Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi annoit itsesi rupsahtaa?

Vierailija
22.11.2017 |

Eikö vaan kiinnostanut enää pitää huolta ulkonäöstä vai mikä on syynä?

Kysymys ei koske heitä, jotka ei ole vielä rupsahtaneet nuoresta (alle 30v) iästään johtuen tai heitä, jotka taistelevat aktiivisesti rupsahtamistaan vastaan. Kysymys on suunnattu heille, jotka ovat hävinneet taistelun rupsahtamista vastaan joko omasta halustaan tai voimattomana taistelutantereelle kaatuen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taistelu" "rupsahtamista" vastaan ei mielestäni kuulu peruskohteliaisuuteen. Ikä näkyy väkisinkin, nykyään olen kiinnostunut lähinnä siitä, että pysyn terveenä ja kroppa toimii. En ylipäätään viitsi käyttää elämääni taisteluun.

Ei kai niin kukaan väittänytkään. Jos viittasit minun kommenttiini, jossa puhuin äidistäni ja mummostani, niin en tarkoittanut heidän "taistelevan" ikääntymisen näkymistä vastaan. He ikääntyivät arvokkaasti, eivät nuoruutta tavoitellen.

Itse ainakin ymmärrän sanalla "rupsahtaa" sen, että sellainen ihminen ei välitä yhtään esim. painostaan, kunnostaan, vaatteistaan, siisteydestään, olemuksellaan antamastaan mielikuvasta jne. Itsestään voi huolehtia ja huoliteltuna esim. juhlatilaisuuksiin mennä vaikka olisi ihan ylpeästi vanhus! SE on peruskohteliaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi