Mitä olet ostanut Black Fridayna?

Vierailija

Vai ostatko mitään?
Minua aluksi ärsytti liika mainonta sekä kulutusjuhla, materialismi, jne, mutta kuinkas kävikään... Pyörsin nimittäin pääni, kun huomasin, että myös tarpeelliset ja suosikkiasiani ovat tänään tarjouksessa.

Ostin siis meno-paluu -lennot Norwegianilta eurooppalaiseen kaupunkiin (jonne on keväällä menoa), Onnibus-lippuja (näillekin tarve) sekä teatterilippuja (kulttuuria puoleen hintaan, parasta! ostin liput myös vanhemmilleni ja ystävälleni).

Eli minä ainakin säästin pitkän pennin ja olen siitä kiitollinen :)

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Sijoitin (tänäänkin) ylimääräiset rahat osakkeisiin. Eihän se kummoinen summa ollut, mutta vuodessa kumuloituu ihan kiva kokonaisuus...

paskaa kaikki

miksi olette ostaneet kaikki omibussiliput, vasta 24.12. on vapaita lippuja enää turku-helsinki

paska turku en mee sinne koskaan sitten, tulva hukuttakoon koko turun

Vierailija

Playstation 4:n menen ostamaan Kaaren Prismasta työpäivän jälkeen. Se oli pojan joululahjatoive ja nyt hinta satasen normaalia edullisempi.

Vierailija

En mitään sellaista, mitä en normaalistikaan ostaisi. Aion ostaa bensaa, tupakka-askin ja jotain ruokaa, en sen ihmeempiä. Aivan sama vaikka olisi minkä värinen perjantai, ei se muuta tarpeitani miksikään.

Vierailija

Mäkään en ostanut mitään turhaa krääsää tai heräteostoksia, vaan juurikin matka- ja hotellitarjoukset tuli oikeaan tarpeeseen. Kalenteriin on jo merkattu menoja ensi vuodelle --> oli kätevää poimia niille päiville hotellit ja matkat. Ne olisi pitänyt buukata joka tapauksessa, mutta Black Fridayn ansiosta säästin lähes puolet 💪

Vierailija

Lounaan. (Meillä on töissä lounasetu eikä ole sen takia järkeä tuoda omia eväitä kun ei tuota rahaa näytä saavan kulutettua muutenkaan.)

Vierailija

Mulla odottaa tuolla yhden verkkokaupan ostoskorissa kasa meikkisiveltimiä, enkä osaa päättää ostanko vai enkö. :D

Hinta on niin halpa että harvoin saa noin edullisesti mutta sitten kun joutuu alvit maksamaan, niin hyöty kutistuu.Tarvitsisin ne kyllä oikeasti. Ja onhan ne kalliita, niin paljon rahaa jostain siveltimistä! Mutta sitten taas ne kestää lähes ikuisuuden ja takuukin on 2v.

Ääh, niin vaikeaa tämä kerskakulutus!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla odottaa tuolla yhden verkkokaupan ostoskorissa kasa meikkisiveltimiä, enkä osaa päättää ostanko vai enkö. :D

Hinta on niin halpa että harvoin saa noin edullisesti mutta sitten kun joutuu alvit maksamaan, niin hyöty kutistuu.Tarvitsisin ne kyllä oikeasti. Ja onhan ne kalliita, niin paljon rahaa jostain siveltimistä! Mutta sitten taas ne kestää lähes ikuisuuden ja takuukin on 2v.

Ääh, niin vaikeaa tämä kerskakulutus!!!

Osta pois. On tärkeää että nainen meikkaa meitä miehiä miellyttävällä tavalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat