Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtautuisit jos miehelläsi olisi ollut suhde transnaiseen?

Vierailija
21.11.2017 |

Itselläni on ollut ja vaikka nykyinen suhtautuminen on julkisesti korrektia ja lähes jokainen kertoo transihmiset hyväksyvänsä, niin asian tultua ilmi on moni tapailemani cis-nainen mennyt vaikeaksi. Ihan rehellisiä mielipiteitä kiitos. :) Eli miten suhtautuisit asiaan? En mitenkään alleviivaa exiäni ylipäänsä, mutta jonkun verran olen tekemisissä ja asia tulee ilmi yleensä tavalla, tai toisella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minua. Pitäisin oikeastaan vaan hyvänä, ettet ainakaan ole ahdasmielinen :) Naisia ne on transnaisetkin!

Vierailija
2/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen kysymys. Järki sanoo että ei haittaa, mutta tuntuu että vois olla ongelmakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi pätkääkään, eikä haittaisi vaikka olisi ollut suhde toiseen mieheen. Olen vapaamielinen.

Vierailija
4/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi minua. Pitäisin oikeastaan vaan hyvänä, ettet ainakaan ole ahdasmielinen :) Naisia ne on transnaisetkin!

Mitä tekemistä asialla on ahdasmielisyyden kanssa? Tiedän todella ahdasmielisiä ihmisiä, vaikka sukupuolikäsityksensä olisivat millaisia tahansa. Se pelkästään ei kerro kuin suhtautumisesta sukupuoleen käsitteenä.

Vierailija
5/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi pätkääkään, eikä haittaisi vaikka olisi ollut suhde toiseen mieheen. Olen vapaamielinen.

Mikä sinusta tekee vapaamielisen? Se, että sinua ei kiinnosta kumppaniesi aiemmat kumppanit? Oi voi..

Vierailija
6/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä oudolta tuntuisi.

Vierailija
7/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä asialla on ahdasmielisyyden kanssa? Tiedän todella ahdasmielisiä ihmisiä, vaikka sukupuolikäsityksensä olisivat millaisia tahansa. Se pelkästään ei kerro kuin suhtautumisesta sukupuoleen käsitteenä.

Tarkoitin tietysti ahdasmielisyyttä sukupuolirooleja kohtaan. Toki ap voi olla ahdasmielinen jossain muussa asiassa silti :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä