Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on niin vaikea myöntää että miehistä on tullut vähemmän maskuliinisia?

Vierailija
22.11.2017 |

Ja tämä näkyy yleisessä neitimäisyydessä, fyysisessä ja henkisessä heikkoudessa ym.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Luonnollinen seuraus älykkyyden kasvusta

Vierailija
2/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan. Tykkään feminiinisemmistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa milloin ne olisivat olleet jotenkin maskuliinisempia tai jotenkin vahvempia kuin naiset, jotka vääntävät heidät tähän maailmaan??

Vierailija
4/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa estrogeenia ympäristössä. Tähän kun lisätään vielä soijan syönnin lisääntyminen, niin ei ihme, että vihreiden kannatus on noussut.

Vierailija
5/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä muka ei myönnä? Konservatiivit, traditionalistit ym. järkevät ihmiset pitävät sitä huonona asiana, feministit ja nämä heikot miehet itse aivan kertakaikkisen ihanana, mutta kukaan ei kiistä itse asiaa.

Vierailija
6/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta sinä olet tullut ja naiseksi sinun pitää taas tuleman.

Vierailija
7/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes voisi myöntää valheen todeksi?

Vierailija
8/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa milloin ne olisivat olleet jotenkin maskuliinisempia tai jotenkin vahvempia kuin naiset, jotka vääntävät heidät tähän maailmaan??

Miten se lapsien vääntäminen maailmaan tekee naisista jotenkin vahvoja? Tai siis, jos synnytys on käynnissä niin sehän on vaan pakko hoitaa. Ihan samalla tavalla ne miehetkin siitä selviytyis jos ne raskaaksi voisivat tulla.

Vierailija
9/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä tässä olisi niin pahaa? Ylenpalttinen maskuliinisuus, kapeakatseisuus ja näkemys siitä, millainen mies saa olla, on juuri syy siihen, miksi Suomen väkivaltatilastot ovat niin synkkää luettavaa.

Mielestäni mies saa ihan hyvin olla kiinnostunut viulunsoitosta tai nainen autoista.

Vierailija
10/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei totuuden myöntäminen ole laisinkaan vaikeaa. Ensin naisten sukupuolinen liikkumavara alkoi kasvaa ja nyt sitten miestenkin. Miksi sitä olisi vaikeaa myöntää? Näkeehän kadulla jatkuvasti ties mitä runopoikia ja muita vähäverisiä ituhippejä.

Vierailija
11/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, maskuliinisuus ilman rankkaa fyysistä työtä vaikuttaa lähinnä teeskentelyltä.

Ja rankat fyysiset työt ovat nyt lähinnä Kiinassa.

Vierailija
12/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin miehen joka on maskuliininen, mutta omaisi ripauksen myös feminiinisyyttä. Semmoisen Alfauroksen. Ovat todella harvinaisia ilmestyksiä, valitettavasti. Nyt tämä on kääntynyt niin, että naiset joutuvat nykyään olemaan "miehiä". Mun naiseus kärsii tästä. :(

Vierailija
13/13 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-kuningatar kirjoitti:

Minä haluaisin miehen joka on maskuliininen, mutta omaisi ripauksen myös feminiinisyyttä. Semmoisen Alfauroksen. Ovat todella harvinaisia ilmestyksiä, valitettavasti. Nyt tämä on kääntynyt niin, että naiset joutuvat nykyään olemaan "miehiä". Mun naiseus kärsii tästä. :(

Pari olis sulle tiedossa. Noh, kantsii itse määritellä oma naiseutensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme