Mitä ihmettä teen?
Olen joutunut työskentelemään erään nuoren naisen kanssa koko syksyn. Ensimmäinen ajatukseni tuosta naisesta oli, että hän on jollain tavalla pöllyssä. Hän on usein sekavan oloinen/väsynyt, eikä oikein muutenkaan tunnu olevan kartalla. Hän saa oloni tuntumaan tukalalta. Minun pitäisi kuitenkin vielä työskennellä hänen kanssaan muutamia kertoja (onneksi ei enempää!) ja nyt mietinkin, miten voisin parantaa vuorovaikutusta niin, että ilmapiiri pysyisi siedettävänä? Kuinka saan itseni käyttäytymään häntä kohtaan positiivisemmin?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut työskentelemään erään nuoren naisen kanssa koko syksyn. Ensimmäinen ajatukseni tuosta naisesta oli, että hän on jollain tavalla pöllyssä. Hän on usein sekavan oloinen/väsynyt, eikä oikein muutenkaan tunnu olevan kartalla. Hän saa oloni tuntumaan tukalalta. Minun pitäisi kuitenkin vielä työskennellä hänen kanssaan muutamia kertoja (onneksi ei enempää!) ja nyt mietinkin, miten voisin parantaa vuorovaikutusta niin, että ilmapiiri pysyisi siedettävänä? Kuinka saan itseni käyttäytymään häntä kohtaan positiivisemmin?
Tämänkin aloituksen avasin turhaan, kun luulin että on oikea hätä jollakin.
Ettekö v*ttu vaan voi kertoa jo siinä aloituksessa, mikä hätänä?! Iltapäivälehtien otsikointi on ihan samaa kuraa.
Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi, kun vastasit jotain.
Se johtuu siitä ettei siedä sua ja ottaa rauhottavia että kestäisi seuraasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin mahdollisuus täytyy toki ottaa huomioon.
Jos on enää muutama kerta, niin olet ihan neutraalisti ja juttelet mahdollisimman vähäsanaisesti vain. Ole sopivan asiallinen, älä ole tökerö vaikka miten tukalalta tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein noin jouduin olemaan tekemisissä kyttääjän kanssa. Tyhjään mahaan niin meni vähän liikaa päähän. En käytä rauhottavia yleensä noin. Aion myös perua yksitellen loput tapaamiset ihan siksi etten joudu stressaamaan suotta tuon haukansilmän vierailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein noin jouduin olemaan tekemisissä kyttääjän kanssa. Tyhjään mahaan niin meni vähän liikaa päähän. En käytä rauhottavia yleensä noin. Aion myös perua yksitellen loput tapaamiset ihan siksi etten joudu stressaamaan suotta tuon haukansilmän vierailua.
Niin ja olen turvautunut rauhoittaviin kun masislääkkeiden vieroitusoireet on niin helvetilliset. En ole kuitenkaan selittänyt tuolle naiselle asiaa enkä aio selittää. Mulle on aivan sama mitä ajattelee.
Tämänkin aloituksen avasin turhaan, kun luulin että on oikea hätä jollakin.
Ettekö v*ttu vaan voi kertoa jo siinä aloituksessa, mikä hätänä?! Iltapäivälehtien otsikointi on ihan samaa kuraa.