Lihavat ovat monille näkymättömiä, kirjoitetaan hesarissa
Kommentit (29)
Mielenkiintoista. Juurihan valitettiin sitä miten lihaville huudellaan törkeyksiä ja ollaan ilkeitä. Miten voi olla ilkeä näkymättömälle?
Vierailija kirjoitti:
2/3 miehistä on ylipainoisia, mutta niin vaan tässäkin ketjussa puhutaan naisista. Ja ei, se miesten ylipaino ei selity lihaksilla.
Siinä joku plussapallo taas triggeröityi.
Naisilla on luonnostaan jo normaalipainoisina 30% enemmän läskiä kehossaan.
Miehillä taas on luonnostaan jo normaalipainoisina 25-35% enemmän lihasta kehossaan.
Kysymys kuuluu, kumpihan painon alkaessa nousta, on läskimpi?
Vierailija kirjoitti:
2/3 miehistä on ylipainoisia, mutta niin vaan tässäkin ketjussa puhutaan naisista. Ja ei, se miesten ylipaino ei selity lihaksilla.
LOL, no siitä voisi kirjoittaa ihan oman artikkelinsa "miehet ovat monille näkymättömiä". Ihan painoon katsomatta.
Hyvin harvoin kuulee miehen valittavan liiasta huomiosta.
Onko sama Roosa joka treenaa pimppilihaksiaan?
Luuleeko lihavat, että kaikki normaalipainoiset jotenkin erityisesti huomioidaan ja "nähdään"? Ei mua ainakaan ole koskaan huomioitu ellen ole itse siihen huomion keskipisteeksi tarkoituksella tunkenut. T. Normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko lihavat, että kaikki normaalipainoiset jotenkin erityisesti huomioidaan ja "nähdään"? Ei mua ainakaan ole koskaan huomioitu ellen ole itse siihen huomion keskipisteeksi tarkoituksella tunkenut. T. Normaalipainoinen
Luulee. Kitisijät luulevat aina, että heidän kohdalle sattunut negatiivinen tapahtuma johtui painosta/ihonväristä/sukupuolesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen, mutta vatsalihakseni erottavat, olenko silti lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen, mutta vatsalihakseni erottavat, olenko silti lihava?
Olet, jos olet ylipainoinen. Lihaksikas läski on lihava.
En mä ottais lihavaa töihin.