Hekan asunnot / Junonkatu 9
Hei , onks täällä muita jotka hakenut asuntoo ko. kohteesta .Oletteko jo saanut mitään tieto onko asukas valintoja jo tehty ?
Kommentit (50)
Mä oon myös hakenut asuntoa Junonkadulta, mutta ei ole kuulunut mitään enkä usko, että asuntoa siis olen saanut.
Hei. Olen myös hakenut Junonkadulta asuntoa ja en ole minä ainakaan kuullut mitään.
Mekin ollaan haettu. Mitään ei ole kuulunut :(
Haettu on mut ei oo kuulunu vielä mitään...onhan tässä vielä torstaihin aikaa odottaa mutta harmittaa kyllä jos jäädään ilman... Olen kuullut jotka asuvat jo stadin asunnoilla niin heille tarjottu.
Hei, tiedätkö yhtään minkä kokoisia asuntoja on tarjottu noille jotka jo asuvat hekan kämpissä?
En oo varma mitä sille perheelle oli tarjottu mutta kieltäytyi ja eräs otti kaksion vastaan. Me haluttais kolmio.
Ja mä oon asunnoton kohta !! En ymmärrä ne joilla on katto pään päällä saa vaihtaa Hekan asunnoissa isompaan tai pienempään , mut ne jotka jää asunnottomaksi ei saa asuntoa ? . vuokraantajani myy asunnon alta pois , jossa nyt asun. Saton ym muiden kiskurin hintoihin mulla ei oo varaa . Nykyinen vuokranantajani ei ole ollut kiskuri , luojan kiitos !
Meillä sama tilanne! Odottavan aika on pitkä..
En usko kalasatamassa ei oo pahemmin niitä näkyny...tää kopioitu stadin asunnoilta "Asukkaita valitessamme otamme huomioon myös vuokratalon monipuolisen asukasrakenteen sekä asuinalueen sosiaalisen tasapainon säilyttämisen."
Vierailija kirjoitti:
En usko kalasatamassa ei oo pahemmin niitä näkyny...tää kopioitu stadin asunnoilta "Asukkaita valitessamme otamme huomioon myös vuokratalon monipuolisen asukasrakenteen sekä asuinalueen sosiaalisen tasapainon säilyttämisen."
Tuon "sosiaalisen tasapainon" takia en viitsinytkään ostaa kämppää kalasatamasta. Mieluummin sosiaalinen epätasapaino parempien ihmisten suuntaan
Mikke kirjoitti:
15.11 tuli tarjous asunnosta
asutko jo hekalla ja minkä kokoinen?
jaa että jo 15.11 asuntoja tarjottu , taitaa sitten olla että se juna meni jo :( ei asuntoa vieläkään.
Asun Hekan asunnossa ja saimme 51,5 neliötä
En ainakaan minä ole keneltäkään asunto vienyt,koska meiltä vapautuu hekan asunto
Mikke kirjoitti:
Asun Hekan asunnossa ja saimme 51,5 neliötä
oliko puhetta millon pääsee katsomaan asuntoja? 😊
OT, mutta....
Herrajumala mitä vuokria...Huh huh.
Meillä 120m2:n uudesta okt:sta Helsingissä lainanlyhennykset yhtä paljon kuin tuosta neliöstä pyydetään vuokraa.
Heippa! Haettu ollaan mutta ei oo mitään kuulunut. Myös kaksi tuttavaa hakeneet samasta kohteesta, eikä heillekään ole kuulunut yhtään mitään. Olis kyllä ihan mielenkiintoista tietää, et onko asunnot jo jaettu pois vai vieläkö kannattaa odottaa.