Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä palveluista valitsisit vuodeksi?

Vierailija
24.11.2017 |

A) Siivooja kerran viikossa, perussiivous (ei ikkunanpesua tai mitään uunin jynssäämistä)
B) Päivittäinen (ma-pe) päivällispalvelu koko perheelle (1 ateria päivässä)
C) Pyykinpesupalvelu (joku hakee pyykit, pesee, tuo silitettyinä)

Mun anoppi antaa jonkun noista joululahjaksi, enkä osaa päättää <3

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
2/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. 

Päivällinen ei riitä, koska päivässä on neljä muutakin ateriaa ja viikonloppuisin tuota palvelua ei olisi. Olen kotiäiti, joten voisin ajatella toisin työssäkäyvänä äitinä.

Pyykinpesu ei tunnu työläältä tai raskaalta, joten siihen en apuja kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, ehdottomasti.

Vierailija
4/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta A. Itse tosin tekisin perussiivouksen, mutta palveluna haluaisin ikkunanpesut ja saunan ja kylppärin pesut eli ne raskaimmat ja tympeimmät hommat.

Vierailija
5/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. 

Päivällinen ei riitä, koska päivässä on neljä muutakin ateriaa ja viikonloppuisin tuota palvelua ei olisi. Olen kotiäiti, joten voisin ajatella toisin työssäkäyvänä äitinä.

Pyykinpesu ei tunnu työläältä tai raskaalta, joten siihen en apuja kaipaa.

4 muutakin ateriaa?  Hullu paljon täitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Kansanterveyslaitoksen tutkija justiinsa kertoi  että  3 ateriaa päivässä riittää, suomalaiset syövät liian usein nykyisin.

Vierailija
6/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällispalvelu, jos ruoka olisi enimmäkseen meidän makumme mukaista. Oispa hienoa tulla valmiiseen pöytään etenkin niinä päivinä, kun töissä venyy.

Vierailija
7/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Tykkään siivoamisesta ja pyykkäämisestä, mutta kokkaamisesta en niinkään.

Vierailija
8/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta A. Itse tosin tekisin perussiivouksen, mutta palveluna haluaisin ikkunanpesut ja saunan ja kylppärin pesut eli ne raskaimmat ja tympeimmät hommat.

Et tainnut lukea aloitusta. Palvelu oli nimenomaan perussiivous, ei noita raskaampia ja tympeimpiä hommia.

Vierailija
9/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspalvelu, mutta vain joka toinen tai joka kolmas viikko ynnä suursiivous pari kertaa vuodessa sekä ikkunoiden pesu. Vielä minä itse pystyn imuroimaan aina silloin tällöin, mutta en enää pysty viemään mattoja ulos tuulettumaan enkä pysty pesemään ikkunoita. Ruuanlaitto ja pyykkäys onnistuvat erinomaisesti.

Vierailija
10/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B eli päivällispalvelu absolutely

Vierailija
11/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin B:n. Voin hyvin elää sotkussa, mutta ilman ruokaa en.

Vierailija
12/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B olisi vuodeksi melkoisen luksusta!

Vierailija
13/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) en tykkää päästää ketään kotiini ja ruokani teen itse

Vierailija
14/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mikään ongelma saada pidettyä kotia siistinä ja pyykitkin hoituu suurin piirtein sitä mukaan kun kone on täynnä.

Valitsisin vaihtoehdon B. Olisi ihanaa saada se yksi valmis lämmin ateria kotiin vaikka työpäivän päätteeksi. Mutta edellyttäen, että ruoka olisi meidän perheemme mieleen. Itse kun teen ruokaa, niin käytämme vain marinoimattomia kokolihoja (joskus harvoin nakkeja tmv jos tosiaan on se kamala kiire), kasviksia, voita, kermaa jne. Ei meille mikään laitoslitku kelpaa ja makujen pitää olla kohdallaan.

Jos ruoka, jota tuotaisiin olisi siis salaatti + kiusaus, käristystä, täytettyjä paprikoita, lasagnea, uunilohta jne. Ihan perus kotiruokaa.

Vierailija
15/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut lukea aloitusta. Palvelu oli nimenomaan perussiivous, ei noita raskaampia ja tympeimpiä hommia.

Sen siivousfirman kanssa voi ihan varmasti sopia, että perussiivouksia vaihdetaan vastaavan hintaisiin muihin siivoukseen.

Itse ottaisin viikkosiivouksen.

Vierailija
16/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Siivoaminen on kivaa ja pyykkääminen lempikotityöni. Ruoanlaitto on vain tosi hankalaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi