Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Seksuaalinen ahdistelu on veteen piirretty viiva”

Vierailija
21.11.2017 |

Voisiko joku selittää, että mitä Tomi tarkoitti tällä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että joku voi tykätä sellaisesta mistä toinen ei. Minä ainakin haluan että minua kosketellaan, mutta arvostavasti.

Vierailija
2/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää. Onko myös esim. kiusaaminen ja väkivalta veteen piirretty viiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä, että jos tarttuu tisseihin, läpsii naamaan ja haukkuu rumaksi läskiksi, niin joku voi tykätä siitä.

Vierailija
4/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh jättäkää jo Metsäketo unholaan. Känniääliö ja kännipervo ja nyt on saanut maksaa mielestäni jo hinnan siitä. Sisimmissään voi olla vaikkapa herrasmies, käyttäytynyt vaan idioottimaisesti ja ylimielisesti pääasiassa kännissä. Eiköhän se jo ole ruoskittu maanpinnalle, ura romuna, potkua potkun perään, maine pilalla ja on koko kansan sylkykuppi. Riittäiskö?

Vierailija
5/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas jo olla. Eiköhän sitäkin ole mimmit piirittäneet ja kännissä ehdotelleet suoraan. Aika moni meistä käyttäytyy toisinaan ihan kummallisesti.

Vierailija
6/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaas jo olla. Eiköhän sitäkin ole mimmit piirittäneet ja kännissä ehdotelleet suoraan. Aika moni meistä käyttäytyy toisinaan ihan kummallisesti.

Olisit sitten vaan vastannut kysymykseen, etkä alkanut jossittelemaan.

Vierailija
7/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen on vaikea erottaa, milloin on ns oikealla asialla ja milloin väärällä asialla.

Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että tämä liittyy usein miehen mieskeskeiseen (tai minäkeskeiseen) ajatusmaailmaan. Kun kysymys siitä, harrastetaanko kohta seksiä palautuu oikeastaan vain kysymykseen siitä, tekeekö minun mieli ja onko tässä nyt sellainen paikka ja aika, että ylipäätään voisi yrittää, jälki on tuollaista. Jos ei kerta kaikkiaan hahmota, että sen toisenkin ihmisen mielipide on olemassa ja sillä on väliä, niin tuntuu ihan arpapeliltä, että sama käytös joskus onnistuu ja joskus ei.

Vierailija
8/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mielestä kutsu yökylään on ahdistelua ja pervoa. Toinen lähtee innoissaan tapaamaan

Vierailija
9/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te JAKSATTE mässäillä tällä enää? Varmaan luette ja kuuntelette jokaisen haastattelun ja suurennuslasilla analysoitte kaiken mitä sanoo! Jos Tomppa sanoo "olen pahoillani" alkaa aaveellä huuto "se ei pyydä anteeksi! Pahoillaan on anteeksi, ei pyydä!!! Sikasikasika!!". Jos Tomppa sanoo "anteeksi" alkaa huuto "ei se sika ole edes pahoillaan keneltä muka pyytää anteeksi hä hä hä? Pervo!". Urposti on käyttäytynyt ja ylimielinen ollut, mutta eiköhän läksy ole mennyt perille? Tuskin enää jatkossa on naisia kohtaan epäkunnioittava. Ja mitenköhän paljon näitäkin tarinoita on turvotettu?

Ura romuna ja mahdollisesti tulevaisuus, kusipää ehkä mutta MITÄ te vielä haluatte? Eiköhän se mies nyt ole mehustettu ja puristettu loppuun? Vai vieläkö mässäillään?

Vierailija
10/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonkun mielestä kutsu yökylään on ahdistelua ja pervoa. Toinen lähtee innoissaan tapaamaan

No niinhän se onkin, jos sen esittää väärässä paikassa väärälle henkilölle. Oikeassa paikassa ja tilanteessa esitettynä kutsu voi olla hyvinkin tervetullut. Juuri tämä on sitä tajua toisen ihmisen tahdosta ja toiden huomioon ottamista, mikä ei ahdistelijalta onnistu.

Toki ahdistelijakin voi osua sattumalta välillä oikeaan. Hän ei vaan ymmärrä, että sillä kertaa onnisti, koska toinen oli kiinnostunut hänestä.

Vierailija
11/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se onkin, lukekaa vaikka hesarin referoima tutkimus aiheesta. Onko toiminta x ahdistelua, jos puolet ihmisistä sanoo joo ja puolet ei?

Vierailija
12/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveemammammojen liian tylsä elämä.

Vierailija
13/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin veteen piirretty viiva? http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711212200548653_u0.shtml

Vierailija
14/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämäkin veteen piirretty viiva? http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711212200548653_u0.shtml

Voi huoh. Et sitten keksinyt muuta kuin verrata Metsäkedon kännipervoiluja lapsen raiskaamiseen. Ei aivan verrattavissa keskenään.

Vierailija
15/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä teidän nyt täytyis tietää,mitä veteen piirretty viiva tässä tarkoittaa.Just sitä,että joku ottaa katseen häirintänä,joku vasta raiskausyrityksen.

Mä ottaisin katseita ihan mielelläni vastaan,mutta harvemmin 58-vuotiasta enää katsellaan.

Olen oikein miettinyt,onko minua häiritty koko elämäni aikana seksuaalisesti.Olen nähnyt kaksi pervoa itsensäpaljastajaa,mutta sitäkään en osannut ajatella häirintänä vaan päästään vialla olevien sekoiluna,nauratti paremminkin.

Kerran olin puolitutulla silmäoptikolla.Kun istuimme siinä vastakkain tutkimuskone välissä,hän juttelun lomassa laski kätensä polvelleni.Minä laskin omani sen käden päälle.

Se oli viatonta flirttiä,loppui siihen kuin silmätutkimuskin.Joku ois kai jo huutanut poliisia ja palokuntaa.

Tätä tarkoittaa VETEEN PIIRRETTY VIIVA.

Vierailija
16/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä teidän nyt täytyis tietää,mitä veteen piirretty viiva tässä tarkoittaa.Just sitä,että joku ottaa katseen häirintänä,joku vasta raiskausyrityksen.

Mä ottaisin katseita ihan mielelläni vastaan,mutta harvemmin 58-vuotiasta enää katsellaan.

Olen oikein miettinyt,onko minua häiritty koko elämäni aikana seksuaalisesti.Olen nähnyt kaksi pervoa itsensäpaljastajaa,mutta sitäkään en osannut ajatella häirintänä vaan päästään vialla olevien sekoiluna,nauratti paremminkin.

Kerran olin puolitutulla silmäoptikolla.Kun istuimme siinä vastakkain tutkimuskone välissä,hän juttelun lomassa laski kätensä polvelleni.Minä laskin omani sen käden päälle.

Se oli viatonta flirttiä,loppui siihen kuin silmätutkimuskin.Joku ois kai jo huutanut poliisia ja palokuntaa.

Tätä tarkoittaa VETEEN PIIRRETTY VIIVA.

Mielenkiintoista, miten ihmisillä aina on tarve selittää mitä kaikkea he sietävät. Onko tässä taustalla se harhainen luulo, että muut jotka ovat raivostuneet tai ahdistuneet kuvatun laisessa tilanteessa, vain muuuttavat näkemyksensä saman tien kun vähän pilkkaa palokunnan huutelijaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä