Ei KOSKAAN enää Fazerin tuotteita!
Nyt riitti. Jos tehtaassa käsitellään heinäsirkkoja, minä en osta niiltä mitään.
Ei niin että olisin ostanut ennenkään.
Kommentit (54)
Onko sulla joku heinäsirkkafobia kenties? 😂
Kun haluatte heinäsirkkoja, sanokaa Fazer.
Olen varmaan tosi outo, mutta syön mieluummin heinäsirkkoja kuin esim sikaa.
Minua kyllä häiritsee esim. palmuöljyn käyttö huomattavasti enemmän kuin jotkut heinäsirkat.
Mitä vikaa sirkoissa on? Hyönteistä löytyy muutenkin kaikista ruoista vaikkei niitä sinne tahallisesti edes laitettaisi. Mm. sienet, hedelmät, suklaa ja monet muut on täynnä öttiäisiä
Kuka valvoo sirkkojen teurastusta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti. Jos tehtaassa käsitellään heinäsirkkoja, minä en osta niiltä mitään.
Reps! XD
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa sirkoissa on? Hyönteistä löytyy muutenkin kaikista ruoista vaikkei niitä sinne tahallisesti edes laitettaisi. Mm. sienet, hedelmät, suklaa ja monet muut on täynnä öttiäisiä
Jep, mikään tehdas ei ole niin steriili etteikö siellä olisi elukoita, ja tietty kun korjataan satoa niin mukana tulee eläimiä kokonaisina ja osissa. Vaikka millä konstilla jauhaisit, keittäisit, muusaisit ja siivilöisit, niin kaikkia elukanosia et silti saa pois, korkeintaan tunnistamattomaan muotoon. Eikös niille ole asetettu jotain rajojakin paljonko jotain selkärangattomia saa löytyä vaikka hillosta, vai oliko tämä niitä urbaanilegendoja?
Vierailija kirjoitti:
Kun haluatte heinäsirkkoja, sanokaa Fazer.
Fasun suklaa on tunnetusti myös täynnä torakoita, ovat itsekin sen myöntäneet.
Herkät ihmiset eivät voi edes syödä niiden suklaita.
Hyvää proteiinia. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps! XD
Nää on nää tehokkaimmat boikotit, ne jotka firmat varmasti huomaa :D
Onhan sirkkojen tappamine epäeettistä eikä ole edes tutkittu tunteeko ne kipua.
En tiedä miksi, mutta heinäsirkat ruokana ei kuulosta mun korviin niin pahalta - toisin kuin hämähäkit, skorpionit, madot tai muut mönkiäiset...hyih!
Vierailija kirjoitti:
Jos Johannes Kastaja söi heinäsirkkoja, syön minäkin - jos niitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka valvoo sirkkojen teurastusta?
Ja kuka ne ottaa kiinni, kun ne yrittää viimeisillä voimilla hyppiä karkuun viereiseen halliin suklaa- ja pullalinjoille? Voi sitä siritystä ja irtojalkojen lentelyä taikinaan. Tuleeko uusia työnimikkeitä tillittäjän lisäksi, vaikkapa sirkansirottelija ja jauhomadottaja? Madottajana olis helpompaa, ne ei ole niin nopeita ryömimään karkuun. Kaikkiin pakkauksiin joutuu uusimaan tekstit: 'voi sisältää pieniä määriä sirkkaa ja matosia', jne. Fazer-alkupuurohan on tässä jo ollut testituotteena, tosin yleisölle ei kerrottu kuin vasta syöjien ihmetellessä miten jyvillä on silmät ja tuntokarvat.
Taitavat menettää enemmän asiakkaita kuin voittaa tällä tempulla...
Vierailija kirjoitti:
Onhan sirkkojen tappamine epäeettistä eikä ole edes tutkittu tunteeko ne kipua.
Sirkkojen hermosto on aika paljon simppelimpi kuin esim. sialla, joiden syöminen on monen mielestä ihan okei. Toki hyönteisetkin aistivat kipua, ymmärrän hyvin jos kasvissyöjä ei niitäkään halua popsia. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että parempi syödä yksinkertaisempia otuksia kuten simpukoita kuin vaikka nisäkkäitä.
Aika teollisia niiden tuotteet ovat aina olleet, koetan suosia pienempiä valmistajia.