Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoon paras anti: pervot pelkäävät julkisuutta

Vierailija
23.11.2017 |

Olen niin onnellinen tästä somekamppiksesta, vaikken yleensä somejutuista tykkää. Nyt löytyi ase, jolla käpälehtijät ja rasvaisten vitsien kertoilijat jäävät kiinni tavalla tai toisella. Ihanaa, että löytyi keino käräyttää nämä virastojen, järjestöjen, firmojen, oppilaitosten ja harrasteryhmien pervoilijat.

On edes joku kanava tuoda tämäkin nolo käytös julki.

Ruotsissahan osa on saanut jopa potkut hommistaan tämän seurauksena.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin anti on se että nyt pesuveden mukana menee nää kostonhimoisten leidien valesyytökset. Kukaan ei tarkista tai se on ylipäätään mahdotonta tarkistaa mikä on totta ja mikä ei. Täysin syyttömän elämä voidaan pilata hetkessä, vain vihjaus riittää, työt, perhe ja maine on mennyttä. Jos toimittaisiin vastuullisesti tehtäisiin rikosilmoitus poliisille eikä käynnistettäisi täysin absurdeihin mittoihin yltävää somekampanjaa.

Ehkäpä tässä aika isona tulppana on ollut se, että poliisia ei kauheasti ole kiinnostanut. Heilläkin on tainnut olla tota "kostonhimoinen vaan oot" -asennetta.

No poliisien kanssa töitä tehneenä voin sanoa että tässäpä asiassa onkin monilla oma lehmä ojassa.

Vierailija
22/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittavana on ahdistelu sekä miesten normaalit lähestymisyritykset (joita ei muuten pahemmin tule) tai eläminen ilman ahdistelua sekä normaaleja aloitteita niin valitsen jälkimmäisen. Jos miehille on liian vaikeaa ymmärtää, mikä on häirintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin anti on se että nyt pesuveden mukana menee nää kostonhimoisten leidien valesyytökset. Kukaan ei tarkista tai se on ylipäätään mahdotonta tarkistaa mikä on totta ja mikä ei. Täysin syyttömän elämä voidaan pilata hetkessä, vain vihjaus riittää, työt, perhe ja maine on mennyttä. Jos toimittaisiin vastuullisesti tehtäisiin rikosilmoitus poliisille eikä käynnistettäisi täysin absurdeihin mittoihin yltävää somekampanjaa.

Huoh. Kuka muka on oikeasti menettänyt työpaikkansa ilman todisteita? Väärin syin potkujen antamisesta rupsahtaa valtavat sakot. Lisäksi valehtelusta saa syytteen kunnianloukkauksesta. Vaikka niitä syytöksiä tulee, se ei automaattisesti tarkoita että mies menettää työpaikkansa. Ja silloinkin, kun joku tuomitaan oikeudessa raiskauksesta, Suomessa tuomio on... mitä, vuosi ja risat?

Mutta yhyy, miesraukat! Tulevaisuus pilalla!

Ja täytyy muistaa että lähes poikkeuksetta ahdistelijat ja raiskaajat pitävät itseään syyttöminä.

Vierailija
24/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tässä aika isona tulppana on ollut se, että poliisia ei kauheasti ole kiinnostanut. Heilläkin on tainnut olla tota "kostonhimoinen vaan oot" -asennetta.

Miksi poliisia pitäisi kiinnostaa mitä ihmiset kirjoittelee somessa? Poliisia kiinnostaa vain rikosilmoitukset.

Vierailija
25/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuka muka on oikeasti menettänyt työpaikkansa ilman todisteita? Väärin syin potkujen antamisesta rupsahtaa valtavat sakot. Lisäksi valehtelusta saa syytteen kunnianloukkauksesta. Vaikka niitä syytöksiä tulee, se ei automaattisesti tarkoita että mies menettää työpaikkansa. Ja silloinkin, kun joku tuomitaan oikeudessa raiskauksesta, Suomessa tuomio on... mitä, vuosi ja risat?

Näistä julkkistapauksista ainakin Louis CK sai potkut Netflixiltä ja monelta muulta taholta, vaikka ei syyllistynyt edes rikokseen.

Vierailija
26/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä koko hömppä vain vahvisti sitä käsitystä, että todella pieni joukko naisista on järki päässä. Loput ovat äärimmäisen typeriä kotkottajia, jotka saavat yhdistettyä voimansa ainoastaan silloin, kun on mahdollisuus kyykyttää miehiä. He kokevat koko sukupuolensa pelkkinä uhreina. Jos miehet toimisivat samoin, heitä sanottaisi ämmiksi.

Minusta kyykytys on sitä seksijuttujen tyrkytystä sille toiselle, viattomalle osapuolelle, joka ei niitä halua kuulla tai kokea! Tapa näyttää omaa vahvuutta (tai olla säälittävä runkku), kun heikommalla oleva tyyppi ei voi tai uskalla sanoa sexi-sepolle vastaan siinä tilanteessa.

Itse olen alkanut heittää yhtä törkeää läppää takaisin näille vihjailijoille. Sanon tilanteessa suoraan, ettei mua kiinnosta hänen seksuaalinen maailmansa/kopelointinsa. Nuorempana en uskaltanut, mutta nyt pistän luun kurkkuun. Ja nolaan tyypin ihan julkisesti muidenkin läsnäollessa: "Ai niin, kun sun oli ihan pakko työntää kätes pikkujouluna mun perslle, vaikka sun pieni munas ja ruma naamas ei edes kiinnosta mua, olen perheellinen ihminen."

Mä en edes sano rikoksia, vain rehellisen mielipiteeni heistä kuten näin : " Ole kuule hiljaa . En halua kuulla tuollaista enkä varsinkaan mieheltä joka tarpeeksi vanha isäkseni, jolla on tuollainen vatsa ja rumat turpeat huulet ". Sanon aina rehellisesti mielipiteeni.

Vierailija
27/42 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä koko hömppä vain vahvisti sitä käsitystä, että todella pieni joukko naisista on järki päässä. Loput ovat äärimmäisen typeriä kotkottajia, jotka saavat yhdistettyä voimansa ainoastaan silloin, kun on mahdollisuus kyykyttää miehiä. He kokevat koko sukupuolensa pelkkinä uhreina. Jos miehet toimisivat samoin, heitä sanottaisi ämmiksi.

Minusta kyykytys on sitä seksijuttujen tyrkytystä sille toiselle, viattomalle osapuolelle, joka ei niitä halua kuulla tai kokea! Tapa näyttää omaa vahvuutta (tai olla säälittävä runkku), kun heikommalla oleva tyyppi ei voi tai uskalla sanoa sexi-sepolle vastaan siinä tilanteessa.

Itse olen alkanut heittää yhtä törkeää läppää takaisin näille vihjailijoille. Sanon tilanteessa suoraan, ettei mua kiinnosta hänen seksuaalinen maailmansa/kopelointinsa. Nuorempana en uskaltanut, mutta nyt pistän luun kurkkuun. Ja nolaan tyypin ihan julkisesti muidenkin läsnäollessa: "Ai niin, kun sun oli ihan pakko työntää kätes pikkujouluna mun perslle, vaikka sun pieni munas ja ruma naamas ei edes kiinnosta mua, olen perheellinen ihminen."

Mä en edes sano rikoksia, vain rehellisen mielipiteeni heistä kuten näin : " Ole kuule hiljaa . En halua kuulla tuollaista enkä varsinkaan mieheltä joka tarpeeksi vanha isäkseni, jolla on tuollainen vatsa ja rumat turpeat huulet ". Sanon aina rehellisesti mielipiteeni.

Siis rivouksia.

Vierailija
28/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rivouksia.

Juuri näin. Pitää todellakin sanoa suoraan mitä ajattelee, niin tuollaiselle ahdistelija-tollollekin menee asia jakeluun.

Vierailija
29/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täytyy muistaa että lähes poikkeuksetta ahdistelijat ja raiskaajat pitävät itseään syyttöminä.

Onko tuolle väitteelle lähdettä vai ihanko itse keksit sen. En laittanut kysymysmerkkiä, koska se oli retorinen kysymys. Me molemmat tiedämme, että repäisit tuon väitteen pepustasi.

Vierailija
30/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhyy, miesraukat! Tulevaisuus pilalla![/quote]Ja täytyy muistaa että lähes poikkeuksetta ahdistelijat ja raiskaajat pitävät itseään syyttöminä.[/quote]

Onko tuolle väitteelle lähdettä vai ihanko itse keksit sen. En laittanut kysymysmerkkiä, koska se oli retorinen kysymys. Me molemmat tiedämme, että repäisit tuon väitteen pepustasi.[/quote]

Ja ahdistelijoiden poikaystävät heitä vasta viattomina pitävätkin, aivan ilman tutkimustuloksia hekin.

Vierailija
31/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä itkijäpojat ovat jo keksineetkin korvaavan harrasteen eli tyttöjen tirkistelyn netitse ym. vempainten avulla. Voisi kuvitella, että on lisääntymään päin, mutta hys hys.

Vierailija
32/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös samaa mieltä, hyvä kampanja!

Oman poikani olen onnistunut kasvattamaan tosi herrasmieheksi. Tai sitten on käynyt hyvät koulut. Avaa tytölle oven ja auttaa takin päälle, saattaa illalla tytön autolleen. Jos kuulisin että hän olisi puristellut tai halventanut tyttöjä kuten tämä eräs joululauluprinssi, niin epäilisin aivokasvainta.

On laatumiehiä ja törkymiehiä, onneksi tuotin laadukkaan tähän maailmaan..

Vierailija
33/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää, että mistä hi..sta näitä väärinkäytösten vähättelijöitä AINA tulee?! Jos on ahdisteltu, niin uhrilla ei ole mitään väliä, kun "eihän tässä nyt voi jotakuta mennä lynkkaamaan", ei saa puhua julkisesti, ei lehdille, ei voi puhua, kun kerran ne naisetkin ja ties mitä skeidaa! Niistä PITÄÄ puhua, niin naisten kuin miestenkin! Ei törkyä tarvitse suojella - hän on itse tehnyt valinnan siitä, miten käyttäytyy! Ja lehdille EHDOTTOMASTI, että saadaan asioihin muutosta!

Ainoa asia mitä vähättelijöistä, hyssyttelijöistä ja fokuksen muualle kääntäjistä tulee mieleen on, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

Vierailija
34/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisenä pätkätöiden aikana ei tarvitse välttämättä antaa potkuja, ei vaan jatketa työsuhdetta. Tai pannaan syytetyn nimi mieleen, ja kun seuraavan kerran potkitaan ihmisiä pihalle tuotannollisista tai taloudellisista syistä, niin arvaa kuka saa lähteä ensimmäisten joukossa? Voi käydä myös niin, että noilla syytöksillä myrkytetään työskentelyilmapiiriä niin, että syytetyn on pakko irtisanoutua työstään, kun elämä työpaikalla käy sietämättömäksi.

Vierailija
35/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai koska poliisit selvittelee sitten kaikki rikokset vai? missä utopiassa elät? 

Vierailija
36/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä julkkistapauksista ainakin Louis CK sai potkut Netflixiltä ja monelta muulta taholta, vaikka ei syyllistynyt edes rikokseen.

seksuaalinen häirintä ON rikos... Louiskin tietää sen! Luitko edes sen anteeksipyynnön? alla pikku leikkaus.

At the time, I said to myself that what I did was okay because I never showed a woman my dick without asking first, which is also true. But what I learned later in life, too late, is that when you have power over another person, asking them to look at your dick isn’t a question. It’s a predicament for them.   The power I had over these women is that they admired me.  And I wielded that power irresponsibly.

uskomattomin asia tässä keississähän ei ole se että edes tunnusti, vaan että niitä tekoja vieläkin vähätellään! 

Vierailija
37/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No poliisien kanssa töitä tehneenä voin sanoa että tässäpä asiassa onkin monilla oma lehmä ojassa.

ja niiden takia ne joilla ei ollut sitä omaa syytä, ansaitsee kuulla sen että "no sehän on sun poikaystävä, eikö?" vaikka paikat ihan verissä? ja ps mitä töitä teit niiden kanssa, ihan vaan omasta mielenkiinnosta?

Vierailija
38/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä keskustelen naisten kanssa vain tiukasti virka-asioista ilman mitään ylimääräistä.

Julkisissa kulkuvälineissä luen kirjaa, etten häiritse ketään.

Kuntosalilla keskityn tiukasti vain omaan tekemiseeni.

Lopetin vuosia sitten päiväkodissa työskentelyn, koska jokunen vanhemmista suhtautui läsnäolooni selvän vihamielisesti.

Lopetin vuosia sitten urheilulajissani juniorien valmennuksen samasta syystä kuin päiväkodissakin.

Kaupungilla kysyessäni tietä tai kellonaikaa valitsen kohteeksi joko miehen tai itseäni vanhemman naisen.

Naisiin otan kontaktia ainoastaan Tinderissä, baarissa viikonloppuna tai erityisessä pikadeittitapahtumassa.

Ajoittain kyllä hieman harmittaa, että pelkän sukupuoleni vuoksi koen olevani pakotettu edellä mainittuihin varotoimenpiteisiin. Minua ei ole koskaan syytetty tai edes vihjailtu ahdistelusta tai mistään muustakaan. Olen kuitenkin tietoinen siitä, että yksi ainoa ahdistelusyytös ilman todisteita voisi pahimmassa tapauksessa tuhota urani.

Vierailija
39/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä keskustelen naisten kanssa vain tiukasti virka-asioista ilman mitään ylimääräistä.

Julkisissa kulkuvälineissä luen kirjaa, etten häiritse ketään.

Kuntosalilla keskityn tiukasti vain omaan tekemiseeni.

Lopetin vuosia sitten päiväkodissa työskentelyn, koska jokunen vanhemmista suhtautui läsnäolooni selvän vihamielisesti.

Lopetin vuosia sitten urheilulajissani juniorien valmennuksen samasta syystä kuin päiväkodissakin.

Kaupungilla kysyessäni tietä tai kellonaikaa valitsen kohteeksi joko miehen tai itseäni vanhemman naisen.

Naisiin otan kontaktia ainoastaan Tinderissä, baarissa viikonloppuna tai erityisessä pikadeittitapahtumassa.

Ajoittain kyllä hieman harmittaa, että pelkän sukupuoleni vuoksi koen olevani pakotettu edellä mainittuihin varotoimenpiteisiin. Minua ei ole koskaan syytetty tai edes vihjailtu ahdistelusta tai mistään muustakaan. Olen kuitenkin tietoinen siitä, että yksi ainoa ahdistelusyytös ilman todisteita voisi pahimmassa tapauksessa tuhota urani.

dude... jos tää on totta nii ota vähän rennommin herranjestas, ei kukaa syytä sua mistää jos kerrot miten päivä on menny ja kyselet toisiltaki? ja voit kattoo ihmisii ihan hyvin julkisisski mut älä mitenkään tuijota? kuntosalil iha hyvä mut joskus voi kattoo mitä muutki tekee, jos joku muija nostaa omaa painoaan nii kyl se ymmärtää jos sitä katotaa? päiväkodista en osaa sanoa, mutta mitä jos ottaisitte puhuttelun vanhemman kanssa, sama valmennuksessa. kaupungilla kysy vaa silt joka ekana osuu tielle, ja jatka sit vaa matkaa. se on kyl kiva ettet yrittäs kauppajonos alkaa iskemää :) periaattees ei pitäs alkaa iskemää ketää paikassa, jossa ne ei heti pääsis pois ilman sen kummempii, mut jos jossai on niin paljon ihmisii nii voi siin alkaa puhuu jostai, kunha ei yritä iskee. jos ei ole ennen "syytetty tai edes vihjailtu", niin mikä siinä käytöksessä oli väärin? ja PS on aika vaikee yrittää selvittää jonku miehen työpaikkaa tai ees ammattii ellei oo kuva kotisivulla ja työpaikan nimi vaatteissa (luulisin, en oo yrittäny lol)

siis mikä trolli tääki on häh :D

Vierailija
40/42 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, siinähän kiemurtelevat.