Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen kysyi miksi lopetin yhteydenpidon

Vierailija
22.11.2017 |

Olimme pitäneet yhteyttä tekstaillen varmaan joku 2 viikkoa ja tavanneet useamman kerran. En ollut kuitenkaan saanut edes suudelmaa tältä daamilta, joten päätin siirtyä seuraavaan kohteeseen. Nyt sitten kun tästä on ainakin yli kuukausi, hän ottaa yhteyttä, että miksi lopetin yhteydenpidon. Ovatko naiset tosiaan näin harhaluuloisia? Luulevat, että saavat miehen kiedottua pikkusormen ympärilleen ilman seksiä, vaikka suurin osa naisista tinderissä esim. antavat jo parin tapaamisen jälkeen todella helposti.

Totuus on, että nainen joka pihtaa asettaa itsensä epäsuotuisaan asemaan.

M27

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, good to know.

Vierailija
2/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tuo nainen, tosin en muista kysyinkö koskaan suoraan. Halusin tutustua kaveripohjalta (seurustelu päämääränä), joten käytöksessäni ei ollut mitään flirttiä. Olin vain ystävällinen, iloinen, jne. Miehet sitten tulkitsivat, että minua ei kiinnosta.

Voisit sanoa tuolle naiselle vaikka sellaisen kliseisen totuuden, että et tuntenut välillänne kipinää / flirttiä / kemiaa.

Vierailija
4/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa ja mä kun luulin että ekoilla treffeillä antava on h - u - o - r - a eikä kelpaa seurustelukumppaniksi.

Vierailija
5/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun emäntäni on uskovainen nuori toki 22v nyt oli 20 kun alotettiin seukaamaan ei mikään himo uskovainen mutta senverran että ekankerran seksiä oli vasta yli vuoden seurustelun jälkeen kun oltiin jo kihloissakin. Oma emäntä ei siis vois harrastaa seksiä ennenkuin suhde on vakavalla pohjalla. Irtosuhteet yhdenyön jutut on no no sille.

Vierailija
6/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et ostit aromipesän

Vierailija
7/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa ja mä kun luulin että ekoilla treffeillä antava on h - u - o - r - a eikä kelpaa seurustelukumppaniksi.

Luitko aloitusta lainkaan vai onko ymmärryksessäsi vikaa? Aloittaja kertoi selvästi, että pari viikkoa tekstailua ja useita tapaamisia on takana.

Itsekin lopettaisin tapailun, jos deitti pariin viikkoon osoita mitään romanttista tai seksuaalista kiinnostusta. Nainen olen siis.

Vierailija
8/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän luuli sinusta samoin, että sinä et ole kiinnostunut hänestä naisena.

Vierailija
9/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan ymmärrettävää siirtyä eteenpäin. Minä en välttistä jaksaisi nähdä miestä toistamiseen, jossei ekoilla treffeillä ilman järkevää syytä saisi munaa. Toki ymmärrän, että kaikki ei toimi näin, mutta edetä nyt niin hitaasti, ettei useampien treffien jälkeen tule edes pussattua niin se vaikuttaa kyllä siltä, ettei sitä kiinnosta.

N28

Vierailija
10/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro onko aloittaja miettinyt että osa naisista ehkä etsii vakavaa parisuhdetta tiedän itse joitakin naisia jotka eivät etsi netistä seksiseuraa vaan päätavoite on parisuhteen etsinnässä/etsimisessä. ja osa ei ehkä tahdo heti harrastaa seksiä nähdäkseen onko mies liikeellä vakavissaan vai pelkän seksin perässä. mm kaveripariskunta oli seurustellut vissiin muutaman kuukaudenkin ennen ensimäisiin petipuuhiin ryhtymistä

Vierailija
11/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eri juttu teini-ikäisillä mutta aikuisten suhteissa aika nopeasti pitää halut naisella hyrrätä tai muuten siirryn seuraavaan. Tai sitten tulee todella kuiva suhde. M43

Vierailija
12/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan eri juttu teini-ikäisillä mutta aikuisten suhteissa aika nopeasti pitää halut naisella hyrrätä tai muuten siirryn seuraavaan. Tai sitten tulee todella kuiva suhde. M43

Teetkö aloitteen vai tönötätkö jäykkänä ja odotat naisen siirtoja, kuten ap ilmeisesti teki?

Vierailija
13/14 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän sen hyvän naisen tunnistaa, että ei ole liian kevytkenkäinen mutta kuitenkin oikean miehen kohdalle tullessa estoton ja avoin.

Vierailija
14/14 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän sen hyvän naisen tunnistaa, että ei ole liian kevytkenkäinen mutta kuitenkin oikean miehen kohdalle tullessa estoton ja avoin.

Niin että sulle antaa, mutta muille ei ole antanut ikinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi