Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies lähti työmatkalle sunnuntaina New Yorkiin.

Vierailija
21.11.2017 |

Tarkoitus viipyä reissussa 1,5vkoa. Soitti su iltana, että päässyt perille. Sen jälkeen ei ole soittanut, eikä puhelimeen saa yhteyttä, kun olen yrittänyt soittaa. Heitä lähti miehen lisäksi matkalle kolme muuta miestä.
Yleensä soittaa reissustaan pari kertaa päivässä.
Pitäiskös olla huolissaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita niille muille miehille.

Vierailija
2/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita niille muille miehille.

ei mulla ole niiden numeroita. Näin vilaukselta heidät kentällä, kun heitin miehen sinne. En siis tunne miehen työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäävät. Mun mieheni oli inssi aikoinaan Saksassa viikon messumatkalla 3 muun inssin kanssa ja ryyppäsivät siellä koko reissun.

Vierailija
4/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hotelliin jossa on ja jätä soittopyyntö

Vierailija
5/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa on muutakin tekemistä kuin soitella kotipuoleen hempukalle.

Vierailija
6/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin jo aika huolissani tässä vaiheessa, mutta parisuhteitahan tunnetusti on erilaisia ja erot ovat suuriakin. Meillä mies on neljä-viisi kertaa vuodessa työmatkoilla viikon kerrallaan, ja kyllä me olemme yhteydessä päivittäin. Jos on aikaa, niin FaceTimen kautta, vaikka viisi minuuttiakin, ja jos ei ole aikaa, niin ainakin pikaiset sähköpostit vaihdetaan.

Jos en olisi kuullut miehestäni sunnuntai-illan jälkeen enkä saisi yhteyttä niin hyppisin varmaan jo seinille ja kuvittelisin että vaikka mitä kauheaa on tapahtunut..

Vierailija
7/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies lähti kerran New Yorkkiin ja tavoistaan poiketen ei soitellut ja puhelin oli kiinni ja olin tosi huolissani. Yhden viestin lähetti koko matkan aikana ja kotiin päästyään selvisi että oli pettänyt.

Vierailija
8/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun miehelle ei mennyt jostain syystä New Yorkiin Whatsappit perille.vaikka oli hotellisa netti. Laitoin tekstarin niin sen sai heti.

Vierailija
9/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäävät. Mun mieheni oli inssi aikoinaan Saksassa viikon messumatkalla 3 muun inssin kanssa ja ryyppäsivät siellä koko reissun.

En ole muuten ikinä ymmärtänyt miten tämä liittyy siihen ettei ilmoittele. 

Vierailija
10/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites aikaero?

Vierailija
11/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha olla huolissaan. Saat kyllä ilmoituksen, jos on kuollut.

Vierailija
12/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita hotelliin jossa on ja jätä soittopyyntö

ja naiset väittävät, että he eivät halua olla äidin korvike...

Vierailija
13/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole messumatka miehellä kyseessä. Eikä muutenkaan hänellä ole tapana ryypätä itseään känniin työmatkoilla.

Vierailija
14/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä en tajunnut kysyä hotellin nimeä...reissaa sen verran usein, ettei enää ole viime vuosina tullut kyseltyä hotelleista mitään. Pitää varmaan tästä lähtien ottaa majoituksista ym tarkemmat tiedot.

Hyvä kun välillä tiedä, missä maassa kulloinkin reissaa.

Vierailija
15/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skype?

Vierailija
16/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Hel-Nyciltä.

Vierailija
17/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ihmeessä en tajunnut kysyä hotellin nimeä...reissaa sen verran usein, ettei enää ole viime vuosina tullut kyseltyä hotelleista mitään. Pitää varmaan tästä lähtien ottaa majoituksista ym tarkemmat tiedot.

Hyvä kun välillä tiedä, missä maassa kulloinkin reissaa.

Okei. No soita sen työpaikalle ja kerro huolesi. Kyllä ne antaa numeron.

Ja sinällään hyvä, että tuonne on niin tarkat valvonnat maahantulossa, että jos jotain traagista olisi tapahtumut, sulle tulisi tieto.

Vierailija
18/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on työmatka, sulle kyllä ilmoitettaisiin, jos jotain vakavaa olisi tapahtunut.

Vierailija
19/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostiviesti tai muu viesti, joita teillä on tapana käyttää. Aikaeron, töiden ja muiden aktiviteettien vuoksi vuoksi voi olla hankala soittaa. Itse en ainakaan kestäisi, jos pari kertaa päivää tai edes kerran päivässä pitäisi soitella.

Vierailija
20/20 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi