Teinipoikien vaatteista tietävät tänne!!!
Olen ostamassa 14-v. kummipojalle lahjaksi hupparia. Onko Van hyvä merkki tämän ikäiselle? En tiedä yhtään mitkä merkit teinipojille "pitää" olla. Auttakaa!
Kommentit (19)
Meillä on 15v ikäisellä Hollisteria, America Eagle Outfittersiä, SuperDryta ja nyt osti Stadiumista Puman hupparin, jonka ulkonäöstä tykkäsi. Jos en yhtään tiedä, mistä poika itse pitää tai harrastaa, ostaisin varmaan ton Superdryn, Vans on skeittimerkki eli jos ei ole siinä skenessä yhtään mukana, ei välttämättä niin innostu. Tosin jos sen hakee vaikka just Stadiumista, ja jos huppari ei olekkaan pojasta kiva, sen saa siellä vaihdettua vaikka sitten mihin muuhun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Van ihan ok. Niitä näkyy nuorilla olevan.
Vans siis.
Minun nähdäkseni meidän lapsen viisisataaoppilaisessa koulussa kaikki pukeutuu adidakseen. Ja mustaan väriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostamassa 14-v. kummipojalle lahjaksi hupparia. Onko Van hyvä merkki tämän ikäiselle? En tiedä yhtään mitkä merkit teinipojille "pitää" olla. Auttakaa!
Varmistaisin asian kyllä äidiltä/isältä.
Olen itse tehnyt virheostoja, heh.
Oma 16-vuotiaani ei esim. haluaisi Vansin hupparia vaikka Vansin kengät on ok. Samoin ei Adidasta koska ei sitä voi pitää Niken kenkien kanssa, just...
Joku SuperDry on todella pappamainen ja Hollister taas lapsellinen - ota näistä nyt selvää. Tällä hetkellä kulkee oversize Henkkmaukan huppareissa eli merkitön kelpaa merkkitietoiselle.
Se Vans kuulostaa itsestäni oikein hyvältä, ei tarvitse todellakaan olla mikään skeittari.
Adidas, FILA, Tommy Hilfiger, Calvin Klein
Edellä ehdotetut Puma ja DC, ehdoton ei. Ne on menneen talven lumia, Puma ollut aina nolo "muka merkkituote".
Meillä ei vielä oikein teinejä, mutta merkit on vaatekohtaisia:
-kengät Niken tennarit tai Timberlandin nilkkurit
-verkkareina Addut, tytöillä juoksutrikoita, farkut tytöillä ja pojilla niitä rikkinäisiä
-huppari sellainen yli-iso ja merkki voi olla mikä vaan, tytöllä esim. Cubus, H&M käy myös
Täällä DC on tosiaan mennyt muodista. Hollister ehkä olisi sellainen merkkijuttu, mutta nämä meidän tosiaan vähän pienempiä.
Meidän poika pitää just noita DC-huppareita eikä ole kiusattu. Ei oikein muuta huoli. Luokkakuvassakin monella oli just noita.
Vierailija kirjoitti:
Adidas, FILA, Tommy Hilfiger, Calvin Klein
Edellä ehdotetut Puma ja DC, ehdoton ei. Ne on menneen talven lumia, Puma ollut aina nolo "muka merkkituote".
Oma poikani joka skeittaa niin ei laittaisi filalta, hilfigeriltä tai kleiniltä kuin korkeintaan kalsarit.
Celestic, Last Butterfly, Whoselegant, Leized, Vitunleija. Corvidae, Lukamachain, Trapstar.
P16
En uskaltaisi ostaa teinille mitään. Vaikka merkki olisi oikea, voi istuvuus olla väärä. Rahaa tilille tai mukaan ostoksille.
Riippuu ihan hirveasti.
Mun poika pitaa Quick Silverista
Muut merkit ei kiinnosta. Tai Tommy Bahamas, mutta ovat kylla turhan tyyriit