Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilusikat hirveän hintaisia!

Vierailija
23.11.2017 |

Minua on pyydetty lapselle kummiksi ja lahjatoiveena kummilusikka. Mutta nuohan on ihan hirveän hintaisia, lähempänä satasta... Ei kyllä ihan noin paljon olisi varaa laittaa lahjaan tällä hetkellä. Tietääkö kukaan paikkaa josta saisi lusikoita edullisemmin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä maailmaa koko kummilusikka.

Mun kummilapsilla on on oma osinkosalkku. Vanhempien toive on, että eka vuosina, kun lapset eivät vielä lahjojen päälle ymmärrä, niin mieluummin pikkusumma rahana, jonka vanhemmat sijoittaa.. Myöhemminkin on toive, että mieluummin aikaa kuin rojua, jota lastenhuoneet pursuaa.

Omilla lapsilla on jotain kummilahjoja ristiäisten ajalta. Ei niillä ole muuta virkaa kuin hyllyjen täytteenä olo. Eikä ne kiinnosta sen vertaa, että olisivat ottaneet mukaansa kun muuttivat omilleen. Täyttävät siis minun hyllyjä.

Tyttö sai rippilahjana valita yhdessä kummiensa kanssa korun, jota tuntuu aikuisenakin arvostavan tai ainakin käyttää. Piukien ristit lojuu lastikoissa.

Vierailija
22/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttihuutokaupasta. Nettihuutokauppa. Luettelo ilmestyy perjantaisin, esim Helsingin pantin. Muita panttihuutokauppoja on myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista sopia muiden kummien kanssa yhteislahjasta?

Mekin toivottiin perinteistä kummilusikkaa meidän lapselle, mutta juurikin hinnan takia pyydettiin kummeja osallistumaan yhteislahjaan niin hinta ei sitten noussut kovin korkeaksi/kummi.

Anteeks mut musta vähän noloo pyytää jotain tiettyä lahjaa...

Vierailija
24/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panttihuutokaupasta. Nettihuutokauppa. Luettelo ilmestyy perjantaisin, esim Helsingin pantin. Muita panttihuutokauppoja on myös.

Joo kannattaa ostaa käytetty, kaiverruksetkin on jo valmiina.. Minna-Maarian ristiäisväki ehkä ihmettelee kun kummilusikassa lukee Kalevi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi