Cheekin naiset liioittelua?
Luin kirjan ja sieltä tuli selväksi että naisia on läjäpäin ollut, mutta nimellä mainittu vain Anniina, Susanna ja Pia. Kukaan ei tunnu tietävän ketään Cheekin naisia, onkohan pahasti liioiteltu tai kuviteltu koko naiskuvio. Jotenkin hyvin vaikeaa uskoa että noin tunnettu ihminen pystyisi salaa deittailemaan/painamaan kymmeniä naisia eikä kukaan olisi koskaan kuullutkaan asiasta.
Kommentit (81)
keek on bi kirjoitti:
Tietäjät tietää, pähkinänkuoressa:
Viihdemaailma on paholaisen ohjaama ja edustaa kaikkea mitä Jumala ei. Ahneutta, itsensä pönkittämistå, turhamaisuutta, häikäilemättömyyttä, huumeita, irstailua, sekoilua. Yksi paholaisen tärkeimpiä goaleja on pilkata ihan perimmäistä maailman luomisen syntyä, eli sitä miten Jumala loi naisen ja miehen olemaan yhdessä. Raamatussa on sanottu monesti miten Jumalalle kauhistus on esimerkiksi homostelu, hän ei ole maailmaa niin tarkoittanut. Ovelana vastustajana paholainen tietää että seksuaaliset halut jos jotkut, kiusaavat ihmisiä. Jos hän saisi vielä istutettua päähän ajatuksen siitä miten homoilu on ihan ok, se on työvoitto hänelle. Tänä kauniiden kiiltokuvaihmisten ja metroseksuaalimiesten aikakautena raja on helppo rikkoa kun joka tuutista toitotetaan sateenkaarta ja homostelua. Ei se ehkä ookkaan niin paha juttu hei.. rakkauttahan se vaan on ja silleen... Tällaisessa ympäristössä kun muut paheet painaa niskassa (juurikin esimerkiksi biletys, sekoilu ja irstailu) ihmiseen on hyvin helppo vaikuttaa. Tiedän mistä puhun kun itsekin olen sitä elämää elänyt. Katsoin jopa lesbobornoa sekoiluni lomassa, haaveilinkin. Sitten löysin Jeesuksen. En vieläkään tankkaa raamattua vaikka pitäisi, mutta Hän on minun sisimmässä vaikuttanut niin, että en enää pystyisi sellaista saastaa katsomaan. Minusta on tullut mukava, toisista välittävä ihminen - kiitos Herralle! ❤️ Välitän myös homoista ja lesboista, mutta toivon että he löytäisivät Herran eivätkä joutuisi helvettiin.
LesboBORNOA :D:D:D:D:D
Kyllä Jarpalla vaan nainen on, ja varmasti sellainen joka ei julkisuudella ratsasta. On puhunut et haluaa hillityn ja normaalin naisen, ja on tällaisen löytänyt! Jarppa on tarkka kehen kajoaa tosissaan ja nyt näyttäisi selainen löytyneen! Vihjailuja on niin instassa kun snäpissäkin ollut jo pidemmän aikaa! Ehkä joskus paljastuisi kuka tämä nainen on, itseäni ainakin kiinnostaa tietää!! Onnellinen mies on nykyään..
Vain julkisuudenkipeät naiset ovat tyrkyllä mutta sitten on myös niitä jotka ovat hänestä tosissaan kiinnostuneita. Uskon että kyseinen nainen joka hänellä on ei ole tällainen, ainakin jos vertaa kirjan kahteen naiseen johon on rakastunut. Tuskin rakastuu mihinkään tyrkkyyn vaan kunnolliseen naiseen.
Ois ihana tietää, jos Jarella on vakava naisystävä. Henkilöllisyyden saa salata, mut ois kiva tietää, jos hän on löytänyt sopivan kunnon naisen. Olisin onnellinen hänen puolestaan 💙
Oliko elokuvassa vihjausta tästä?💙
En usko että on se ex tyttö, sehän ellessä kertoi ettei kaipaa entiseen vaan katsoo tulevaisuuteen. Mäkään en kaipaa nimeä mutta olisi kiva saada vahvistus asialle! Katsoin just uudestaan vain elämää niin se malja biisikin mun mielestä kertoo jotain(?) kyllä mä olen ainakin aistivani syvästä ihastumisesta ja taloakin vielä etsimässä.
Cheek liikkuu julkkispiireissä ja varmasti tapailee muita.
Tsaubella kirjoitti:
Jare kertonee biiseissä jo että ei haluaisi julkisuuden kipeää vaimoa, pyrkyreit on tyrkyl, kaikenlaist ämmää... älä tee horosta vaimoa ym. Niin ei hän vain ole löytänyt lojaalia naista joka kolahtaa. Kannattaa kuunnella biisien sanoja ja lukee kirja
Tälläiset sanotukset ei anna Jaresta hyvää kuvaa. Kertoo paljon, miten hän naisiin suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Pian kaapin ovi narahtaa ja kukas sieltä tuleekaan???
Usko Eevertti?
Voi tapailla silloin kun ei ole vakavaa ja oikeaa naista rinnalla, nyt en usko et Jare tapailisi muita. Näyttäisi olevan oikeasti ihastunut, ton voi päätellä ihan kaikesta. Kuulun et joku nainen kaunis sellainen olisi yrittänyt Jarea vähänaikaa sitten, mutta pakit tuli ja kokoillan istunut miesporukassa.
Jos on tarpeeksi iso hyvä veli vapaamuurari koneisto taustalla niin lehdet ei kirjoita joka salasuhteesta. Samoin ei paljoa muistella pahoinpitelytuomiota tai varkauksia nuorempana. Esim, Amanda Harkimon poikaystävästä kirjoitetaan aina "pahoinpitelystäkin tuomittu.." mutta ei Cheekista. Se on hänelle annettu etuisuus tässä elämässä mutta ikävä kyllä kuolemansa jälkeen hänkin on vain tavallinen kuolevainen, joka joutuu helvettiin jos ei ota Jeesusta herrakseen tämän elämän aikana.
Axl Smithilläkin oli paljon naisia jotka tulivat jukkisuuteen vasta oikeudenkäynnin jälkeen.
Muka naistenmies eikä ikinä ole liikkunut kenenkään naisen kanssa missään. Hehee, uskokoon ken haluaa!
Epäilevä elli kirjoitti:
No varmaan homosteleekin kuten alaan kuuluu.
Hyi, ei kuulu alaan. Itseasiassa päinvastoin räppäri ja homo ei sovi sitten yhtään yhteen ja voisi joissain piireissä saada turpaansa. Uskon kyllä että saattaa olla homo silti, eikä uskalla tulla kaapista.
Onko Anniina Cheekin kaverin sisko? En lukenut kirjaa. Haastattelussa kertoi joskus kaverin siskosta.
Jo Jaren ollessa teini Aini-äitiä huoletti, tuleeko pojasta samanlainen häntäheikki kuin isästään. Jare kertoo kirjassa tilanteesta, joka oli hänen äidilleen liikaa: Jare oli tuonut kaksi tyttöä yhtä aikaa yökylään.
– Olin juuri täyttänyt kahdeksantoista. Aini pysytteli coolina siihen asti, kunnes mimmit olivat livahtaneet matkoihinsa. Sitten tuli täydellinen romahdus. Jare, alat olla kuin isäsi! Sille polulle et astu, sillä se on satuttanut ätiäsi paljon. Sitten Aini alkoi itkeä, Jare muistelee kirjassa.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/cheekin-aiti-jh…
Terapia ei ole Jarenkaan mieleen, vaan tämä alkaa haastaa terapeuttia. Kun terapeutti kysyy Jarelta, mistä tämän luottamuspula vakituisia seurustelusuhteita kohtaan johtuu, padot aukeavat.
– Siitä, että olen nähnyt, että kaikki lopulta pettävät, sanon. Olen nähnyt ja kokenut sen itse. Olen pannut varattuja muijia, eikä niillä ole ollut mitään sitä vastaan. Olen myös huomannut, että moni mimmi käyttää samaa vakiokommenttia: en voi harrastaa seksiä, koska seurustelen. Ja sen jälkeen ne ottavat suihin. Suuseksi ei vissiin ole oikeaa seksiä tai pettämistä, kysyn, Jare kertoo kirjassa.
Jare jatkaa katsomalla lattiaan katseensa painanutta äitiä ja kertomalla vuoden takaisista perjantai-illan bileistä. Kyseisistä juhlista hän oli napannut mukaansa ystävänsä pikkusiskon.
– Vein sen Kerppukadulle ja hoitelimme hommat huoneessani. Seuraavana päivänä oli uudet bileet Olkikadulla korttelin toisessa päässä. Paikalle saapui eräs liipolalaistyttö, joka tuli viereeni istumaan. Illan edetessä päädyimme isäntäväen makuuhuoneeseen. Kun tyttö ratsasti huohottaen päälläni, hän sanoi tulleensa bileisiin vain koska hänen kaverinsa – siis edellisen illan hoitoni – oli pyytänyt varmistamaan, etten säädä kenenkään toisen kanssa. Miksi siis ainoastaan meidän miesten pitäisi kokea syyllisyyttä, Cheek kysyy kirjan mukaan terapeutilta.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/kipeita-seksikokemuksia-k…
Todellakin on liioittelua. Jos Häkkisen Mika kärähtää jostain hutsusta mökillään jossain peräkylällä, niin viimeisen kymmenen vuoden seuratuin julkkis onnistuisi pitämään piilossa JOKAISEN naissuhteensa?? Bullcrap. Se naisilla pullistelu ja rahoilla leveily kuuluu tuohon kuvioon. Se on pelkkä rooli. Paljon todennäköisempää on, että Cheek on tavallinen epävarma naisia aristava hiphoppari, niinkuin suurin osa noista nyky räpähtäjistä. Ehkä just kolme parin kuukauden suhdetta ja kolmesta neljään yhden illan juttua voi olla ja nyt ratsastaa naistenkaatajan maineella. Niinkuin noi autohommatkin ja kledet. Kaikki sponssisoppareilla saatua mainoskamaa. Hyvin se on kyllä roolinsa vetänyt, että on saanut sukanvarteenkin jotain talteen vaikkei osaa oikeita töitä edes tehdä.
Itselläni ei ole edes ikinä ollut ihmissuhteita, eikä säästöjä ja asun isovanhempieni mökkirakennuksessa vuokralla, joten mitäpä minä tietäisin.