Mitä olet ostanut Black Fridayna?
Vai ostatko mitään?
Minua aluksi ärsytti liika mainonta sekä kulutusjuhla, materialismi, jne, mutta kuinkas kävikään... Pyörsin nimittäin pääni, kun huomasin, että myös tarpeelliset ja suosikkiasiani ovat tänään tarjouksessa.
Ostin siis meno-paluu -lennot Norwegianilta eurooppalaiseen kaupunkiin (jonne on keväällä menoa), Onnibus-lippuja (näillekin tarve) sekä teatterilippuja (kulttuuria puoleen hintaan, parasta! ostin liput myös vanhemmilleni ja ystävälleni).
Eli minä ainakin säästin pitkän pennin ja olen siitä kiitollinen :)
Kommentit (34)
Lapsille joululahjoja. Ihan hyvät alennukset oli kun vähän jaksoi penkoa.
Ostin joululahjoja netistä. Hyvin säästi.
Sähköposti oli tulvillaan hyviä tarjouksia. Katsastin kenkäkaupat, rintaliivikaupat ja sisustuskaupat, mutta täydellisiä etsimiäni ei löytynyt, joten niistä säästin rahat. Koska en tarvitse mitään teknologiaa, heivasin Gigantit sun muut suoraan roskakoriin.
Kirjakaupasta ostin hyvällä alennuksella joululahjoja.
Tänään aion vielä hyödyntää lähikaupan tarjouksia ja ostaa kotiin halvalla ruokaa ja herkkuja.
H&M t-paita 4 e (oikea hinta 15 e)
Nordicfeel Gucci Bloom hajuvesi 70 e (oikea hinta 90 e)
Ostettiin pari viikkoa sitten Tjäreborgilta kaverin kanssa Bulgarian reissu 2 viikkoa 600 eurolla. No tänään sen olis saanut kolme viikkoa 600 eurolla. Vittu että vituttaa.
Ajattelin säästää alessa 100 %. Oli semmoinen periaatteessa ÄOM -perjantai. Mutta toki ruokaostoksilla kävin ja tarttui mukaan Lidlistä heräteostoksena 60 denierin sukkahousut.
Puhelimen, tabletin, powerbankin, 2 muistikorttia, potkupyörän, vedenkeittimen, leivänpaahtimen, rintapumpun ja hoitolaukun. Minulla oli töistä saatuja lahjakortteja yli 3ååe ja niillä maksoin suurimman osan. Olin säästellyt niitä tätä alennusmyyntiä varten keväästä saakka. Hyvä mieli jäi, kun sai hankittua kaiken, mitä halusinkin jo pidemmän aikaa, mutta aiempia hintoja halvemmalla. Normihintojen mukaan tuo setti olisi maksanut 936e ja nyt meni "vain" 488e ☺
Olutta ostan ja ehkä viinipullon, ehkä pizzankin
Ostin ruokatunnilla Fazerin uutta sirkkaleipää 2 pss. Toinen menee tämäniltaisten pikkujoulujen lahjaksi, toisen vien kotiin ja syön itse.
Harmi kun Alkossa ei ole Black Fridayta. Käyn kyllä joka tapauksessa ostamassa litran viinapullon.
Yritin ostaa ihan normaalit viikonlopun ruokaostokset, mutta joka paikka oli täynnä näitä musta perjantai -kiimassa hyppääviä hulluja. Vaikkei kaupassa oikeastaan ollut edes mitään erityisiä tarjouksia, minkä takia olis pitänyt hullaantua. Sain lopulta ostettua ruokaa ja vessapaperia. Kaupasta ulos pyrkiessäni jäin jumiin näiden em. tonttujen perään, kun heillä se kiima ja kiire päättyi tasan siihen kassalta pois pääsyyn ja sitten jäätiin kapealle käytävälle syynäämään kuitteja, aukomaan karkkipusseja, kyyläämään ilmoitustaulua...
Vi*** että mä vihaan tällaisia kapitalismin multihuipentuma päiviä!
Tätä se on nyt sitten jouluun asti kaikki viikonloput!
Ostin pari paistinpannua ja kuparikattilan - tuli vaan niin vastustamattoman hyvä tarjous sähköpostiin.
Köyden. Kaiken varalta jos tulee vaikka ydinsota.
En mitään. Katselin urheiluvaatteita, mutta ei ollut mitään mieluista tai ehdottomasti tarpeellista, niin jätin väliin.
Vähän pettymys tänä vuonna. Pojalle olisin aamusta ostanut läppärin lukiota varten kun edellisestä pimahti kovalevy, mutta oli jo mennyt. Tytölle (ja poikaystävälleen) joululahjaksi Finlaysonin petivaatteet.
Ja kurvataan varmaan Ikean kautta töistä lähtiessä ostamaan nuorimmalle huoneeseensa hylly.