Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni, alisuoriutuja

Vierailija
23.11.2017 |

Katsottiin eilen hänen todistuksiaan ja ne vilisevät hyviä numeroita. Silti päätynyt huonoon työhön. Onko kenelläkään käynyt samoin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työskentelet itse

Vierailija
2/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Ei kai sillä ole merkitystä. Surettaa vaan se että mies on paljon käynyt kouluja mutta silti ei ole saanut uraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Ei kai sillä ole merkitystä. Surettaa vaan se että mies on paljon käynyt kouluja mutta silti ei ole saanut uraa.

Et kehtaa omaa työpaikkaasi mainita, mutta päivittelet miehesi työpaikan huonoutta? Eikö lapsuudenrakkaudesta tullutkaan elättäjää, vaan joutuu itse tehdä töitä? Seura löytää kyllä kaltaisensa, jos olet saamaton ja huonotuloinen, harvoin se mies on rikas.

Vierailija
4/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinusta ei tullut edes merkonomia.

Vierailija
5/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Et kehtaa omaa työpaikkaasi mainita, mutta päivittelet miehesi työpaikan huonoutta? Eikö lapsuudenrakkaudesta tullutkaan elättäjää, vaan joutuu itse tehdä töitä? Seura löytää kyllä kaltaisensa, jos olet saamaton ja huonotuloinen, harvoin se mies on rikas.

Tapasimme myöhemmällä iällä enkä kaipaa elättäjää. Surettaa vaan että opiskelut ovat menneet hukkaan.

Vierailija
6/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, koulussa on helpompaa loistaa kuin todellisessa elämässä. 

Vierailija
7/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Tapasimme myöhemmällä iällä enkä kaipaa elättäjää. Surettaa vaan että opiskelut ovat menneet hukkaan.

Mikä sitten surettaa, jos mies on tyytyväinen? Surettaako, ettei oma elintaso ole parempi koska miehellä huono palkka? 

Vierailija
8/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien tai vähintään melko hyvien numeroiden saamiseen riittää useimmissa kouluaineissa se, että jaksaa opetella asioita ulkoa. Työelämässä yleensä edellytetään muunlaistakin osaamista.

Vierailija
9/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Hänhän on sitten samis satojen tuhansien naisten kanssa jotka kyllä lukevat höpöhöpö-tieteitä ja alkavat kassaneidiksi tai kotiäidiksi kun vastuu ei kiinnosta.

Vierailija
10/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työskentelet itse

Mikä sitten surettaa, jos mies on tyytyväinen? Surettaako, ettei oma elintaso ole parempi koska miehellä huono palkka? 

Kun mies ei ole tyytyväinen asiaan vaan suree sitä.

Vierailija
11/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisuoriutua voi elämässä monella muullakin tavalla. Pitää osata olla tyytyväinen.

Vierailija
12/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittaa suoritteita markkinatalouden eteen, siinä on elämän tarkoitus, vai onko?

Vierailija
13/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvien tai vähintään melko hyvien numeroiden saamiseen riittää useimmissa kouluaineissa se, että jaksaa opetella asioita ulkoa. Työelämässä yleensä edellytetään muunlaistakin osaamista.

Akateeminen osaaminen on erityyppistä kuin työelämäosaaminen useimmiten, ei se ole huonompaa osaamista välttämättä kuitenkaan.

Työelämässä korostuu nykyisin tosi paljon kommunikointiosaaminen ja esiintymistaidot ja ihan yleiset sosiaaliset ominaisuudet.

Akateemisessa osaamisessa (tai kouluosaamisessa) pärjää hyvin kun omaa hyvät kirjalliset taidot ja hyvän muistin, ei tarvitse olla mikään tiimipelaaja välttämättä.

Itse törmään työelämässä ihmisiin, jotka eivät osaa kunnolla kirjoittaa oikein suomen kieltä mutta ovat silti ylenneet urallaan. Muita taitoja heillä kyllä usein on.

Vierailija
14/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hedelmätön keskustelu.

Vierailija
15/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että mies olisi taas onnellinen ja löytäisi kivemman työn.

Vierailija
16/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen tilanne on siitä erikoinen että meillä on paljon osaajia työttömänä. Opiskelu ei enää ole turva vaan pitää olla onnea että saa töitä. Joskus oikean puolueen kannatus takaa työpaikan tutun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi