Minkä ikäiselle olette ottaneet/olette ajatelleet ottaa korvakorut?ev
Kommentit (13)
Olen kuulemma tehnyt lapsesta jo vaatefriikin ja tämä olisi jo hänestä liikaa.
Saanko nyt ihan vähän paheksua? Miksi noin pienille(3kk ja 2,5-vuotias) jo pitää reiät laittaa korviin? Koriste-esineitäkö lapsenne ovat?
meidän 4v tyttö ei ole vielä ilmaissut halua, vaikkakin kahdella serkulla jo on, nämä tytöt 4 ja 6...
tarrakorviksia käytetään kun mennään juhliin...
mutta meillä siis ainakin päätetty ettei missään tapauksessa ennen koulua,
ja sittenkin vasta kun itse pyytää ja halua kestää useamman kuukauden,
eli ei heti ekasta pyynnöstä anneta...
Vierailija:
mutta meillä siis ainakin päätetty ettei missään tapauksessa ennen koulua,
ja sittenkin vasta kun itse pyytää ja halua kestää useamman kuukauden,
eli ei heti ekasta pyynnöstä anneta...
Juuri noin mekin olemme ajatelleet. Ei minun mielestäni ole 3-4-vuotiaan asia alkaa leikkiä jo oikeasti hienoa naista ja miettiä ulkonäköä! Tytön pitäisi saada olla yhtä vapaasti pieni lapsi ja remuta pihalla rönttövaatteissa kuin pojatkin!
7-vuotiaalle aikaisintaan, ja samoin, pitää haluta reikiä hiukan pidemmän aikaa ennenkuin suostutaan.
19
ja laitettiinkin reiät,mutta menivät niin kipeiksi,ettei voinut pitää ja nyt mennet jo umpeen....
Mies olisi laittanut jo vauvana :-/. Onneksi on sen verran järkevä, että sain pidettyä pääni.
Olen joskus työkseni laittanut reikiä korviin ja ihan pienille se oli kidutusta, koska kyllähän se sattuu kun korvaan tulee reikä, eikä pieni tajua mitä tapahtuu :-/.
Kertapyynnöstä ei vielä, kuten joku jo fiksusti sanoi. Täytyy lapsen ymmärtää että niitä sitten hoidetaan, ja ne on vielä vanhana mummona.
Minä kun luulin olevani tässä asiassa vapaamielinen kun sallin jo noin aikaisin korvikset! Itse sain vasta 12 v. ja minua jo kiusattiin kun olin viimeinen " reijätön" .
ja tosiaan täytyy haluta pitempään ja ymmärtää et sattuu ja reikiä pitää hoitaa.
Kouluun asti lykkään sitä ja sen jälkeen saa ottaa, kun itse haluaa.
tää toinen saa kun haluaa, ei vielä oo halunnu on jo 3v
Meillä saa itse laitattaa, kun täyttää 18v. Jos siis sitten vielä haluaa ne silloin :)
Joten korvareijät saa sitten kun haluaa, ehkä kun menee kouluun.
Mä en kyllä ymmärrä esim mun systerii, joka on laittanut tytöillensä jo vauvana korvikset. Jotenkin mautonta :(