Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun oma "luontainen" painoni on +70kg

Vierailija
22.11.2017 |

Oon siis 178cm pitkä ja jos syön vapaasti sitä mitä keho haluaa ja paljonko haluaa, paino pyörii noin 70kg:n hujakoilla. (Myös mässykausista huolimatta paino ei nouse)

Tässä 70kg painossa tunnen itseni kuitenkin jättiläiseksi ja haluasin vähän painoa pois. Syön pääpiirteittäinkin terveellisesti, mutta ihan maltillisillakin miinuskaloreilla en jaksa olla kuin muutaman viikon, sitten palaan "entiseen", eli normaalin perusterveellisen ruokaan ja siihen määrän mitä keho haluaa ja olo on energinen ja ei ole nälkä, ja paino nousee ja sitten jämähtää seitsemään kymppiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy, minä minä minä ja mun ulkonäkö!

Luolaihmisiä tuskin kiinnosti, kun ei ollut peilejä tai vaakaa.

Vierailija
2/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole sinun mittaisellesi mitenkään paha paino. Kannattaa olla varovainen niiden painonpudotusyritysten kanssa. Tosi monella käy kuten minulla, että jossain ihan normaalissa painossa aletaan laihduttaa koska halutaan nykyisen ulkonäköihanteen mukaiseksi, ja sitten menee syömiskäyttäytyminen sekaisin ja siitä se lihominen ja jojoilu sitten alkaa ihan tosissaan. Itse aloin laihduttaaa 63 kilon painoisena, tavoitteena 55 kg. Saavutin tavoitteeni, mutta siinä sivussa sain bulimian, ja olen jojoillut painon kanssa nyt 10 vuotta. Nyt paino 86 kg :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vähän pidempään kuin pari viikkoa syödä pienempiä annoksia. Vatsalaukku pienenee ja näläntunne katoaa.

Vierailija
4/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just sama, mutta "oma" paino on noin 63 kg. Ja siinä olo on läski :( Ennen lapsia paino pysyi aika hyvin 58-59 kilossa, mutta ei enää...

Pituutta 166 cm. Liikun varsin paljon ja syön kohtuullisen terveellisesti- karkkia en juuri lainkaan, mutta peruspullaa menee kyllä lähes päivittäin. Kuvittelen, että energiansaantini ei paljoa ole yli kulutuksen, mutta ehkä se vaan sitten on :(

Vierailija
5/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ns luonnollinen paino on 73, ja kurinalaisuudella saan sen pidettyä 63-64 kilossa.

N47 172cm

Vierailija
6/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat mitat ja näytän mielestäni ihan helkkarin kuumalta! :)

Vierailija
7/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vhh-tyyliä :) Ekalla viikolla nesteet lähtivät oikein urakalla, noin kolme kiloa tippui vaa'an lukema. Syön paljon, jopa 2000 kcal päivässä ja silti laihdun. Toka viikko lähenee loppuaan ja huomaan itsekin jo muutoksen. Turha turvotus on kadonnut ja kasvot kuulemma kaventuneet. HH:t minulla pyörivät 4-20g välillä. Paino oli aloittaessa 88kg. 

FB:n ryhmä Vähähiilihydraattinen ruokavalio on ollut oiva apu reseptien keksimisessä. Tässä täytyy kuitenkin myös pitää huolta suolen toiminnasta, itselläni se ei toimi ilman kasviksista saatavia hiilihydraatteja. 

Vierailija
8/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma luonnollinen paino on 70-71 kg ja pituutta 170cm. En edes yritä laihduttaa niin kauan kuin pysyn normaalipainon puolella. Olen ollut sekä paljon painavampi kuin myös kymmenen kiloa kevyempi ja kummassakaan oma olo ei ollut hyvä. Lihavana olin väsynyt koko ajan ja 60 kiloisena elämä muuttui jatkuvaksi painonvahtimiseksi ja lähes päivittäiseksi huonoksi omatunnoksi ja itseinhoksi, koska niin alhaisen painon ylläpitäminen ei luontaisesti vaan onnistunut millään. Kaikkein parhaiten voin sekä fyysisesti että psyykkisesti tässä n. 70 kilon painossa.

Vierailija
9/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisilla on enemmän painoa kuin saman pituisella miehellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi