Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei anna nähdä kavereita

Vierailija
21.11.2017 |

Minulla on lapsuuden kaveri nimeltään Jarkko. Olen yrittänyt muutamassa vaiheessa kaveruussuhdettamme aloittaa seurustelua hänen kanssaan, mutta tulemme paremmin toimeen kaveruksina, kuin yhdessä. Fyysistä kontaktia tai mitään suhdetta ei kuitenkaan koskaan ole ollut. Olen kuitenkin kertonut tästä poikaystävälle, koska koin että asia kuuluisi myös hänelle, sillä hän on kertonut kaikki edelliset suhteensa minulle. Olen seurustelumme aikana käynyt Jarkolla muutaman kerran kylässä, koska meillä juttu luistaa. Viimekerralla käydessäni Jarkolla hän oudosti ilmaisi, että "Unohdan aina, että seurustelet, ja noniiih" tms. Ja on muutamaan kertaan maininnut tissiraostani jos on nähnyt ne snapchatin välityksellä (En siis heruta, mutta epähuomioissa en aina muista nostaa paitaa korviini). Poikaystäväni ei tästä ymmärrettävästi pitänyt, eikä se minustakaa hemaisevalta tuntunut. Poikaystävä on muutenkin alusta alkaen ottanu vihaavan aseman Jarkkoa ja muita miespuolisia kavereitani kohtaan. Tämän jälkeen poikaystäväni on antanut minulle ehdot: Jos käyn Jarkolla enää kylässä, hän lähtee kävelemään. Olen aikaisemminkin joutunut poistamaan snapchat kavereita, joista hän ei pitänyt. Minusta tuntuu, että tämä on liiallista kontrollointia, mutta en ole varma, että luulenko vain? Onko poikaystäväni oikeassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kyllästyttää jo tämä sama tarina.

Vierailija
2/2 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sä sen jo tuossa sanot "liiallista kontrollointia" Sitähän se on ja takuulla vain pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme