Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies joka ei tee kotitöitä vs mies joka tekee lähes kaiken

mies
22.11.2017 |

Itse vastaan että jälkimmäinen on huonompi vaihtoehto. Aiheuttaa joissain naisissa ainakin jotain huonommuudentunnetta vaikka tosi omituiselta kuulostaakin.

win-win tilanne siis sinulle mies joka et mitään tee. Vie välillä roskat niin pysyy kaikki tyytyväisenä.

Miehille vinkiks

t. mies

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat yksinäisiä miehiä vai miespareja jotka vie vain silloin tällöin harvakseltaan roskat? Ja kuvittelet mies siihen suostuvat?

Vierailija
2/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vedit niin hyvin ettei voi kuin ihmetellä. Jotain tämän suuntaista eksän oli pakko järkeillä, kun mikään ei pysynyt kädessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi mies, joka tekisi kaiken!

Vierailija
4/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää ihan älyttömästi kun mies tekee kaiken. T. Nainen

Vierailija
5/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mulle jos mies tekis kaiken, en tykkää kotitöistä. Paitsi ruokaa haluaisin itse välillä tehdä koska tykkään siitä.

Vierailija
6/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää ja kokee lievää myötähäpeää ollessaan mies, kun lukee tois(t)en miehen aivoituksia. Totta kai meistä haluaa varmasti jokainen kokea olevana hyväksytty ja arvostettu sen pohjalta mitä olemme. Kohtuus kaikessa lienee paras ratkaisu. En oikein ymmärrä, että miksi kotityöt koettaisiin nimenomaisesti kuuluvan vain toiselle sen perusteella, mitä hän on tai ei ole sukupuoleltaan. Itse en muista tarvinneeni toistaiseksi kertaakaan nimenomaisesti tarvinnut kenenkään sukupuolta saati sukupuolielimiä missään kotityössä, eikä niistä toistaiseksi ole ollut myöskään mitään haittaa niitä tehdessä.

Vierailija
7/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloittaja on niin tyhmä, että hänenlaisiaan on helppo vältellä. Liian tyhmä edes salaamaan tyhmyyttään.