Mitä pizzaan juuston tilalle?
Kurjaa, etten enää saa syödä juustoa, kun mielestäni pizza ei maistu miltään ilman sitä.
Onko ideoita, millä voisi tuoda makua pizzaan ilman juustoa? En tykkää vegaanisista "keinojuustoista".
Kommentit (35)
Noista hiivahiutaleista tuli mieleen. Itse olen joskus kokeillut sellaista, että sekoitan hiivahiutaleita, oliiviöljyä, suolaa ja mustapippuria. Valkosipuliakin voi laittaa. Sekoituksen annetaan muhia jääkaapissa jonkin aikaa ja laitetaan valmiin pizzan päälle. Ei tuo ihan oikean juuston veroista ole, mutta maku on yllättävän juustomainen.
- 10
https://www.verys.it/wp-content/uploads/2017/06/chicca.jpg
Tätä! Sulaa kuin oikea mozzarella ja maistuu ihan törkeän hyvältä. Suosittelen
Jos itse haluaa ja jaksaa alkaa juustoja tekemään, niin suosittelen että hankit tapiokatärkkelystä ja cashew-pähkinöitä. Vähän enemmän vaivaa kaiken sen liedellä kikkailun kanssa, mutta ehdottomasti sen arvoista.
Kuka täällä alapeukuttaa kaikkia ehdotuksia? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä alapeukuttaa kaikkia ehdotuksia? :D
Joku, joka kokee ap:n maitoallergian uhkana omille arvoilleen.
Joku vegaaninen dippi mitä laittelis siivujen päälle?:)
Vierailija kirjoitti:
https://www.verys.it/wp-content/uploads/2017/06/chicca.jpg
Tätä! Sulaa kuin oikea mozzarella ja maistuu ihan törkeän hyvältä. Suosittelen
Opps! Questa pagina non esiste.
Vierailija kirjoitti:
Joku vegaaninen dippi mitä laittelis siivujen päälle?:)
Tuo oli muuten hiton hyvää ”out of the box”-ajattelua! 👍🏼
Saleen voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vegejuustovinkki: osta vegaanista juustoraastetta (esim. wilmersdorf) ja sekoittele ja keittele siitä kattilassa (makeuttamattoman) soijamaidon+suolan+pippurin kanssa kiinteä "juustokastike", jonka voit heittää jo hieman kypsyneen pizzan päälle loppuvaiheessa (n.5min uunissa riittänee). Nam!!
Jos olet tätäkin jo kokeillut eikä maistunut, niin suosittelen ihan vaan laadukkaan oliiviöljyn pirskottelua uunista otetun pizzan päälle. Juuston maku tulee paljolti rasvasta, joten öljy korvaa sitä yllättävän hyvin! Myös ravintohiivahiutaleita voi ripotella valmiin pizzan päälle, niissä on hieman juustoinen maku.
Ei tuollaista ole olemassakaan. JUUSTO tehdään MAIDOSTA, ja näin ollen ei ole ikinä vegaanista. Se raaste on jotain muuta, mutta ei juustoa.
Olipas paljon hyviä ideoita pizzaan, meille kaikille maitoallergisille. Kiitos vastaajille!
Monet vegaanit ripottelevat ruokien päälle tuota ravintohiivaa. Se jopa näyttää vähän parmesaanimuruilta. Mielenkiintoinen tuote. Pitäisi joskus itsekin kokeilla, vaikken olekaan vegaani enkä maitoallergikko.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Odota viikko niin mä tuun antamaan sissijuustot siihen pitsaan :) T. Seppo savosta
Miksi esim. Ruohonjuuren sivuilla sanotaan näin?
” Säilytäthän visusti tämäntuotteen pienten lasten ulottumattomissa, kiitos.”
Eikö se siis sovi lapsille...? Onko siinä aikuisille jotain määrärajoituksia?
Violifelle täältäkin ääni. Oli erittäin positiivinen yllätys kun kokkasin kyläilemässä olevalle maitoallergikolle. Kannattaa tosiaan raastaa, jotta sulaa tasaisesti. Tavallisenkin juuston laitan pääasiassa täytteiden alle.