Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että av-mammat miinustavat hyviäkin kommentteja ihan vaan siksi, ettei kerrottu totuus satu miellyttämään heitä

Vierailija
22.11.2017 |

Palstan nykyinen moderaattori sopiikin hyvin kaitsemaan tätä lammaslaumaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät kuka niitä miinustelee? Jonnet jollain tekniikalla osaavat laittaa vaikka satoja plussia ja miinuksia, niin ne rehentelee... Miksi miinustelijat ei voi olla miehiä? Väittävät että heitä täällä on nykyään hyvinkin paljon.

Vierailija
2/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ne, jotka puhuvat "miinustamisesta" kirjoittavat yleensä idioottimaisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, palstaper.u uhriutuu näemmä taas....

Miksi sinä luulet, että nuo ylä- ja alapeukut ovat olemassa, jos ei juuri sen ilmaisemiseen, että pitääkö kommentin sisältöä osuvana vai ei.

Luuletko, että ne ovat jotakin kirjallisen ilmaisun tyylipisteitä? No juu ei.

Peukuilla ilmaistaan samaa mieltä tai eri mieltä olemista. Mielellään tietysti saisi myös kirjoittaa perustelut, pelkkä peukku kun ei kauheasti kerro eikä keskustelua edistä.

Ja mitä moderaattorit tähän liittyvät, ap? Minusta ei hittojakaan. Moderaattorit pitää lain mukaan olla, koska saittien pitäjillä on velvollisuus siivota vihapuhe ja kunniaa loukkaava kirjoittelu pois sivustoilta. Se ei ole sama asia kuin että ikäväksi koetut mielipiteet siivottaisiin. 

Vierailija
4/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä raukka tällä voitat? Kaisemaan lampaita? Sinut on kollektiivisesti toivotettu hevon hemmettiin täältä? Get it? Ei tartte!

Me määymme ihan riemumielin ilman isä aurinkoisen paternaalista apua. Älä turhaan kuormitu asiasta, mieti vain mitä provoja tulikaan nakattua tulille? Kannattiko?

Vierailija
5/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, etkö saanutkaan yläpeukkuja vaikka niin nasevasti taas omasta mielestäsi sivaltelit? Koita kestää, kyllä joku vielä peukuttaa sullekin...

Vierailija
6/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, naiset, naiset.... pilluja ne on

Vierailija
7/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, naiset, naiset.... pilluja ne on

Minä emnustan että tämä vasta ihan pintaraapaisu, modelle kävi kuten ennustin, Joulua ei vietä täällä hommissa, voi hommailla muuta sitten.

Vierailija
8/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kommenttisi ovat arvatenkin niitä hyviä totuuksia, joita hömelöt eivät älyä yläpeukuttaa.

9/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen fiilis, että osa ottaa noi alanuolet suunnilleen henkilökohtaisena loukkauksena ja negatiivisena kannanottona kirjoittajaa kohtaan, ei itse tekstiä kohtaan.

Ei kai sitä kaikesta tarvitse samaa mieltä kuitenkaan olla ja toiset ilmaisevat mielipiteensä vain noiden nuolien avulla. Toki se kommenttikin olisi kiva, jotta syntyisi keskustelua ja ajatustenvaihtoa ja saisi myös muita näkökantoja asiaansa.

Vierailija
10/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan minkään totuuden perässä ole. Viihde vittuilua vaan.

Vierailija
11/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomioinut taas sen, että kun täällä kirjoittaa hyvän kirjoituksen totuudella ja realismilla höystettynä ja siihen saa paljon miinusklikkejä, on juurikin kirjoittanut järkeviä.

Käytännössä näen miinukset itseni imarteluna, koska se nyt vaan on niin, että unelmat ja valheet eivät kestä totuutta.

Vierailija
12/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
13/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
14/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, palstaper.u uhriutuu näemmä taas....

Miksi sinä luulet, että nuo ylä- ja alapeukut ovat olemassa, jos ei juuri sen ilmaisemiseen, että pitääkö kommentin sisältöä osuvana vai ei.

Luuletko, että ne ovat jotakin kirjallisen ilmaisun tyylipisteitä? No juu ei.

Peukuilla ilmaistaan samaa mieltä tai eri mieltä olemista. Mielellään tietysti saisi myös kirjoittaa perustelut, pelkkä peukku kun ei kauheasti kerro eikä keskustelua edistä.

Ja mitä moderaattorit tähän liittyvät, ap? Minusta ei hittojakaan. Moderaattorit pitää lain mukaan olla, koska saittien pitäjillä on velvollisuus siivota vihapuhe ja kunniaa loukkaava kirjoittelu pois sivustoilta. Se ei ole sama asia kuin että ikäväksi koetut mielipiteet siivottaisiin. 

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
15/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomioinut taas sen, että kun täällä kirjoittaa hyvän kirjoituksen totuudella ja realismilla höystettynä ja siihen saa paljon miinusklikkejä, on juurikin kirjoittanut järkeviä.

Käytännössä näen miinukset itseni imarteluna, koska se nyt vaan on niin, että unelmat ja valheet eivät kestä totuutta.

Samaa mieltä.

PS. Annoin yläpeukun.

Vierailija
16/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
17/17 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Todellakin suurin osa tuntuu olevan happamia. Ei itsellä ole mitään tarvetta alapeukuttaa pelkästään sillä perusteella, että joku on toista mieltä.