jossain ulkona on joku teiniauto, kun basso jytisee välillä.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla orkkukeppi ojossa.
Sinkkumies 23
-Leikkaa saksilla pois, snip, snip-. Nyt voit jatkaa elämääsi onnellisena.
Sain lapset just petiin ja taisivat nukahtaakin jo. Mies iltavuorossa ja minä kuukautiskipuisena makaan sohvalla. Kohta kun kykenen nousemaan, siivoan keittiön, käyn suihkussa ja alan ysiltä katsomaan Sohvaperunoita irttispussi sylissä👌
Mies pelaa pleikkarilla, teinit yläkerrassa luultavasti surffaa, pelaa tai lukee. Yksi koira nukkuu keittiössä niitten pedillä, toinen mun selän takana viltin alla sohvalla. Minä siis palstailen/shoppailen tässä koiran ja miehen välissä.
Ollaan mökillä. Kaksi lasta, 7v ja 10v on isänsä kanssa saunassa ja uimassa järvessä. Minä ja 13v maataan takan edessä kännykät molemmilla kourassa. En aio tehdä tänään mitään, menen kohta nukkumaan. Ihanan rauhallista.
Olen pihasaunssa, kuuntelen Spotifyta. Mies tulee treeneistä kohta tänne seurakseni. Teinit haki pakastimesta Ben&Jerrys jäätelöt, varmaan huoneissaan jotain tekevät ja syövät jäätelöä. Koirat nukkuu sängyissään. Ihan kiva perusperjantai meillä täällä.
Hups, olin ihan ajatuksissani ja keitin teekupillisen. 😮