Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut vuoden ilman mitään kontaktia

Vierailija
24.11.2017 |

Vastakkaiseen sukupuoleen. En varmaan kelpaa kelkekään enää:/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhä naiset suhtautuu mieheen joka ei oo 28 vuoteen peittoa heilutellu :D

Mä kokisin ainakin kiinnostavana, mutta miettisin kyllä että miksi ei oo? Ap

Eipä siihe mitää kovin ihmeellistä tarvita. Vähän ujo luonne, varovainen flirttalu menee ohi tilanteessa ja saatan päivän tai parin päästä vasta tajuta, että se kyseinen nainen tais osoittaa kiinnostusta. En oikee osaa sit lähestyä seksuaalisessa mielessä, ku ei sitä tuu edes ajateltua jonkun kanssa jutellessa. En tiedä onko sit joku vamma aivoissa ku tuntuu olevan aika paha putkinäkö tuon asian suhteen 

Pyöriikö se ajatus kuinka usein päässä? Saan kyl käsityksen että olet jotenkin.sinut ton asian suhteen. Se on hienoa

Vierailija
22/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jo 36 vuotta että revihän siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siihe mitää kovin ihmeellistä tarvita. Vähän ujo luonne, varovainen flirttalu menee ohi tilanteessa ja saatan päivän tai parin päästä vasta tajuta, että se kyseinen nainen tais osoittaa kiinnostusta. En oikee osaa sit lähestyä seksuaalisessa mielessä, ku ei sitä tuu edes ajateltua jonkun kanssa jutellessa. En tiedä onko sit joku vamma aivoissa ku tuntuu olevan aika paha putkinäkö tuon asian suhteen 

Pyöriikö se ajatus kuinka usein päässä? Saan kyl käsityksen että olet jotenkin.sinut ton asian suhteen. Se on hienoa <3 ap

Usein kun näen vaikka kaupungilla jonkun parin kävelemässä, ni tulee ole että oon jotenkin vajavainen ja välil nukkumaan mennessä iskee läheisyyden kaipuu. 

Vierailija
25/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö se ajatus kuinka usein päässä? Saan kyl käsityksen että olet jotenkin.sinut ton asian suhteen. Se on hienoa <3 ap

Usein kun näen vaikka kaupungilla jonkun parin kävelemässä, ni tulee ole että oon jotenkin vajavainen ja välil nukkumaan mennessä iskee läheisyyden kaipuu. 

Onhan se nyt selvä, että ikisinkkuna ei kannata lähteä mihinkään ainakaan suhteilevien kanssa. Mikään ei ole sen vittumaisempaa kuin istua siinä tuppisuuna, kun muut alkaa puhumaan existään ja/tai nykyisistään ja kaikenmaailman sänkyseikkailuista. Tulee sellainen olo että sama kun lähtisi kotiin, ei mulla ole mitään sanottavaa.

Vierailija
26/26 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt selvä, että ikisinkkuna ei kannata lähteä mihinkään ainakaan suhteilevien kanssa. Mikään ei ole sen vittumaisempaa kuin istua siinä tuppisuuna, kun muut alkaa puhumaan existään ja/tai nykyisistään ja kaikenmaailman sänkyseikkailuista. Tulee sellainen olo että sama kun lähtisi kotiin, ei mulla ole mitään sanottavaa.

Mielestäni tuo ei oo millään tavalla selvää. Itse tykkään tosi paljon vaan kuunnella ja oppia tuntemaan muita ihmisiä. En näe mitään järkeä alkaa karsimaan kavereita ja hyvää seuraa vaa jonkun tollasen asian takia.