Kertokaas miehet millainen on unelmien nainen
Ja kun alatte tapailemaan, niin miten pidätte mielenkiinon yllä. Vastaajan ikä myös kiinnostaa.
Kommentit (68)
Itse olen 4-kymppinen, ihastukseni muutaman vuoden nuorempi. Hän on pieni, sievä ja siro. Kaunis ja aina huoliteltu, kroppa timmissä, kun treenaa kovasti. Vaaleat pitkät hiukset ja upeat tissit, upeinta kuitenkin silmät ja hymy ja mikä pahinta huumorintaju menee täysin yksiin. Välillä puheet kuin tukkijätkällä, puheidensa perusteella melkoinen seksihurjastelija. Fiksu ja kiltti kaikin puolin, tarvittaessa topakka ja vaativa esimiesasemassa toimiessaan
Monella on kovia listauksia, pitäisi keskustella henkevästi, olla vegaani tai tykätä matkustelusta.
Niinhän sitä luulee, että ihannekumppani tykkää samoista asioista kuin itse pitää. Mutta ei se toimi parihakukriteerinä. On ajanhukkaa etsiä joidenkin mieltymysten ja arvojen perusteella sopivaa ihmistä. Kauhea vaiva kirjoitella ensin treffipalstalla antaumuksella, kunnes se sopivalta tuntuva löytyy. Ja pam, kun viimein tapaatte, ei kertakaikkiaan mitään kipinää. Tai yhteinen ystävänne yrittää parittaa teitä, kun "sopisitte niin hyvin yhteen".
Parempi on mennä baariin ja antaa luonnonvalinnan tehdä tehtävänsä. Sieltä löytyy filosofisille keskustelijoille wt-puoliso, vegaanille makkaransyöjä, himomatkaajalle kotihiiri.
(Tuota matkailua kriteerinä en ole muuten koskaan ymmärtänyt. Ihmiset matkustavat aivan liikaa ja vastuuttomasti nykyään. Itse voisin junalla tai laivalla lähteä, lentäminen on saatanasta.)
Hassua kun täällä jankataan aina pitkistä hiuksista. Itselläni on pitkä tumma polkka ja kiinnostuneita miehiä riittäis...:)
Unelmien nainen
Suurinpiirtein samanpituinen kuin itse olen, sentti sinne tänne ei haittaa. Kaunis ja älykäs. Suoraviivainen muttei töksäyttelevä. Muodot plussaa. Koiraihminen. Jota ei haittaa lihansyönti, ja joka ei tuputa kasvissyöntiä tai muutenkaan vihreitä arvoja. Kunnioittaa minun periaatteitani, jolloin minä kunnioitan hänen periaatteitaan. Olen näissä asioissa aika konservatiivinen ja vanhoillinen, joten toivon että hän kunnioittaa tätäkin. Ei jatkuvasti roikkumassa, mutta uskollinen ja rakastaa
Minun unelmieni nainen on Dorothea Wierer tai venäläinen bikinifitness tähti Yana Kuznetsova. Samassa paketissa pitää olla urheilullinen, kaunis, älykäs ja henkisesti naisellinen.
Työpaikan nainen olisi mulle juuri se oikea mutta kun hän on naimisissa.
En muista olenko koskaan listaillut unelmieni naisen ominaisuuksia, ja jos olenkin niin aika usein on löytynyt joku joka ei vastaa yhtään naismakuani ja silti alan unelmoida hänestä. Toki teinivuosien jälkeen on vähän tarkentunut, mitä pitää löytyä. On kivaa jos nainen on älykäs, empaattinen, ja se kuuluisa huumorintaju, vaikka se voi tarkoittaa mitä milloinkin. Tupakoivaa en enää katsele, ja muutoinkin terveet elämäntavat ovat plussaa. Kiinnostunut eri asioista, jopa intohimoisesti mieluummin kuin negatiivisiin asioihin keskittyvä.
Ja kuten aloitin niin nyt on ihan uusi tyyppi herättänyt kiinnostukseni, tai jos kaksi vuotta on kulunut, niin eihän nän enää uusi tuttavuus ole.
Noin 60 viestin jälkeen on hyvä luoda joitakin yleisiä suuntaviivoja:
hoikka
pikähiuksinen
miestä lyhyempi
pitää seksistä
ei stressaa turhista
Ei luulisi olevan vaikeita vaatimuksia täytettäväksi?
---
Oma unelmani olisi tyyliin 178 cm / 59 kg, pitkät sääret, blondi, pitkät hiukset, tatuointi oikean käden sisäkäänteessä, äidinkieli venäjä, ammattina opettaja ja suunnilleen tällainen ääni (siis ääni, ei ulkonäkö):